Gå til innhold

Fakler, fyrverkeri og fanfare


donna julianna

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på tittelen på dagboken, og tar meg selv i å bli litt flau. Fakler og fyrverkeri, haha, kan jo likesågodt slenge på fanfare samtidig!

Det gjelder kanskje å ikke være så fullt så selvkritisk :gjeiper:

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha tenkt meg om lenge og vel (iallefall i et par uker)har jeg kommet frem til at dette er et tidspunkt det passer å få barn på.

Jeg har rast fra meg, ferdig med utdannelse, penger på bok og egen kåk, samboer med en helt fantastisk flott fyr, og jobbet lenge nok til at det passer karrieremessig.

Det rett og slett virke som om jeg er anelse verpesjuk om dagen!

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg at dette er dagen hvor solen neppe vil skinne!

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå i sofaen, iført pysjbukse, ullsokker, ullkjole, føler meg av en merkelig grunn litt shabby chic. Mulig det ikke er bare meg, men også selvinnsikten som har tatt helg :fnise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å skrive offentlig dagbok. Lage et bilde som stemmer sånn nogenlunde med virkeligheten, men som ikke er for utleverende, platt eller kjedelig. :sjenert:

I dag foreslo jeg for hunken min at jeg skulle fri, men det falt ikke helt i god jord. Eller, jeg ville iallefall ha fått et nei. Det er ikke det at det å gifte seg betyr så veldig mye for meg, men det er jo en slags bekreftelse for omverden for at vi er seriøse,og vil være sammen resten av livet :kline:

Om jeg tenker meg om, så driver jeg vel egentlig på med å pushe litt borti den der spontanitetsnerven hans. Han er avogtil så forbaska fornuftig! Vi trenger vel ikke å planlegge alt ned til hver minste detalj. Selv handler jeg på impuls om ingen eller ingenting stanser meg. Hittil har det vært veldig vellykket. Noen blemmer her og der, men ikke noe fatalt som ikke lar seg fikse.

Du vet, så lenge man har livet og helsa i behold, så ordner alt seg :tommelsmil:

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar gutten min får virkelig kjørt seg. Først er det mas om å kjøpe seg et lite småbruk, etterfulgt av mas om en middels puddel, så begynte jeg å hinte frempå om at jeg skulle skynde meg å fri, og så er det stille hinting om baby før jeg i natt stilte han til veggs, hehe. Så nå ble vi enige om at vi kan få barn om et år!

Juhu! Selv om jeg er litt usikker på om det betyr at vi kan slutte med prevensjon nå om et par måneders tid, eller om et år, men det får vi ta litt senere ut i desember. :fnise: Jeg har jo nå fått kortet ned tidspunktet til å få barn på med hele tre år!

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen river og sliter i meg, og utenfor skinner solen.

Jeg har egentlig masse å gjøre, men veldig manglende motivasjon.

Kjekke gutten min er borte i helgen, og jeg skal ut å svinge meg med et par venner nå i kveld. Eller, svinge og svinge, det blir middag og cocktails på et av byens triveligere steder. Det er lenge siden det!

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter å ha tenkt lenge på å skifte jobb var jeg i går på et jobbintervju. Hehe, ganske snodig egentlig, for akkurat da jeg hadde bestemt meg for å bli i jobben min litt til, så ringte en konkurent og spurte om jeg ikke ville komme å ta en prat med dem!

Det skader jo egentlig ikke, alltid bra å øve seg på en intervjusituasjon :) De har fire aktuelle kandidater, de vil ikke ta en noen endelig avgjørelse før i slutten av januar, men jeg har vel egentlig konkludert med at den jobben ikke var noe for meg uansett. Smigrende er det iallefall :)

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på bittelillejuleaften sitter jeg på jobb og venter på at tiden er inne for å hale meg ned på treningssenteret. Har jo egentlig ikke tid om jeg tenker meg om, men etter å ha skulket unna i går har jeg bestemt at jeg rett og slett må ned dit i kveld!

Det er merkelig, fra å ha hata trening i mine 25 første leveår, har jeg blitt en halvveis treningsnarkoman som føler at kroppen forfaller om jeg ikke henger på sats minst fire dager i uken. Ikke det at jeg nødvendigvis er sånn superfitt, og elsker å kjenne blodsmak i munnen og melkesyra som presser, men jeg føler meg sånn merkelig tilfreds etter å ha svettet ut noen liter vann. Deilig!

Det går jo av og til litt i etapper, og det har vært perioder hvor jeg ikke har klart å karre meg til senteret mer enn 1 gang i uka, men den flyten jeg er inne i nå føles rett og slett fantastisk! Så om jeg skal ha et forsett for det 2010 så er det å trene fire ganger i uke HELE året i gjennom.

Endret av donna julianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har fått et nytt jobbtilbud, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre enda...Skal jeg bli her jeg er, hvor jeg egentlig trives veldig godt,eller skal jeg søke nye utfordringer?

Det er egentlig mest som teller for å skifte, men det er jo veldig trygt her. Skal jeg bryte opp og søke det ukjente, eller skal jeg forbli et sted hvor jeg kjenner alle, og vet hvordan ting funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Fant en dagbok som det ikke var så mange innlegg i, så da fristet det å finne ut hvem du var... :sjenert:

Uansett, liker tittelen. Morsom :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann. Fant en dagbok som det ikke var så mange innlegg i, så da fristet det å finne ut hvem du var... :sjenert:

Uansett, liker tittelen. Morsom :tommelopp:

Heihei!

Hyggelig med besøk, selv om denne boka kanskje ikke er den mest hyppig oppdaterte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og koser meg på jobb med jazzradioen på øret, og et EU-direktiv fremfor meg og en blodappelsin innabords. Rett og slett nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG! Jeg hater så inderlige slike prosesser og ting som tar så sabla lang tid! Jeg gleder meg sinnsykt mye fra å komme bort fra denne statlig styrte virksomhten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...