Gå til innhold

Det gikk dårlig,trenger krisehjelp.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har gått med en liten drøm om å gå tilbake til min opprinnelige hårfarge som er blond(mørkeblond.Dette koster jo skikkelig med flesk hos frisør så jeg gjorde det hjemme i stedet jeg.

Har farga det mørkt siden jeg var 16 år og fargen hang i utrolig hardt.jeg måtte avfarge det to ganger,til slutt var det knall oransje med en hvit fin stripe øverts på hodet.jeg hadde ikke annen råd enn å døyve fargen med den mørkeblonde fargen jeg hadde tenkt jeg skulle ha.

det ble litt bedre men fremdeles har håret et fryktelig oransj sjær men enkelte punkter der håret er lysere.

hva i all verden skal jeg gjøre nå???Skal jeg forsøke å farge det om igjen med den mørkeblonde fargen eller skal jeg rett og slett farge det mørkt igjen.

please help me icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slapp litt av du.

Har en god venn som er frisør og hun er platinablond, men farget det sort. Men etter en stund ville hun gå tilbake til blondt, og det hun gjorde var å farge det to nyanser lysere hvér 6. uke. Har gått 3-4 mnd, men nå er hun like blond som hun var, håret er ikke så veldig slitt og hun er fornøyd.

Vet det er ekkelt om du har gulrotfarge nå, men ha på deg en skaute el. annet hodepynt. Tror du skal vente litt med å farge det, og ikke farg det noe mørkere, for du vil allikevel ha det lysere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hos frisøren kan de helt sikkert hjelpe deg! Mest sannsynlig gir de deg en minicolor for det sliter ikke så mye på håret. Ring rundt og sjekk hvem som har ledig timer og spør gjerne om råd før du bestemmer hvem du drar til! Dette ordner seg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...