Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det bursdag på gang!? Så gøy :hoppe:

:danser:

Gratulerer med dagen :bursdag:

:danser:

Endret av Kanei
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med passerte 16 uker og hipp hipp hurra for burdagsbarnet!! Gratulerer så mye :dagens-rose:

Skrevet

:roser: :blåse: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN

:roser: :blåse: :bursdag:

:hug:

Skrevet
Wohoooo Søsterliten!!! :hug:

Har bare ikke orket å svare på innlegget ditt jeg... kreeeeemt... er bare innom å lese og skriver korte svar her og der, hehe.

Men skjerpings av meg.

Tenk.... nå er det 6 dager igjen... har så god følelse på denne jeg :) jeg testet svaaaaaakt pos. en eller to dager før blodprøva denne gangen og det er jeg sikker på at du gjør og.

Med tanke på at du er SÅ trøtt som du er og så er det noe i gjære.. for du ble jo ikke sånn sist mener jeg. Det ble jo ikke jeg første gangen heller.

Fy søren.. Canada av alle ting.. noen som har det. Hadde vært en drømmetur!! Vil dra jeg og!!!

Caaaaanaaaadaaaa!! Weeee!! Gleder meg ja!! :)

Jeg trooooor jeg skal teste på fredag kanskje... Føler meg liksom gravid... Men det har man jo gjort før også... :sjenert:

Jeg skal jo til Hemsedal til helgen så... kjekt å vite! ;)

Skal teste søndag og mandag også da... hehe!! Man har jo lært av dette!

Ha en FANTASTISK feiring Devilina!! :strix:

:hug:

Skrevet

Gratulerer med både det eine og det andre! :hoppe:

:blåse:

Skrevet

Gratulerer med dagen på etterskudd! :strix:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen i går! :strix:

Og 16 uker da gitt. Ikke lenge til ul nå? ;)

:klemmer:

Skrevet

Tuuuuuusen takk for alle flotte og fine gratulasjoner jeg har fått!! :nigo::strix:

Ja tenkt!!! over 16 uker :hjerte:

UL 12 februar... nedtelling nå

Lite å oppdatere for tiden, venter bare på at jeg kjenner noe sparklignende greier i magen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med overstått bursdag. :blomst:

God helg! :klemmer:

Skrevet

Ja god helg jenter!!! :hug::klemmer:

Her blir det stille og rolig i dag, men i morgen er det 50 årslag for mamma... 70 gjester.... ho tok seg litt vann over hodet da hun inviterte... :ler:

Skrevet

70 gjester?! :dåne: Hjemme hos seg selv eller? Nei, det går vel ikke an? :klø:

Skrevet

Det var faktisk nærmere 85 stk. Hun hadde leid noe som heter Parklokalet der hun bor :) Var utrolig god mat, masse påfunn og koselige folk... men fy faen... hvis dere tror at vi unge er gode på å feste... nei da vet ikke jeg... enkelte folk i 40-50 åre er noen skikkelige rølpere altså... og det er lite fint når noen kler seg som om de skulle vært 20 og så snur de seg og man ser ansiket fult av skrukker og oversminket.. hjelpes :ler:

Lenge leve alderen!!!

Skrevet

Man skal ikke kimse av foreldregenerasjonen og festing :ler:

Må huske at de var unge på 70 og 80 tallet ;)

:fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...