Neytiri Skrevet 27. oktober 2010 #2381 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har kanskje noe med å være giddaløs Men absolutt noe jeg får ta å gjøre etterhvert.... Takk for tips, stadig noe man lærer.... den grønsakspurén kom i litt bedre smak etterhvert Mannen matet ho... over alt hadde hun mat I dag sitter jeg inne i pissværet hadde planer om å gå meg en tur... men som et ordtak sier.. det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig KLÆR... og jeg eier ikke regntøy eller gummistøvler. Noe som bør anskaffes i grunn... når snuppa blir større så må man jo ut å leke å herre.. nå har jeg brukt litt penger på panduro.no... fant litt stæsj til meg og ting jeg skal gi i julegave til hobbyentusiaster.... og så har jeg vært litt på ebay igjen bare noen ting til dåpen da... men fort gjort å finne andre ting og I går var jeg på første barseltreff på helsestasjonen, veldig koselig. 7 bebiser, 2 jenter og 5 gutter. W og den andre jenta er født på samme dag... men fy søren så stor forskjell på de... målte W hjemme i går, hun er ca 66 cm Er enkelt sånn at hun etterhvert spiser det foreldrene spiser....bare tar vekk kjøtt/fisk/grønsaker før du krydder og kjører med stavmikser eller moser med gaffel/potetmoser ja enig, pissregn! og fant også ut at jeg eier ikke regntøy ååå W begynner å bli så stoor....12cm lengre en Bumba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #2382 Del Skrevet 27. oktober 2010 Og 4cm lengre enn Dina som er nesten dobbelt så gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2383 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir spennende å se om målingen min stemmer da i forhold til den på helsestasjonen til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #2384 Del Skrevet 30. oktober 2010 Snuppa mi er 3 MÅNDER i dag Får nesten shoppe en pysj til ho Har alt for få i 68... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. oktober 2010 #2385 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer til W som er 3 måneder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. oktober 2010 #2386 Del Skrevet 30. oktober 2010 gratulerer med W, 3mnd gammel jo :rødme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 #2387 Del Skrevet 30. oktober 2010 3 måneder allerede Så stor hun har blitt, på så kort tid! Fortjener ny pysj da ja God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2010 #2388 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer med 3 månedersdagen!! Pysj høres ut som en fornuftig og fin gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. november 2010 Forfatter #2389 Del Skrevet 1. november 2010 Tusen takk JA hun vokser virkelig til Nå ligger hun og sover søtt i vugga si og mor har KG og FB tid Slapp ut de andre barna mine i dag og Dene ene kjempe skeptisk og den andre hoppende og sprettende rundt. De har vært ute i 1,5 time nå.... har prøvd å få de inn to ganger, men ikke snakk om. Er vel for mye å sjekke ut og lukte på vel. Bare de ikke går uti veien... Ja da jenter.. da var november her og jaggu er det ikke jul snart. Har til og med startet med julegaver tidlig i år. Kom over et kupp på en bokhandel. Så hamstret inn bøker, farger etc til barn Har jo en drøss med niese og nevøer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. november 2010 #2390 Del Skrevet 1. november 2010 Ja tenk, snart er jula her... om 4 uker skal vi henge opp adventsstjerna og sette staken i vinduet Hvor er juni og juli blitt av når vi skulle bli mamser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2391 Del Skrevet 2. november 2010 Juni og juli bare raste av gårde... Huff.... nå er jeg skuffet nå Vi skal ha dåp den 14.11.... Fikk tlf av pappa like ista, han lurte på om det var greit at han og Lisbeth ikke kom, de hadde avtalt med et vennepar og reise på tur... og så har visst dette venneparet bestilt tur og hotell til den helgen. Men han ville jo gjerne få kommet før eller helgen etterpå for å få levert gaven fra dem og oldemoren til W. Men må si jeg er skuffet... det å faktisk ringe og spørre om det da Og så tenker jeg... hvis de hadde avtalt å reise på tur, hvorfor ikke si at den datoen/helgen passer det ikke. De har visst i godt over en måned og litt til når dåpen skulle være. Og nå er ikke jeg typen til å kjefte på pappa og sete foten ned. Mamma og pappa bodde sist sammen da jeg var 2, så kjenner han liksom ikke godt nok på en måte... til å være troll. Om noen skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. november 2010 #2392 Del Skrevet 2. november 2010 Skjønner veldig godt at du er skuffet Faren min snakket også om å ikke komme i dåpen, men han kom nå til slutt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #2393 Del Skrevet 2. november 2010 uff å dumt...hva skal man liksom si når dem spør om det er greit er jo masse andre folk som kommer og feirer med dere så skit i dem da.....trist faren din ikke skjønner hvor viktig dere føler det er....synes det feirer barnet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 #2394 Del Skrevet 2. november 2010 Skjønner veldig godt at du er skuffet Håper cet ordner seg på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2395 Del Skrevet 2. november 2010 Er mere skuffa for at det faktisk er første barnebarnet hans og så får han ikke kommet i dåpen fordi en tur de skal på brått er da. Godt hun er så liten at hun ikke skjønner det enda... men når hun blir større... ingen bilder av henne og bestefaren i dåpen liksom. Jaja... det er ikke jeg som bør han dårlg samvittighet, men han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #2396 Del Skrevet 2. november 2010 hmmm kanskje du skulle rett og slett sagt det, at du synes det blir synd at de går glipp av det, og da senere når W blir større og det ikke finnes bilder fra den dagen med han du bør ihvertfall ikke ha noe dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2397 Del Skrevet 2. november 2010 Nei jeg gidder rett og slett ikke å engasjere meg... pappa er pappa liksom... en merkelig skrue. Kan jo fortelle såpass at han fikk jo ikke med seg en dritt av bryllupet mitt heller.. han fulgte meg opp kirkegulvet ja, men han måtte legge seg halvveis under middagen og kom ikke ned igjen før klokken 1.... det ligger da i historien at han hadde ikke sovet på 2 dager, for han var så nervøs... og i tillegg tatt 3 glass for mye av sterke saker og har angst for store forsamlinger Så var rimelig skuffa da og... men jeg er vant til det, han har vært sånn hele mitt liv... sier ting og så holder han det ikke... vender på flisa liksom. Så har slutta å bli skuffet og irritert, men nå tenker jeg mere på snuppa så klart. Men shit la gå.. det er HANS tap at han går glipp av ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #2398 Del Skrevet 2. november 2010 åå herrigud sier jeg nå bare......sorry.....jeg kjenner ikke min far, men de gangene man så han var det en skikkelig skuffelse, så skjønner den.....synes det er nesten bedre jeg ikke kjenner han......mindre skuffelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 #2399 Del Skrevet 2. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. november 2010 #2400 Del Skrevet 4. november 2010 Blir du med til Neytiri i morgen, Devilina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg