Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten... glemte å si...

Tanterød :heks: har kommet i dag... HVA SKJER MED DET?

Har ikke blødd helt av meg selv på to år hvis ikke mere.. har satt det i gang med tabletter ellers.... nei den kroppen og PCOS'en overrasker stadig.... kanskje ting har blitt normalt igjen? :klø: best å passe på da.. :sjenert::kgbaby:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: en hane i hønsegården :lol:

klar hun gjorde... puppeguri hun der ;)

haha :ler: jepp!

Forresten... glemte å si...

Tanterød :heks: har kommet i dag... HVA SKJER MED DET?

Har ikke hatt blødd helt av meg selv på to år hvis ikke mere.. har satt det i gang med tabletter ellers.... nei den kroppen og PCOS'en overrasker stadig.... kanskje ting har blitt normalt igjen? :klø: best å passe på da.. :sjenert::kgbaby:

oi såpass ja.....var ikke det legene sa til deg at det kunne normalisere seg etter en fødsel??

jeg har ikke sett tegn til TR enda da.....kanskje jeg er heldig og slipper sånn med det første...

Har du tenkt å bruke noe prevensjon da eller?

En til snart kanskje? ;)

Var det jeg tenkte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt TR to ganger jeg, fortsatt ikke begynt på prevensjon :sjenert:

2 tette :lur:

Babyer som får MME blir også mer tørste enn MM-babyer sa vår helsesøsteer :jepp:

aha da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I was being ironic :ironi:

jasååå do tell....preggers yet?????

Haha, jeg tulla egentlig ;) Er ikke preggers, nei ;) Skal nok vente litt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg tulla egentlig ;) Er ikke preggers, nei ;) Skal nok vente litt til :fnise:

ahhh ok, uansett er det koselig da om du skulle bli det......men her er det ihvertfall ikke aktuelt.....så neste uke er det hormonspiral :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kos at jeg var savnet på treffet :hug: Men neste gang... SKAL jeg være der :lur:

2 tette... det var da makan til to tette og liksom. NEI... vente litt med det!! .

Inne på babyverden er det ei på mitt forum som er gravid alt.. hun fant det nettopp ut :fnise: hvis alt går bra så har hun en ny en i juni :ler: og ikke nok med det... hun er bare 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, såpass ja! 18 år og snart tobarnsmamma..

Vil gjerne ha to tette jeg altså, men ikke bli gravid etter 4,5 mnd. Men når hun begynner å nærme seg året kanskje..? :fnise: Er jo ikke akkurat sånn at man kan bare bestille det heller da.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil liksom nyte det med å bare ha et barn og følge med på utviklingen etc... hadde stresset meg i hæl om det hadde vært to tette tror jeg.

Må i alle fall rekke å bli litt god i gamet med rutiner og ting og tang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig.. Tenk å få tvillinger i tillegg, som hu jeg så på "Unge Mødre". Gravid igjen etter 3 mnd, og fikk da tvillinger :overrasket: Så hu var trebarnsmor på ett år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...