Neytiri Skrevet 6. oktober 2010 #2281 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har også hørt de kan reagere lenge før tenna kommer....uff gleder meg ikke akkurat Har du prøvd bitering eller noe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. oktober 2010 #2282 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det tyder på at det klør i tannkjøttet På apoteket selger de dentinox prøv det du Der har de også biteringer for early teething Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2283 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har tenkt til å kjøpe dentox ja men bitering... altså.. hun skjønner liksom ikke det enda.... men går jo an å kjøpe sånn ting man trer på fingeren sin og stappe i munnen på henne og klø litt. Nå ligger W under babygymmen sin og jobber med hele kroppen. Er såååå spennende og prøve å ta på ting Flinke jenta!! Har fått 2 av 7 pakker fra ebay i dag fikk noen dies til cuttlebugen min... scrabooking ting for de som lurer Og så bestilte jeg 9 smokker til dr. brown flaska hennes level 2, myyyye billigere enn om jeg skulle ha kjøpt her. Tror jeg får 3 her i Norge for samme prisen som de 9 jeg har kjøpt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. oktober 2010 #2284 Del Skrevet 6. oktober 2010 ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2285 Del Skrevet 6. oktober 2010 got to loooooove ebay fikk snuppa til å sove i senga si på rommet nå ikke verst!!! Så nå skulle jeg liksom ha hivi meg rundt og gjort litt... men eier ikke motivasjon... er jo faen meg bare jeg som prøver å rydde her... Har fjernet tørkestativa og støvsugd da... ikke dårlig bare det. Er uvenn med vekten min idag... den viste brått mere enn hva den pleide... så nå ser det ut til at jeg er på vei opp igjen... Hvordan er det mulig? Ikke har jeg mensen eller venter en... ikke har jeg stappet i meg mye rart. Frustrerende og deprimerende... må så og si gi bort/kaste halve.... nesten hele klesskapet mitt. lite moro... Nei er det rart man har lyst til å bure seg inne og bare forfalle? Er ikke rart jeg og kjære ikke har jeg orker ikke, har ikke lyst og føler meg ikke noe særlig atraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. oktober 2010 #2286 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vi holder den bare for henne mens hun ligger i fanget vårt og biter på den for di hadde ikke den gummituppen på vårt apotekt. Dentinox er en god investering Åff I gåw 2 Ebay... Må jo ha flaskesmokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. oktober 2010 #2287 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er uvenn med vekten min idag... den viste brått mere enn hva den pleide... så nå ser det ut til at jeg er på vei opp igjen... Hvordan er det mulig? Ikke har jeg mensen eller venter en... ikke har jeg stappet i meg mye rart. Frustrerende og deprimerende... må så og si gi bort/kaste halve.... nesten hele klesskapet mitt. lite moro... Nei er det rart man har lyst til å bure seg inne og bare forfalle? Er ikke rart jeg og kjære ikke har jeg orker ikke, har ikke lyst og føler meg ikke noe særlig atraktiv. Det er jo bare to mnd siden fødselen da, så gi deg nå litt tid før du gir opp kroppen din! Skjønner det er kipt å ikke passe klærne dine, men ikke kast klær enda, for du kommer kanskje i de om noen mnd. Det tar tid for kroppen å komme i gjenge igjen. Den har tross alt vert igjennom litt av et hardkjør det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. oktober 2010 #2288 Del Skrevet 6. oktober 2010 vekta er ikke noe morro...vet hvordan det er......men du...er jo alltid velkommen hit så kan vi trille sammen, ettersom jeg skjønte var ikke største mulighetene der til lang tur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #2289 Del Skrevet 8. oktober 2010 Innom med en Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2010 #2290 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mye å gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2291 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tja... ikke såååå mye å gjøre. Bare vært litt på tur her og der. Legetimer, besøk hos svigers og svigerinne. Soving... I dag reiser vi til Porsgrunn. Skal en tur til pappa, han må jo få tatt en titt før hun blir alt for stor Han så jo henne når hun var en uke eller noe, men de forandrer seg fort gitt. Min kjære besta, altså oldemoren til W, kommer en tur også. Meeeen... siden vi har vært her og der og neste ikke hjemme de siste dagene, så har vi ikke fått pakket... :dåne: Har endelig fått pakket alle tinga til W, utenom maten da... men er verre med meg og kjære... og jeg har ikke noe rent en gang Eier ikke en bukse av noe slag!!! Er i grunn min egen skyld.. har bare ikke giddi å sette på vaskemaskinen... jeg skal nemlig se hvor lang tid det tar før kjære faktisk gjør det selv uten at jeg maser eller noe om det Kom faktisk til å tenke på i går... på de 2,5 årene vi har vært sammen har han ALDRI vasket eller gjort noe på eget initativ!!! Han gjør alltid noe når jeg maser og blir sur fordi det ikke blir gjort noe. Vel... vaskamaskina har han da tatt en del ganger... men det er faen meg bare hans klær han vasker.. omtrent.. 80% i alle fall. Mammadalt han der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. oktober 2010 #2292 Del Skrevet 8. oktober 2010 Min er også mammadalt, men jeg har bestemt meg - her er det hardt mot hardt. Jeg er ingen hushjelp her er det moderne likestillingssamfunn som gjelder, 50-50 fordeling. Det er ingen ferie å være hjemme i permisjon. Middag skal stå klar til han kommer hjem fra jobb, men husarbeid ellers kan vi dele på. Også ansvaret for poppelen, seff tar jeg nattevåken mitt i uka, men i helgene er det ingen unnskyldning for pappan altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2010 #2293 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjipt når man plutselig har to unger. :gjeiper: Håper dere får en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2010 #2294 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva med at du gjør tinga til deg og W, og lar klærna hans ligge....se hvor lenge han holder kjeft om det......da sier du "oh viste ikke du trengte noen klær siden du aldri vasker de" ha en kjempegod tur, kan tenke meg det blir koselig for morfar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #2295 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva med at du gjør tinga til deg og W, og lar klærna hans ligge....se hvor lenge han holder kjeft om det......da sier du "oh viste ikke du trengte noen klær siden du aldri vasker de" Bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #2296 Del Skrevet 9. oktober 2010 bra tips ja gjorde faktisk noe sånt før vi dro. Satt på en vaskemaskin med bare snuppas klær og noen mine... rosa så klart. Mannen eier jo ikke noe rosa plagg Nå er jeg så stapp mett etter en kjempe god pizza!! :dåne: Har fått så mye strikka tøy til snuppa. Samboeren til pappa hadde strikket den søte jakka, lua, sko og kjole til snuppa i rosa og hvit med blomster på :dåne: Og så kom besta aka oldemor til snuppa hit. Hun hadde kjøpt en fin kose dress i rosa med hvite prikker på.. i størrelse 1 år da greit å ha noe stort også Vi var på DownTown i Porsgrunn i dag og møtte tante Kari.. søstra til besta, så med andre ord pappas tante, men alle kaller ho for tante her i familien Hun hadde så klart strikki bukse, kjole, jakke og lue og brodert noenkjempe søte blomster på alle klære. Var såååå nydelig det også. Skal få lagt ut bilder når vi kommer hjem. Har jo så klart ikke kamera med hit glemte å kjøpe batterier...... Nei i morgen bærer det hjem... synes i grunn helga har gått fort, men deilig å gjøre noe annet å sitte hjemme også. Snuppa har oppført eksemplarisk også Hun liker jo å kjøre bil, så ikke noe problem med det. Fra oss og til Porsgrunn, med båten over fra Moss til Horten, så tok det ikke mere enn litt over 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2010 #2297 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så gøy med masse strikkede gaver :jepp: God tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2010 #2298 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er fint vær i Horten i dag, så håper ventingen på fergekaien ikke blir så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. oktober 2010 #2299 Del Skrevet 10. oktober 2010 ååå så koselig med strikke greier.....gleder meg til å se! God tur hjem, kan tenke meg det var koselig å gjøre ting som en familie sånn i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #2300 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vil bare si at jeg er innom å titter jenter... har bare ikke ork til å skrive... Og så skjer det lite i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg