Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg vært med W på sykehuset for samtale med lege og ta blodprøver... vi snakker svæææær nål i armen.. vel, barnenål da, men fortsatt svæææær til henne.

Hun tok prøver for å sjekke om det er allergi mot kumelk etc, siden jeg er så allergisk for ting og mange i kjære sin familie er det etc.

Men for et hyl når de stakk ho... trodde de skulle stikke ho i foten, men nei da.. trengte litt mere blod enn det... bomstikk på ene siden, så tok de andre siden. Der fikk de ut masse... og ikke nok med det... stikk i fingeren etterpå :dåne: Godt jeg tåler sånt.... :sjenert:

Ser ut som systemet hennes er i gang igjen, for hele 3 bæsjebleier i dag!!! :dåne: og for en lukt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter mer når det sitter lenger :fnise:

Når får du svar på prøvene da???

uff tror det hadde klikka for meg å høre/se på sånt....måtte alltid ut av rommet når dem stakk sonden ned nesa til Bumba :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt de ikke husker sånt noe.... tror jeg da.

Lukter ja, men tar det med en gang det kommer i bleie.. hun ligger faktisk på stellebordet og trykker ut rest :fnise: en der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

men er det ikke litt anarledes etter hun sluttet med MM.....minner noen sa at det er mer flytende hos barn som får MM en de med MME.....er iallefall god sprut her i gården :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det ikke litt anarledes etter hun sluttet med MM.....minner noen sa at det er mer flytende hos barn som får MM en de med MME.....er iallefall god sprut her i gården :ler:

Her er det rennende uansett :ler:

Stakkars lille W som ble stukket. Jenta vår fikk vaksine på mandag, det likte hu IKKE :( Hyyylskrek stakkar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuuff jeg gruer meg til vaksinering :(

Vi skal den 22. september.. Åååh jeg vet ikke om jeg greier det jeg.. får jo tårer i øynene bare av å tenke på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuuff jeg gruer meg til vaksinering :(

Vi skal den 22. september.. Åååh jeg vet ikke om jeg greier det jeg.. får jo tårer i øynene bare av å tenke på det :fnise:

Vi var jo på 8 ukers kontroll i går og når de skulle titte på hun så begynnte hun å gråte....vettu hva.....det spruta fra puppene mine og jeg ble klissvåt igjennom klærna mine :ler: Så vet ikke helt hvordan det skal gå når vi skal på vaksinering :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og det blir i den nye leiligheten. Flytter den 17-18 september :jepp:

Og nå må jeg være flink til å ikke stappe inn så mye :ler: har jo alt for mye ting :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...