Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Ja, jeg føler jeg får en rask peeling vær gang jeg har vært på do å tisset jeg.. Det papiret rasper så utrolig at :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, timer unna bare!! :dåne: Lykke til! :duskedame::hug:

Vi har forresten felles kjente, utenom Guiden! :)

Hmmmm.... Ngoc? Mener jeg har sett at hun har kommentert noen bilder hos deg. Eller tar jeg helt feil nå? :sjenert:

Timer ja.. :dåne:

Når skal du inn i morgen?

Er du foresten dratt allerede siden du plutselig er blitt så stille? :klø: :lur:

Skal møte opp på B3 klokken 07:00 :opplyser:

Har bare vært på shopping i dag :lur:

Dasspapir skal huskes :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta, stikker innom en liten tur.....har ikke hørt fra deg :klø:

Må si at innesko eller crogsa mine er gode å ha her....og ha både singlett men også en genser.....her på 7 etasje er det faktisk utrolig kjølig!

Dopapir her er ikke så ille synes jeg, og man kan spyle seg nedi der for alle romma har sånt greie ved siden av doen. Kamera MÅ du jo ha, ta med lader i tilfelle......

Ellers så venter vi på dere :duskedame: og kanskje jeg hører noe skrik fra B3 i natt :lur: Aldri å vite vettu ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri di luremus! :dåne:

Jeg ble riktig så optimistisk om at W hadde kommet i rekordfart iløpet av dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi: det er en liten hånddusj som er montert ved siden av toalettet, så du kan dusje forsiktig etter at du har vært på do, så du slipper å gnu med papiret som ikke er å anbefale.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den hånddusjen var kaald, så jeg syns det bare var mer vondt.. Prøvde den en gang og holdt på å svime av omtrent :sukk: For meg funka det best å ha klart masse papir først, tisse framoverlent, så tørke fort fort fort fort (da svei det mindre), og så vaske med lunka vann etterpå.

Det var ganske fælt å tisse etterpå gitt, huff. Selv om jeg bare hadde sydd tre "pyntesting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt svie i tissen skal jeg da fikse... tror jeg. Håper jeg bare ikke revner herfra og til månen :sjenert:

Tror ikke det blir mye søvn på meg i natt :dåne:

Nå har jeg fikset:

Kjeks

druer

noe å drikke

undertøy

toalettmappe

dopapir

Helsekortet

litt klær til den lille

Singlett

Kamera

Mobil lader

Joggisen min

Fuktighetskrem+ div. medisiner jeg trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå så bra, jeg skal tenke masse på deg i hele morgen :kose:

Regner med det blir en spennende natt for deg, håper lille W er samarbeidsvillig og ikke lar vente på seg - har lest noen historier på babyverden der de har blitt satt i gang og fødselen har gått fort.

Du kommer til å få en fin fødsel, Devilina det er jeg sikker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da det, men jeg er jo kjent for å være ekspert på å tenke negativt.... så er sikker på at hun sitter fast i dåsa et eller annet sted :ler:

Blitt for stor eller noe :fnise:

Nei... ikke noe å le av i grunn, men jeg så liksom et bilde av meg ligge der og vræle og banne mannen opp og ned og en bebis som ikke vil ut etc.

Kjenner at jeg er smånervøs nå... flyr på do i et sett... men dårlig med at noe vil ut da :sukk:

Jeg vil jeg vil, men får det ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du klarer å få deg noen timer med søvn i natt :fnise:

Det er en stor oppgave du skal gjøre nå, så det er greit å ha fått hvile litt :Nikke:

Og får du tilbud om epidural, så takk JA! :ler:

Det er himmelsk og alt det tullet folk sier om at det er så vondt å få den er bare crap! Når du ligger med rier så er ikke et nålestikk vondt :)

Masse lykke til i morgen! Skal ha dere i tankene!! :jepp:

NÅ skal jeg slenge ut litt fødestøv til deg :fnise:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dere lurer fælt på hva som skjer hver gang jeg legger en beskjed her...

Ohhh her var dusjgreia kobla til vasken, så da må man bare sette den på varmere temp......var deilig..fikk liksom tisset mer :nigo:

:duskedame: tenk.....bare 6 timer til du blir satt igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å.. ja... få tiden til å gå. Drar om 30minutter eller noe vel, har jo ikke lange biten til sykehuset vi :)

Jeg er forresten bannsikker på at det blir mye fram og tilbake... inn for å få gele eller kanskje pille...ligge en time for å så bevege på seg og få neste dose om 6 timer igjen... så får nok beskjed om å komme igjen ja.

Mannen ble drit sur når jeg sa at det kunne hende det ble sånn fram og tilbake opplegg. Han vil bare bli ferdig han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier også på å bare bli ferdig! :duskedame:

Håper dere får hilse på W i dag! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier også for å bare bli ferdig!!

Nå har W vist så mange divanykker at nok får være nok :fnise:

Lykke til snuppa :hug:

I dag gleder jeg meg til å se Neytiri her inne :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...