DDuck Skrevet 25. juli 2010 #1741 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde slike tanker jeg også før Dina kom.. Hadde slett ikke lyst at hun skulle komme ut.. eller, jeg ville at hun skulle komme ut, men jeg ville ikke ha henne med meg hjem og slikt.. Jeg ville bare ha tilbake det gamle livet mitt jeg.. Tror det er helt naturlig å få sånne "angre" tanker når det nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. juli 2010 #1742 Del Skrevet 26. juli 2010 Vil ikke ha bebis jeg nå..... skummelt.... Jeg begynner å få en smule panikk her.... Huff Tror jeg må si meg enig med Dinedama altså.....er sånn som om jeg vet jeg skal ta sprøyte/blodprøve....det lengre jeg må vente, det mer gruer jeg meg..... Helt normalt, men vettu hva, om ingeting skjer i dag, så i morra er dagen.......ITS ONLY A DAY AWAY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. juli 2010 #1743 Del Skrevet 26. juli 2010 Du er ikke alene, Devilina - Jeg er ganske så skrekkslagen for tiden jeg også Dette går bra tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juli 2010 #1744 Del Skrevet 26. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. juli 2010 #1745 Del Skrevet 26. juli 2010 Syns ikke det er noe rart at du får sånne tanker. DeviLita kommer jo til å forandre livet ditt. Nå er det ikke lenge til du får se henne. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 #1746 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg tenker det ca annenhver dag jeg også. "Hva har vi gjort?!" Men er sikker på at vi ikke kommer til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1747 Del Skrevet 26. juli 2010 Takk jenter Ja det er vel sånt alle tenker vil jeg tro.. de fleste i alle fall. Har jo ikke snøring på hva man går til, samtidig så ønsker man det jo, men skummelt for det. Jeg har alltid sagt jeg IKKE skal ha barn, og det på grunn av at jeg er livredd for å føde... men hjelper jo ikke å nevne dette til jordmor eller noe.. har prøvd. I går når vi skulle legge oss så snufsa jeg og gråt i vei..... Kjære trøstet det han kunne... gode mannen min Huff... nå er det ikke nedtelling av dager, men timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. juli 2010 #1748 Del Skrevet 26. juli 2010 Sender over noen gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juli 2010 #1749 Del Skrevet 26. juli 2010 :rødme: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. juli 2010 #1750 Del Skrevet 26. juli 2010 Har du husket å pakket fødebaggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 #1751 Del Skrevet 26. juli 2010 Har du husket å pakket fødebaggen din? Du mener vel fødeposen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. juli 2010 #1752 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, Fødeposen Devilina, har du husket den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1753 Del Skrevet 26. juli 2010 Tenkte jeg skulle ut å handle litt stæsj i dag, sånn frukt og noe å drikke etc... altså.. nå er det en fødepose som jeg har stappa ned i arbeidssekken til kjære... den er mindre ren, så måtte ha pose oppi der Men har ikke snøring på hva jeg skal stappe nedi, hadde jo den knall lista.... men den er jo borte. Toalett mappa er klar i alle fall... og litt undertøy og noen bodyer, en lue og et sokkepar til W. Venter på at klær jeg skal ha med skal tørke.... blir joggisen min Men man vet jo aldri hva man trenger heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juli 2010 #1754 Del Skrevet 26. juli 2010 innesko Og evt en dorull med mykt dopapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. juli 2010 #1755 Del Skrevet 26. juli 2010 JA! til Lambi.. Dopapiret er som sandpapir.. man trenger da virkelig ikke å peele dåsa etter en fødsel.. :dåne: *Fuktighetskrem er et must det er tørr luft på sykehuset *Stort håndkle (det savner jeg, de er så små de som er her) *Innesko, hvis du ikke har bad og toalett på rommet, hvis du må dele med andre *Fotoapparat *Singletter t-skjorter det er varmt *Shampo og såpe Dette er det jeg kommer på nå Jeg har med meg en trillekoffert jeg på ca 20 kg.. Var visst smart og pakke til feire og sykehusinnleggelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. juli 2010 #1756 Del Skrevet 26. juli 2010 Oi, timer unna bare!! :dåne: Lykke til! Vi har forresten felles kjente, utenom Guiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juli 2010 #1757 Del Skrevet 26. juli 2010 Timer ja.. :dåne: Når skal du inn i morgen? Er du foresten dratt allerede siden du plutselig er blitt så stille? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 #1758 Del Skrevet 26. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. juli 2010 #1759 Del Skrevet 26. juli 2010 Skjer det noe her? Stemmer også for å ta med stort håndkle! De på sykehuset er virkelig knøttsmå.. (Forresten Icing; "Peele dåsa?" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juli 2010 #1760 Del Skrevet 26. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg