Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1681 Del Skrevet 21. juli 2010 På CTG registreringen i dag så ser man jo også om det er rier eller kynnere... mener det ene tallet er så klart hjertelyden til bebisen og det andre tallet som kommer nå og da eller står på 0 er sånne kynnere/rier etc.... jeg hadde visst noen utslag på det, men merket ikke en dritt jeg Jordmor spurte flere ganger om jeg la merke til noe... men nei... Tallet var oppe i 40, ikke at det er sååå mye, men burda da ha kjent en liten murring eller noe vel? :klø: Jøss... kanskje jeg får drømme rier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. juli 2010 #1682 Del Skrevet 21. juli 2010 Gikk ikke over, hun ble født natt til fredag, jeg hadde termin på onsdag etter Fikk ikke gå over pga svangerskapsforgiftning, så var snakk om å sette meg i gang på tirsdag. Forresten ble jenta her estimert til rett over 4 kg mener jeg og 39 cm rundt hodet, hun var bare 36.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1683 Del Skrevet 21. juli 2010 Aha.. det var sånn det var ja Det verste er at jeg har ønsket at jeg fikk SF.... for da ble det kanskje gjort noe før... men ikke bra det heller... Nei... bare noen fååå dager igjen vel så skjer det... tirsdag satt de i alle fall i gang, sa i alle fall jordmor dama... så pokker ho om DET ikke er tilfelle, da blir jeg harm!! Nei nå må jeg finne noe å ta meg til disse dagene, da går det sikkert lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juli 2010 #1684 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg leste i Anamelonas dagbok her inne, hun fikk baby for noen dager siden, tror ikke hun var så mye på overtid.. men babyen var neste 5 kg og 53 cm lang :dåne: Ikke at det hjelper deg, kanskje - men virket ikke som hun var skremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juli 2010 #1685 Del Skrevet 21. juli 2010 :dåne: har tittet på telefonen i hele dag jo...mannen min sa han var sikker på å høre fra deg i dag...han tippet 21 Men herrigud....bir morro å se Bumba ved siden av W da...Bumba er rundt 1890g nå Vi må få tatt bilde av oss alle fire, blir artig det tror jeg.... ctg registrering er jo spark, hjertelyd, og rie aktivitet....og om du hadde 40 ja da er du jammen meg ihvertfall på vei....min var på 20 og de sa at det var da modning, men jeg var ikke utvidet noe enda......husker også at JM sa at å føde større baby ofte er lettere for livmoren.....så trenger ikke være noe ille det.....plus at de estimeringene er ikke alltid 100%, det har DU fortalt meg vettu Men da om INGETING skjer så ses vi kanskje tirsdag/onsdag da forresten: trengte ikke kveldsdosen av medisiner siden BT var på 147/85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. juli 2010 #1686 Del Skrevet 21. juli 2010 ååååh jeg blir så spent hver gang jeg ser Neytiri har skrevet noe her Din luremus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juli 2010 #1687 Del Skrevet 21. juli 2010 ååååh jeg blir så spent hver gang jeg ser Neytiri har skrevet noe her Din luremus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1688 Del Skrevet 21. juli 2010 luremus ja men rart jeg ikke kjente den som registrerte 40 da, satt og så på maskina og kjente etter men ikke noe. Er ikke så skremt for en stor baby i grunn, er bare det at jeg har mamma sin fødsel i bakhodet, har hørt SÅÅÅÅÅÅÅÅ mange ganger fra forskjellige folk... tanter, mamma, pappa etc om hvor dramatisk det var. Møtte på ei bekjent ista, hun var skråsikker på at fredag rundt 17 så hadde det skjedd noe... vi får nå se Det er sant, estimering er bob bob... men lå på 9% over og det har jeg gjort de andre gangene også, så sånn +/-500g skal man regne med. Som jeg har sagt før.. det er MYE bebis inni der Hun må gjerne være en plugg for min del, bare hun ikke er lang... for da er det MYE klær jeg ikke får brukt Neytiri: tror det blir arving på klæra fra meg. Har kjeme mye i 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juli 2010 #1689 Del Skrevet 21. juli 2010 ja Bumba flyter i 44 akkurat nå :gjeiper: så arver gjerne jeg Ja kanskje vi får se deg i helgen da aldri å vite er heller ikke alle som kjenner de første riene vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg sier bare en ting jeg... VARMT!!!!! Og så har jeg to puser som er helt raptus i leiligheten her... sove hva er det liksom :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juli 2010 #1691 Del Skrevet 22. juli 2010 Da jeg lå på ctg registrering da jeg ble sendt inn for noen uker sier, viste maskinen at sammentrekkningene i livmoren lå på over 60.. Jeg kjente ingenting jeg.. Så jeg vet ikke hva det vil si. Håper du får hvilt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er jo at livmoren jobber, men både du og jeg har jo foranliggende morkake, så er sikker på at det har noe med det å gjøre jeg... at vi kjenner mindre da. Å hvile er det eneste jeg gjør på dagtid Har vært og tatt akupunkturtime nr 7 i dag.... og den siste forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juli 2010 #1693 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvor mye har akupunkturen din kostet? Vet ikke om jeg skal ta meg råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1694 Del Skrevet 22. juli 2010 For 7 behandlinger 1500kr... heldigvis er dama billig. Kostet 300 for første gang og 200 for de andre gangene. Men er jo en hel drøss med jordmødre som tar sånt på sykehuset også og da er det gratis, hvis de tar i mot folk da. Veldig forskjellig på det... har ikke spurt der jeg hører til, men andre her inne på KG har ikke brukt ei krone på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. juli 2010 #1695 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er godt du hviler og samler krefter. Det kommer du nok til å trenge. Nå er hun hvertfall her snart da! Om hun så skal bli tvunget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. juli 2010 #1696 Del Skrevet 22. juli 2010 For 7 behandlinger 1500kr... heldigvis er dama billig. Jeg har litt dårlig humor. Godt og se at du tar livet med ro mens du venter på bebisen deres Håper hun kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. juli 2010 #1697 Del Skrevet 22. juli 2010 Måtte innom en tur og sjekke status, og siden ingenting har skjedd enda, så får jeg heie litt på lille W hvertfall :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1698 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har litt dårlig humor. Godt og se at du tar livet med ro mens du venter på bebisen deres Håper hun kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 22. juli 2010 I morgen skal jeg forresten på overtidsvurdering fikk forhandlet meg til fredag istedet for mandag... ikke lett, men det gikk Men uansett, tror ikke det skjer noe før mandag/tirsdag. De setter ikke i gang noe i helgen... MEN... begynner å komme et skritt nærmere: bebis i armene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juli 2010 #1700 Del Skrevet 22. juli 2010 Så utrolig godt å høre at du skal på overtidsvurdering Men hvis vi har foranliggende morkake, vil vi da ikke kjenne smertene så godt under fødselen da.. Siden aktiviteten i livmoren er at den trekker seg sammen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg