Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1381 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Har jo den eksem huden jeg har og KLØR hele tiden.. smører meg mange ganger om dagen, men hjelper lite..... og så er jo sånt genetisk og mamma ser jo ikke ut på magen vet jeg Bruker olje i dusjen, siden jeg ikke tåler såpe... så når ikke dette er nok så er det ingenting som hjelper. Kjære sier han ikke vet hvordan sånne strekkmerker ser ut, så derfor han ikke har tenkt på det.... hmmmmm... Takk for tips Neytiri!!! Skal inn senere i dag og titte Kom akkurat hjem fra en lang kjøretur.. var en tur i Fredrikstad, skulle se om det var noe jeg kunne skrive i dag på den ekstra jobben jeg har hatt.... (har vel egentlig ikke lov siden jeg er i permisjon) men... måtte liksom ha noe å gjøre Der var alt i skjønneste orden, så vi tok en tur til Hvaler og kjørte... skal si det var mye hyttefolk og turister der nå... OVERALT!!! Er i grunn glad jeg ikke bor der ute Endret 27. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1382 Del Skrevet 27. juni 2010 Vær glad du ikke bor her i sommermånedene....er så mange som sier at byen her er å fin på sommeren(det er den altså), men jeg må si jeg liker den på våren og høsten best jeg. Godt vær og ikke så mange j***** turister :dåne: Du kan virkelig ikke det å være uten jobb.....heldig som klarte å jobbe hele graviditeten da, du hadde død om du var meg Hva skal du tirsdag da??? Jeg må på sykehuset for en sjekk, tenkte siden jeg først kjører forbi om du er hjemme da, har så lyst å se på hva du har fått gjort til W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1383 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Tirsdag skal jeg absolutt ingenting.... kan godt bli med deg på sykehuset om du vil, har ikke annet for meg liksom Hva JEG har gjort til lille W ja blir aldri ferdig med noe jeg, har så mange prosjekter..... :dåne: Tror rett og slett at i morgen skal jeg dra ut ALT som står på soverommet hun skal få, driter i om vi ikke har noe plass for det... kjære får bare finne en plass... er hans rot Skal i allfall få kjøpt MANGE sånne plastkasser med hjul til å oppbevare ting i Endret 27. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1384 Del Skrevet 27. juni 2010 Plastkasser er jo bare geniale da Vi har jo ting i boden som vi ikke vil skal bli ødelagt av enten mugg(evt. mus ) Ja bli med meg til sykehuset da, er ikke noe morro å gå alene Mannen kommer til å flykte når du har dratt alt ut angst for å rydde virker det som .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1385 Del Skrevet 27. juni 2010 Ekstrem angst men som jeg sa i går... jo lengre du venter, jo mere får du å gjøre og shine opp når jeg er på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1386 Del Skrevet 27. juni 2010 han gjør det som sagt bare verre og verre for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1387 Del Skrevet 27. juni 2010 *gnir seg i hendene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1388 Del Skrevet 27. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1389 Del Skrevet 27. juni 2010 Vel... sånn er det bare... for lære og tenke etter litt Blir ikke noe shina leilighet det her når W kommer, hvordan skal jeg få tid til å rekke alt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1390 Del Skrevet 27. juni 2010 Men du, svigerinna mi født i fjor, hun og kjæresten(ex) var begge såvidt 20 og han er jo bare alkoholiker....ja når hun hadde født....dagen etter dro han hjem og gudameg han shina opp hele leiligheten....var helt hysterisk for støv og sånt......hehe men det varte i 2-3 uker da poenget er at mannen din kommer nok til å reagere anarledes, det er jeg helt sikker på altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2010 #1391 Del Skrevet 27. juni 2010 Ælen tok også affære og vasket og ordnet mens jeg og Dina var på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1392 Del Skrevet 27. juni 2010 Ælen tok også affære og vasket og ordnet mens jeg og Dina var på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1393 Del Skrevet 27. juni 2010 Han kan hvis han vil, tar bare litt tid å få ut hele handa han har opp i ræva... svigermor skryter jo stadig at han var så ryddig og flink da han var liten.... så har vel et mirakel å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juni 2010 #1394 Del Skrevet 27. juni 2010 Pappaene får en litt mer virkelighetsfølelse for hele greia når ungen er ute, så det er deres måte å bygge rede på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1395 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg brukte litt voksen stemme i sta og da tok han to bager med ting som må bort og satt i garasjen/skjule vi har her. Jeg fikk støvsugd soverommet, flytta på en kommode og satt trådkurvstativet vi har i enden av senga... sånn at vi nå har plass til en vugge ved siden av sengeplassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. juni 2010 #1396 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg brukte litt voksen stemme i sta og da tok han to bager med ting som må bort og satt i garasjen/skjule vi har her. Jeg fikk støvsugd soverommet, flytta på en kommode og satt trådkurvstativet vi har i enden av senga... sånn at vi nå har plass til en vugge ved siden av sengeplassen min Nei er hånda tatt ut av ræva, eller et par fingre iallefall ....så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1397 Del Skrevet 28. juni 2010 Hånda er på god vei ut i alle fall.. men han uffa og orket seg fælt og ble små irritert, men er det noe bedre om jeg går og irriterer meg over ting som ikke blir gjort da :klø: Kom nettopp hjem fra 2 akupunktur time i dag, merket ikke noe murring etter timen denne gangen, men steike... tuppa prøver å bryte seg ut tror jeg. Hun presser ut ryggen/rompa noe inni granskauen på det ene siden så magen min er helt skjev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2010 #1398 Del Skrevet 28. juni 2010 Kanskje hun prøver en alternativ vei ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1399 Del Skrevet 28. juni 2010 utbryter baby!!? Det er hun og Houdini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2010 #1400 Del Skrevet 28. juni 2010 Åååh tenk om alle babyer kunne vært Houdini? Det hadde vært mye lettere for dåsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg