Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Her er det ikke snakk om å verken klare sseg uten eller være redd for melkesprut.. :rolleyes:

Pules skal det :fnise:

Men jeg merker at jeg ikke er like gira lengre... magen er bare i veien og det er vondt i bekkenet så jeg klarer ikke slappe av å nyte det noe særlig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er nettopp det... og da blir det liksom sånn plikt pulings... og DET gidder jeg ikke. Har hofter som kan låse seg jeg da.. er fint vettu... au au... STOPP... må bare få hofta på plass :ler:

Og kjære må jo bestige et fjell også, :ler:

Ikke aktuelt at jeg sitter oppå... veier tross alt 25kg MER enn han nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: vannmelon...må kjøpe i morra tror jeg.

:kose: uff da, ikke kan det være lett med :sengekos: heller......menn skal jo klare seg de også da.....når vi får bære så tungt, så kan dem jammen meg bruke hånda si i noen uker til :skratte:

Dinedama: jeg tror nesten ikke hva du sier her :sjokkert: sikker på du ikke vil ha pølsa di ut svangerskapet???? dere har vel :humpe: fra starten :klø:

Trror jeg ikke sender mannen av gårde på sjøen i 10 uker uten :sengekos: men nå har jeg lyst hele tiden da.....er jeg som må dra han med :fnise:

men sier meg enig at magen er litt i veien, må bare bruke litt forskjellige stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo pølse vil jeg ha, men Ælenpølsa er jeg ikke like keen på :lol:

Eller jeg liker den jo, men det er som sagt nesten mer jobb enn godis, så da blir det litt sånn dumt.. :sjenert:

Ikke snakk om å være på topp her heller... ikke pga vekta, men pga bekkenet... :riste: Når jeg så vidt er mobil på kveldstid etter å ha gådd noen hundre meter tilsammen på en dag så tror jeg ikke ridetimer gjør det bedre :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo pølse vil jeg ha, men Ælenpølsa er jeg ikke like keen på :lol:

Eller jeg liker den jo, men det er som sagt nesten mer jobb enn godis, så da blir det litt sånn dumt.. :sjenert:

Ikke snakk om å være på topp her heller... ikke pga vekta, men pga bekkenet... :riste: Når jeg så vidt er mobil på kveldstid etter å ha gådd noen hundre meter tilsammen på en dag så tror jeg ikke ridetimer gjør det bedre :fy_fy:

:fnise: ja skjønner det med bekkenet, tror også jeg veier mye mer en mannen nå, så er ingen ridetur her......men bakfra, på siden, eller T position går veldig fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kan skjønne at ikke :sengekos: er det som er mest prioritert om dagen, man får nesten trøste seg med at det blir lettere når :babyjente: først er ute :jepp:

Ønsker deg en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på jordmor kontroll i dag :nigo:

Alt sto bra til med snuppa og meg ;) fin hjertelyd SF mål på 33-34... mye? :klø:

Har enda lavere blodtrykk nå :dåne: men dårlig er jeg da heller ikke... trodde man ble svimmel av det jeg... hadde 95/55.

Urina var knall og ingen hevelse. I dag lå snuppa med hodet ned også, slutt på tverrleie, det merkes i grunn også. Synes brått mange min har blitt lengre ned :)

Fra og med neste uke når jeg er 34+4 er jeg høygravid :hoppe:

Hun anbefalte modningsakupunktur også, så det skader ikke å prøve. Får ikke blitt verre i alle fall :) Og hun dama som hun anbefalte var billig og, har hørt andre betalt 600kr timen etc.. hun jeg skal bestille hos gtar 250 for første timen og 200 for de andre :nigo:

Glemte for å øvrig og fortelle om noe som hendte meg i går da jeg hadde sluttet for dagen på jobb.... må traske ca 10 minutter fra jobb og bort til der bussen kommer. Hadde litt tid på meg, så jeg tenkte jeg skulle stikke over andre siden av gata og handle litt på matbutikken som er på senteret der.... jo da... jeg trasker over sammen med flere folk.

Var ei dama i ca 50 åra som hadde stoppet sånn halvveis over fotgjenger feltet og slapp forbi 3 stk eller noe, så kom jeg og da bare duret hun på. Hun så meg godt for hun hadde DET sure uttryket i trynet. Altså... i følge Norsk trafikklov så SKAL man stoppe for fotgjengere som er på vei over et gangfelt.. det er ikke bare enkelte som skal få slippe over. Så jeg måtte brå stoppe halvveis ute i veien og jeg slo alt jeg hadde i bakruta på bilen hennes... tror dama skvatt bra for det smalt noe så inni granskauen. :kjefte: blå på lillefingeren og rinfingeren ble jeg og. Godt ikke gifteringen ble bøyd. Tenkte med meg selv, er deu lur nå så stopper du ikke bilen.... for da kommer jeg til å smelle ned dama og fortelle ho et par ord ja. Helvettes kjerringpakk altså!!! :kjefte::snurt:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg så deg på helsestasjonen i dag, hvis du var der på morgenen i dag? :sjenert: Lurte litt på om det var deg, skjønner du, men kunne liksom ikke bare spørre; "Hei du, er det du som er Devilina på KG?" for var ikke akkurat sikker :fnise: Hvis det var deg så var jeg hu med den svæære magen og stripete t-skjorte :ler:;)

"Heldig" du med det lave blodtrykket, hadde 145/95 jeg, ble sendt på sykehuset, og hadde der 150/100. Også 3+ på proteiner.. Må inn igjen i morgen. Hurra! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: var nok meg det ja, du så jo ganske så fresh og opplagt ut da :nigo: hadde akkurat stått opp og hivd på meg det første jeg fant jeg :ler:

Skal si du var tidlig, hadde ikke du time 0900?

Det var da pokkern til blodtrykk da? Tja... skulle personlig hatt litt høyere jeg da... altså, man kan jo svime av med blodtrykksfall, men føler meg forbausende fin form :jepp:

Men de vil fortsatt ikke gjøre noe med deg? Er det bare ut og inn av SØF hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt at det var deg da! ;) Jo takk, var ikke så opplagt som det så ut gitt, for jeg satt der og holdt på å sovne :ler:

Ja, var der tidlig, for fikk beskjed av sykehuset om å komme en halvtime før for å roe meg ned før jeg tok blodtrykket, sånn at det ikke skulle være misvisende. Er egentlig ikke en morgenfugl som er for tidlig ute hele tiden altså :ler:

De gjør ingenting inntil videre, nei, men fikk beskjed om at jeg ble nok satt i gang rundt termin, så da er det ihvertfall bare ca 1,5 uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i gang ja.... har hørt det er noen ganger verre enn at det starter naturlig... men uansett... ut skal ungen!!!! :hjerte: Har nedtelling til permisjon jeg nå... for er litt lei nå. Vil ha ut Wiktoria!!! Ble jo ikke så spesielt blid når jeg skulle prøve en joggebukse i dag.. XL!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo det, men det er nok bedre enn å gå over termin med den svangerskapsforgiftninga. Håper bare at det starter av seg selv snart. Helst nå i natt!! :fnise:

Kjenner til det med å måtte ha større klær, men syns ikke du så ut som en str. XL, hvis det er noen trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei søta!

Skjønner veldig godt frustrasjonen din over hun idiotiske sjåføren!! Utrolig kult at du slo i bilen, det fortjente hun!!! Håper bare ikke du slo hånda di for mye da.. Jeg også kan bli rasende av sånt..

Håper du får en strålende helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt uttafor nå..... :grine: da jeg skrev det siste innlegget i boka mi her så skjedde det noe....

Hørte et dunk i vindu... trodde Missie, pusen vår, hadde rivd ned blomster igjen. Hun pleide å sitte i det ene vinduet og titte ut. Favoritt plassen hennes...

Men da jeg gikk for å se, så han hun fast i gardina, trodde hun hang etter labbene, men på et eller annet merkelig vis så hang hun etter halsen. Hun ble kvalt :grine::grine: Fikk tak i henne. Hun hveste og var stiv som en stokk og så ble hun slapp som bare det... kulerunde øyne. Vi prødve å blåse liv i ho, masere hjertet etc... men ingen ting hjalp.

Naboen kom for å hjelpe, men det var ikke noe liv der. Gikk forholdsvis fort, en bra ting da....

Men lille pusejenta vår, som vi nettopp hadde kosa med, ble borte for oss :grine:

Helt utrolig at man kan bli så glad i et lite dyr. Sitter bare å gråter og gråter nå... er helt satt ut... tenker på alt det hun pleide å gjøre... vekke meg om morgenen. ligge oppå dyna mi og kose seg... leke med ballen sin. Elsket å sitte i vindu og tittet ut eller sole seg. Verden snilleste pus. Mjauet så vidt det var noe. :grine: Var hun ute og jeg kom hjem fra jobb satt hun ved døra og ventet på meg og pratet masse, liksom små kjeftet for at jeg ikke var rask nok med å få opp døra. :grine::grine:

Missie :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: :cry: :troest: Huff, så forferelig å høre!!!! Jeg fikk tårer i øynene her selv jeg nå... Stakkars deg som måtte oppleve noe sånt nå da....

:tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord..... skjønner ikke at det har skjedd. Har lagt ho pent i buret sitt, skal ta ho med til dyrlegen i morgen og eventuelt kremere ho. Vil ikke grave ho ned, for andre dyr kan komme og grave ho opp :tristbla::grine:

Eneste bildet jeg har av ho er dette, pc'en med alle bildene på har jo tatt kvelden så :sukk:

missieq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: får ikke sove..... hår våknet hver time :grine: :grine: til slutt måtte jeg opp.... på denne tiden her så pleier Missie og komme hoppende opp i senga og krølle seg sammen ved beina mine :grine:

Men nå ligger hun pent krølla sammen og "sover" i katteburet sitt sammen med bamsen sin. En liten stripete katt jeg strikket en gang på skolen :tristbla:

Hun var tross alt grunnen til at jeg orker å bo her, bor på en litt øde plass, ikke så langt fra Sarpsborg byen/sentrum, men var så greit å ha noen å "snakke" med når jeg kom hjem fra jobb og ventet på kjære eller om han var ute og fant på ting med folk og jeg ikke orket. Da satt jeg og Missie hjemme og kosa oss.

Selvfølgelig lever jo ikke katter evig, men har bare hatt henne i 1 1/2 år og hadde regnet med at hun skulle ha noen katteår til. Lille vakre pusejenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...