Devilina Skrevet 26. april 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 26. april 2010 Prøvde jo på det... "gidder du å masere meg litt sånn at jeg slipper å ha problemer med leggsmerter om natten?" "Huff... må jeg.. ok da.." og så gnur han litt på leggen og sovner... det var den hjelpen og få :gjeiper: men men... er han det går utover mitt på natta... vekker jo han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #762 Del Skrevet 26. april 2010 Så snill han er med deg er vel det minste han kan gjøre, når du bærer på ei lita prinsesse vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 26. april 2010 Det er alltid uff og ork når jeg ber om noe... kanskje jeg gjør det for ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. april 2010 #764 Del Skrevet 26. april 2010 Får du si neste gang......"kjære...siden jeg skal ha DIN prinsesse snart, kanskje du kunne være snill å massere dette på beina mine....da kan jeg orke mer når jeg skal presse vannmelonen ut!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #765 Del Skrevet 26. april 2010 Ofte? Nei, det tror jeg ikke virker som han knapt er hjemme til tider.. Kanskje du skal spørre naboen om han vil samarbeide med din kjære om å massere leggene dine Jeg syns mannen din kan gjøre det, uten å huffe seg jeg, det er tross alt du som bærer tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 26. april 2010 Nå er han bare hjemme nå I alle fall etter at jeg sa ifra... så blir nesten litt for mye hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #767 Del Skrevet 26. april 2010 For mye er heller ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 26. april 2010 Nei sant.... hehe... han ble vel så paff da jeg sa hvordan jeg hadde det etc så han holdt seg hjemme.. men det var da måte på ogda Men har bedt han om å finne på noe flere ganger, mente ikke bokstavelig talt at han skulle sitte inne å glo i veggen med meg, hehe. Finne en mellom ting liksom. Har flere år og dressere han på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2010 #769 Del Skrevet 27. april 2010 De fleste mannfolk har nok ikke hørt om det fantastiske begrepet 'mellomting' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 #770 Del Skrevet 27. april 2010 De fleste mannfolk har nok ikke hørt om det fantastiske begrepet 'mellomting' Det er ihvertfall sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 27. april 2010 nei det er enten eller vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 27. april 2010 Nå har jeg tatt en vel fortjent dusj etter en liten treningsøkt vært flink i dag igjen.. krysser bare fingra for at jeg ikke våkner med leggkramper i natt! Ble like beglodd i dag... men jeg sto bare og smilte og tenkte lurt jeg er gravid, HVA er DIN unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. april 2010 #773 Del Skrevet 28. april 2010 I can grow people, what's your superpower? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. april 2010 Forfatter #774 Del Skrevet 28. april 2010 Det er så genialt sagt :gjeiper: I dag skal jeg på sånn nybegynner kurs for scraping, gleder meg. Det var en del av bursdagsgave til svigerinna mi. Og klart jeg også skal være med Må bare finne 1-3 bilder jeg vil ha med og lage noe ut av... MEN JEG HAR JO IKKE NOEN BILDER.... alt er enten på data eller ikke noe særlig og lage en side ut av... hmmmm... har lett i skuffer og skap. Pokker... :klø: Ikke har vi fotopapir til skrivere heller... noe som sier meg at jeg skulle tenkt på dette litt før Får ta første jomfruturen med den nye bilen vår i dag og gruer meg litt... kjører ikke så mye bil, da jeg heller er flink og bruker enten beina eller kollektiv transport.. så ender vel opp med at jeg kommer meg fram dit jeg skal, men da har jeg kvælt bilen i alle fall 3 ganger og spola i et kryss eller noe HATER gir, automat er mere meg. Er straffen for å ta lappen, men aldri ha bil selv... får jo aldri driven i det å kjøre... hatt lappen i 8 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. april 2010 #775 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har lappen, hatt den i fem år... men HATER og kjøre bil Jeg føler meg totalt utrygg og liker heller å bruke beina og kollektivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2010 #776 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg liker å kjøre fort Lappen er kjekk å ha og enda kjekkere når man har så koselig bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. april 2010 #777 Del Skrevet 28. april 2010 Lykke til med jomfrutur i ny bil Jeg er ikke så glad i å kjøre selv, men hater kollektivtrafikk mer, så da blir det bil på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. april 2010 Forfatter #778 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har lappen, hatt den i fem år... men HATER og kjøre bil Jeg føler meg totalt utrygg og liker heller å bruke beina og kollektivt.. Ja er noe med det.... er ikke det at jeg er utrygg, men stoler ikke på andre tullinger i trafikken... folk bare buser fram og over alt uten å bruke hue. Gamle damer bak rattet er jeg livredde for Jeg liker å kjøre fort Lappen er kjekk å ha og enda kjekkere når man har så koselig bil Kjøre fort.... som kjære sier.... du vet hvor gassen er men bremsen bruker du lite.. er ikke så ille som det høres ut da, men tror nok jeg er litt stressa og skal fram og hjem eller dit jeg skal. Lykke til med jomfrutur i ny bil Jeg er ikke så glad i å kjøre selv, men hater kollektivtrafikk mer, så da blir det bil på meg Kollektivt er pyton i grunn ja, men blir en vane det og. Men mange ganger jeg tenker... hvorfor kjørte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2010 #779 Del Skrevet 28. april 2010 Ja hvordan gikk turen da??? Automat var også min beste venn(gamle bilen), så skulle vi kjøpe ny og ble sååå vanskelig å finne den type bil med automat.... Forresten, hvordan går det med lua?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. april 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 28. april 2010 Kjøringa gikk som en drøm sliter bare med å rygge.... kvæler bilen hver gang men vanesak Kom hjem fra scrapping kurset 21.30, fikk laget meg en knall fin side med bryllups bilder lærte mye i dag. Lua har jeg ikke gjort noe med i dag, har ikke hatt tid rett og slett, men er halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg