Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, morro å oppdatere seg her inne i dag :skratte:

Blir lite på kjære også for tida ja. Har hatt sex noen ganger etter at jeg ble gravid, men jeg sovner så tidlig på kveldene og bare sløver fram til jeg sovner, at jeg orker jo ingenting. Ikke er jeg spesielt horny heller, og håper at det kommer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kjære ble litt forskrekket sist vi :sengekos: som jeg sa da på tull.... ikke stikk den i øret hennes da :hoho:

Han fikk et litt rart uttrykk :lol:

Dinedama: den derre glidekremen med kjøttsmak... den hadde slått an i USA vet jeg... for husker for en liten tid tilbake jeg så et program og da var det om to kompiser som hadde en forkjærlighet for bacon, så de starten en bedrift hvor da lagde ting som hadde med bacon å gjøre og luktet det etc.... de lagt blant annet en lepomade med bacon smak/lukt..... grøss.... og det værste var at det gikk bra for de også!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmmm... tenk å legge seg da.. og så lukter det bacon av gubben.. nei turn OFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy: Baconlukt

Dinedama: du får tre en kotelett rundt den hellige staken, kanskje du får lysten tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Herre... For en diskusjon jeg startet da???

Jeg har lest overalt at om man har mistet skal man ikke :sengekos:

før etter uke 12....

Vil jo liksom ikke risikere noe heller jeg da....

Meeen.... Nå skal gubben til pers. Tror han kommer til å bli glad ja! bare venter til søndag for da er jeg fullgått 11 uker... og det er jo nesten 12???

Håper det ikke er aller verst for da er det jo store muligheter for at det blir mere i fremtiden og det tror jeg LilleMann ville likt godt ja!

Hadde det funnes noe slags glidemiddel eller olje med kjøttsmak så kunne det hende jeg hadde vært på gli på suginga :fnise:

:spy::hoho::spy: Vet jaggu ikke hva jeg føler mest for jeg her altså... spy eller le meg kvakk i hjel... pregnant much? pika much?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan fort lede til noe helt annet vettu SøsterLiten :ler:

Men hva pokker :klø:

LIKER IKKE denne oppdateringa de har gjort... skjønte ikke en dritt da jeg logget på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner heller ingenting :grine:

Når jeg trykker på at jeg skal gå til siste leste post i en tråd, så kommer det opp på første innlegget.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tett i nesa, tørr i halsen og surrete i huet... :sukk:

I dag var jeg til glucosebelasning også, tror faktisk den ga fine resultater. Fastende prøve om morgenen var på 5 et eller annet på blodsukkeret og det kan man ikke klage på... er det etterpå som gjennstår da, håper den er under 7.

Var helt jævlig å sitte der i to timer og være sliten, tett, trøtt, svingstang og så begynte jeg brått å se uklart... men fikk gjort noe produktiv tross alt det andre da... straks ferdig med det første beinet på monsterbuksa :hoppe: Etter litt banning og sverting, så har jeg da fått det sånn ca til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har hørt at den er forferdelig å svelge ned, og at man blir helt rar etterpå! Er det noe alle gravide må gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er mistanke om svangerskapsdiabetes så må man gjøre det... da har man utslag på sukker i urin som regel. Jeg har ikke det da, men siden jeg har PCOS (hormonforstyrrelse) så er det stor sjangs for at jeg kan få det, så jeg sjekket for sikkerhetsskyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 19. oktober 2009 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 13. november 2009 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 7. desember 2009 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 14. desember 2009 :hjerte:

Alle indre organer er ferdig formet: 14. desember 2009 :hjerte:

Risikoen for spontanabort avtar: 28. desember 2009 :hjerte:

Kvalmen avtar for de fleste: 4. januar 2010 :hjerte:

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 11. januar 2010 :hjerte:

Fosteret svelger og tisser: 25. januar 2010 Tid for ultralyd: 1. februar 2010 :hjerte:

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 8. februar 2010 :hjerte:

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 22. februar 2010 :hjerte:

Fosteret begynner å høre: 15. mars 2010 :hjerte:

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 12. april 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 17. mai 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 23. juni 2010

Antatt termindato: 14. juli 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :hjerte: Spørs hvor positivt det er da.... høre på den kjærendes stemmen jeg har nå for tiden etter forkjølelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...