Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

6 - 8???!! :dåne:

Hvordan er det du kommer deg igjennom hverdagen da? Har du anemi?

Huff.... tror jeg hadde vært sengeliggende da :fnise:

Ja jeg ble litt satt ut selv, det var kjempe mange som var der når jeg kom. Men alle hadde avtaler som de ventet på og noen satt på PC'ene.

Jeg fikk hakeslepp da det ble min tur etter 6 minutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den hadde heldigvis stabilisert seg på rundt 10 sist jeg sjekka, det høyeste tallet jeg har målt siden jeg fikk mensen da jeg var rundt 12. Var mye trøtt og sliten da, kan du si.. ;) Kunne fint sove 15-16 timer i døgnet i lange perioder hver vinter. Ganske slitsomt.. ;)

Skal du noe spesielt i helga? (Unnskyld hvis du har skrevet om det allerede, jeg har ikke hatt tid til å lese så nøye hos alle i det siste..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... blir fort mange bøker man skal lese seg opp og ned i ;)

Nei har ikke sagt noe om hva jeg skal enda.. for har ingen planer rett og slett... Tar det litt som det kommer, da kan jeg liksom ta ting i mitt eget tempo. Er ikke noe særlig til selskap for tiden... har sånne perioder hvor jeg elsker å være med folk og andre hvor jeg bare liker å være med kjære :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello my darling! :)

Nå er det skammelig lenge siden jeg har vært her altså.. :sjenert:

ussyl... :engel: Tilgi meg?

Har vært utrolig koselig at du har vært innom både her og der! :hug:

Du er ünderbar! :kose: Jeg har jo bare hatt ork til å titte innom for så å kapitulere og legge fra meg pc'en og zzzzzzzzzzove...

Men nå tror jeg at jeg er tilbak altså!!

Kuule monster bukser!!! Jeg skal en tur ned i byen nå og tror jaggu jeg må kjøpe med meg garn! :jepp: Hvor langt har du kommet nå da? Enda lengre enn bildet tenker jeg?

Hurra for at du er snart 23 uker!!! Jeg har litt bad news til deg da vennen:

Du blir større på magen og tær og høne må du nok si farvel til for hvertfall 18 uker fremover også! :hoho:

DU ser helt fantastisk ut på bildene dine hvertfall :jepp: så ikke tenk på antall kilo og sånn! Når Wiktoria og Knøttet kommer ut får vi møtes og gå lang tur og bli kvitt de kiloene vi får. jeg er nå 10 uker på vei og har lagt på meg 2kg... kremt kremt... hehe!!

Jeg er forresten en mann ifølge min lege når det kommer til blodprosent... 14.9!! hehe!!

Ha en super helg vennen!!

mange gode klemmer til Devilina og Wiktoria!! :klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::danse:

Velkommen tilbake!! ;)

Har kommet litt lengre på den monsterbuka siden bilde ja :fnise: meeeeen... ikke så stort mye.. Skal til å begynne på det ene beinet... men ting tar litt tid med meg for tiden.

Våknet på slaget 3 i natt og konstanterte at nå er det min tur til å bli syk... muskelsmerter til de grader, snufsete og sår i halsen... HURRA.... vel... så får se om kjære er like oppvartene mot meg som jeg var mot han.... :fnise:

Enda jeg dauer ikke av det da, han var jo døøøøøden nær :ler:

10 UKER!!!!?? Har det gått så fort allerede?? :dåne: Men steike, da er det magic week her snart da :nigo:

Var rundt den 10 uka jeg ble i fin fin form også, slutt på trøtthet og uggenheten om kvelden gikk over :hoppe:

Ja.... større blir jeg.. ser ikke hønemor når jeg ligger på ryggen i senga lenger :ler:

Og når jeg står så ser jeg så vidt føttene.. tipper jeg litt fram er de der ;)

Pokker til snikende sykdom... kanskje det var derfor blodprosenten brått hadde sunket, føler meg ikke slapp.... men kan ikke helt se at den har noe med litt snufsing og muskelsmerter å gjøre.

Hadde tenkt til å shine opp leiligheten i dag... spisestuebordet vårt har vært overfylt av mine scrapping ting i godt over 2 mnd nå :fnise: Har bare ikke funnet noe sted og stappe ting og lagre de.

Og du, klart jeg er med på trillings :) Er jo bare en times togtur til Oslo og det tror jeg vil gå greit :nigo:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomst!! :hug:

syk? :forkjola: Det er noe dritt! Men det er jaggu rart hvordan vi klarer å overleve og fungere en million ganger bedre enn disse gutta våre?? Puddinger sier nå jeg!! :hoho:

Håper mannen tar godt vare på deg, hvertfall siden du nesten ble sykepleier og lege for han! hehe...

Sender en rykende kopp deilig kyllingsuppe fra Oslo til deg! :kaffekopp:

God bedring!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg måtte ha et lite bilde RAS... :fnise:

Må jo vise noen ting jeg har kjøpt til Wiktoria.

001wva.jpg

Elsker tigergutt, så må jo ha noen klær med han så klart... egentlig er det gutteklær, men vil da påstå at de passer til begge kjønn :nigo:

Sjekk bodyen, den var bare rå tøff!!

Fikk dessverre ikke til å rette opp bildet.

002ra.jpg

003irp.jpg

Størrelse 9 mnd den joggedressen her, men er jo så tøff.. Tigergutt ;)

Ryggen på jobbedressen

004dk.jpg

Litt Hello Kitty var det heller ikke mulig å komme utenom ;)

005etx.jpg

Og så må jo lillejenta holde hodet varmt til vinteren, har dere sett noe så nusselig :hjerte: med ører og sløyfe

008fr.jpg

Disse bodyen her var jo søte da, klart man må ha sånne :strix:

006ic.jpg

Og enda litt mer hello kitty ;)

Er ikke så begeistret for dette, men H&M har jo nesten ikke annet og det var billig :)

009oy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte klær :rødme: Den brune tigergutt dressen har jeg også sett på :fnise:

Vi har også fått litt klær i hus nå :jepp: Det er gøy :hoppe:

I går kom svigermor med en så hvit "bamsedrakt" i str 74 slik at vi kan bruke den på høsten og vinteren :strix: De er så søte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en sånn har jeg lyst på og :nigo: men tørr ikke kjøpe en enda, venter til høst sesongen er i gang for de går jo ikke ut av produksjon for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også slike bodyer som det står I :hjerte: MUM og I :hjerte: DAD på, de er så utrolig søte :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbanna :sinna: på den møkka monsterbuksa!!! Får det IKKE til... blir feil samme hva jeg gjør. Klikker snart i vinkel og river hele dritten opp.....

For det første ser den enorm ut selv om jeg har fulgt oppskriften til 6 mnd baby. Og så står det jo så inni svarte så vanskelig forklart i oppskriften.... leser og leser og prøver å tolke. Skal begynne på beina nå... Er huller og dritt i hele greia, har ikke mistet masker, det klarer jeg å rette opp, men har blitt litt hull der man skal øke med masker etc... MØKK.

Jeg har jo den miste tolmodigheten og da...

Og så manler jeg pokker meg den ene pinnen til å starte på beina!!! :dåne:

Irritert er jeg også fordi jeg har kjedet livet av meg i HELE dag, dårlig form ja, men betyr da ikke at jeg ikke er selskapssyk og har lyst til å finne på noe.

Kjære har vært ute å ordnet noe på bilen og så stakk han over til naboen og satt med han å mekka på en sånn radiostyrt bil... HERREGUD.....

Og nå har han nettopp kjørt en annen kompis på fest, hyggelig at han hjelper folk.... men hva med meg? Det går an å prøve å varte opp sin bedre (?) halvdel når man ikke er i form.

Sier rett ut at jeg kjeder meg... da sier han... ja da er det bare å finne på noe da... skal vi stikke over til Lasse? (naboen) Hallo... bør ikke dra inn til folk med mine basilusker, best å holde seg hjemme da i grunn, selv om det bare er naboen.... og det går da an å finne på noe med bare meg?

Nå gikk han å la seg på senga... er jeg så lite spennende og interessant?

Nei nå er alt virkelig møkk...

Dagens SYTING på meg..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Monsterbuksa mi passer heller ikke til en 6mnd gammel baby ;) Jeg snakket med flere garva strikkekjærringer og de mente at man skulle aldri stole på oppskrifter ifht størrelser for da ble det bestandig for stort.. :sukk: Kunne noen sagt det før man begynte liksom?

Jeg er ferdig med ene beinet, men jeg er rimelig misfornøyd for det ser egentlig ut som en bukse til en 6mnd gammel baby i lengden som veier 20kg :dåne: SÅ jeg står liksom litt fast på å starte med andre beinet.. :glare:

Meeen jeg satser på å gjøre den ferdig og heller rett og slett sy den inn i bredden... eller sende den til det strikke-oraklet av en bestemor jeg har slik at hun kan fikse den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønte dette... oppskriftmøkk....

Nei neste gang.. og jeg skal lage en bukse til... skal jeg bruke tykt garn, tykke pinner og ha den ferdig på en dag...

Ei på forumen jeg er med på på Babyverden hadde strikket en slik på 2 dager uten å kunne strikke noe særlig og gikk ut fra en oppskrift som hun forandret litt på... brukte 60 masker, så rimelig tykt garn ja...

Men heller det enn det knot greine her...

Er så irritert og sur for den buksa... ser mer ut som en genser nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å nevne at jeg sa ifra om hvordan jeg hadde det ista... rettere sagt i dag.. så kjære dro på butikken og kjøpte litt kos til oss, så nå skal vi sette oss ned og se film.

Det hjelper å snakke litt til de :fnise:

De er bare menn og klarer som sagt ikke å lese tanker og føleler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bedringens vei i dag :hoppe:

Ikke muskelsmerter lengre, bare litt snufsings i nesa og små vondt i halsen.... men det er en vane sak... helårsallergi og astma.. så sånt hører med :fnise:

Skjønner ikke det der med at jeg skal våkne så tidlig på fridager... fredag hadde jeg fri og sto opp rett etter at kjære hadde kjørt på jobb.. og jeg kunne godt ligge å sløve en time til, for hadde god tid på meg før jeg skulle til svangerskapskontroll hos legen... som jeg ALDRI skal gjøre igjen....

Og lørdag så var jeg oppe halv 10... ikke så tidlig det da og i dag... våken halv ni.... jøsses....

Så har sitti å surra på facebook med farmville :fnise:

Tidsfordriv ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipe dagen igår! :kose:

Godt at du er sånn jente som skjønner at man bare må si fra. Tror våre menn har det godt sånn! Veldig kos å lese at det ble bedre! :hug: Kjipt med sånne følelser!

Så monster buksa er no dritt? Da kanskje jeg heller skal sende bestilling til mamma istedet for å lage selv? hehe... Synes de var syyykt kule!

Ha en super fin dag Devilina!

Mange gode klemmer! :hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har annen erfaring enn med å strikke skjerf og lue, så kan det gå litt dritt med den buksa :ler:

Og så har jeg tolmodighet lik NULL og da.

Klarte å pakke den pent bort i posen sin før jeg eventuelt hadde gått løs på den med makt :fnise:

Fant igjen den forsvunne strikkepinne også :hoppe:

Så nå er det bare å fortsette, ferdig skal den bli... samme hvordan den blir seende ut :ler:

SøsterLiten: er som Dinedama har sagt før... enten i sin eller min bok.. husker ikke :klø: Vel... strikkeoppskrifter har en tendens til å bli noe større enn det størrelsen sier etc.

Ja kjipe dagen endte i alle fall kos :) Men ikke noe :sengekos: da... det er noe jeg ikke har ork eller lyst til rett og slett... :fnise: stakkars mannen... graviditet er en rar ting ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte klær! Likte spesielt den brune joggedressen! :) Og så søt rygg det var på den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...