DDuck Skrevet 7. mars 2010 #461 Del Skrevet 7. mars 2010 Jah Jeg måtte le litt også når den la seg slik til rette. Og på noen tidspunkt kunne vi se linsene i øynene også på den, slik at det ble liksom noen hvite øyne inni de sorte hullene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) I dag er det lang dag på jobben for meg... på grunn av dødsfall i familien til hun jeg jobber med.... kjenner at det er leeeeenge siden jeg har jobbet fult :trøtt: Men... blir jo penger av det Må bare få sagt at jeg fikk strikket ferdig munnen på monsterbuksa i går JEG KLARTE DET... nå gjennstår bare resten da Strikket til jeg blå helt sår i armer og øm på fingrene. WEEEE.. så skikkelig grått ut i dag og, men nå skinner OG så glemte jeg å legge til... 22 UKER!!!!!!!! Endret 8. mars 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. mars 2010 #463 Del Skrevet 8. mars 2010 22 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 10. mars 2010 Etter en forespørsel i den andre boka mi.... (Dinedama) Så legger jeg ut et magebilde igjen.... legger ut den forrige og jeg... så kan man jo sammenligne.. men er lite forskjell, føler bare rompa har vokst i stedet Uke 20 Uke 22+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #465 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det virker som om magen er bittelitt spissere nå Men jeg vet ikke om det har noe med at den ene genseren er stripete og den andre ensfarget Du er iallefall større enn meg enda.. Endret 10. mars 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 10. mars 2010 La merke til det jeg og.. litt spissere og så sitter liksom magen litt høyere opp enn på det andre bildet. Større... huff da.... hvor svær skal jeg bli liksom? :klø: Har bare gått opp nesten 2 kg... så... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #467 Del Skrevet 10. mars 2010 Du skal nok bli større skal du se Jeg har gått opp 1,4kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2010 #468 Del Skrevet 10. mars 2010 Den er litt spissere ja! Fine magen fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. mars 2010 #469 Del Skrevet 10. mars 2010 Fine magen såg litt spissere ut nå ja. 2kg er ikke mye å ha lagt på seg, så større må du bli Hurra for at du er over 22 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 10. mars 2010 VIL IKKE HA STØRRE MAGE!!!!! Det sies jo at det er normalt å gå opp 10-15 kg... da kommer jeg over 100 da jo!!!! Jepp jenter... er 177 høy og 90 kg i skrivende stund.. phu... møkk... og jeg som var ei fornøyd flis på 72kg en gang i tiden.. hva skjedde? Flyttet, sluttet med den aktive sporte jeg drev med og fikk meg type.... Blir feit av å ha det bra.... den kjærligheten den kjærligheten. Men godt mannen elsker hver kilo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #471 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er inspirert til å legge ut magebilde i min bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 10. mars 2010 ÅÅÅÅ!!!! Må inn å se Og så må jeg litt for at jeg er på det 6 bilde i tickeren min!!! Så det brått nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2010 #473 Del Skrevet 10. mars 2010 Du vil ikke ha større mage? :klø: Det tror jeg ikke helt på, siden det kommer noe godt ut av det in the end.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 10. mars 2010 Nei for det er litt tungt å bøye seg etc alt nå og er drit redd for at jeg ikke klarer å bli kvitt det ekstra jeg får... pluss at det blir vel strekkmerker om jeg blir større.... Ja jeg tenker litt rart... men har et stort problem når det gjelder kropp... som så mange andre jenter/kvinner har... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #475 Del Skrevet 10. mars 2010 Her skal jeg komme med litt nasty shit Magen er i veien her og... for når jeg var i dusjen i stad og skulle pynte dåsa *kremt* så måtte jeg faktisk sette meg ned i dusjen og gjøre det for at magen var så i veien at jeg ikke så noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 10. mars 2010 kjenner til den.... mannen har fått den jobben... om jeg tørr da... stoler liksom ikke helt på en annen person skal drive å frisere på hønemor, skummelt med skarpe ting og skjør hud. Og nasty shit er det da ikke Hvem fikser vel ikke på fornøyelsesparken til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 #477 Del Skrevet 10. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2010 #478 Del Skrevet 10. mars 2010 Mannen min får ikke være nær det området, bortsett fra når vi har Det blir litt for intimt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2010 #479 Del Skrevet 10. mars 2010 Haha, klarer ikke se det området lenger jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mars 2010 #480 Del Skrevet 11. mars 2010 Så fin mage Hehe, har aldri tenkt på at magen kan sperre for utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg