Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HeHE... godt det er en margin på 50-50 da ;)

Trodde lenge jente selv, men så ble jeg usikker for noen uker siden... men jeg hadde rett hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en perfekt liten frøken :rødme: Gleder meg sånn til å se min lille baby på ordinær ul, men er 5 uker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg "visste", du bærer rundt på DeviLita!! :strix: :strix: :strix:

Så koselig!! Ser på fb at dere har navnet klart og greier. Så koselig!! :hoppe: Jeg gjentar visst meg selv her, men jeg har ikke noe annet å si i farta.. Blir nesten litt rørt her jeg sitter jeg.. Er så glad på deres vegne for at alt er bra!! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gravid: Lille jenta vår :hjerte:

Føler det er en eeeeevighet til jeg ser henne igjen, 6 april skal vi ta 3D bilder, gleder meg. Skal legge ut bilder da, gidder ikke å legge ut av UL jeg hadde på fredag, synes ikke bildene var så bra, men ser jo at det er en liten skapning da :strix:

Nå har jeg avtalt møte med vikarbyrået jeg jobber for.. skal sleppe bomben om at jeg er gravid... ja jeg vet jeg burda gjort det før kanskje, men jobben trenger faktisk ikke vite noe før 2-3 mnd før man går ut permisjon...

Så får prøve å lage en deal/avtale om at jeg faktisk har jobb å komme tilbake til når permisjonen er over. Håper det :)

Ellers sitter jeg å venter på å kjenne noe i magen da... veldig aktiv jente, men jeg kjenner ikke et lite dult en gang. Morkaka ligger godt plassert i veien ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fortalt det enda det vises så godt på deg? :ler:

Jeg savner også å se lille huledings :rødme: Nesten så jeg er glad jeg er i et risikosvangerskap slik at jeg får masse ultralyder :fnise::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.... fordelen med å jobbe i helsevesenet er at man har så innmari store sånne kjortler/skjorter :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :babyjente::strix:

Men fy så rar kroppen blir av et svangerskap.

Har aldri i mitt liv hatt hodepine... men hva pokker er det jeg har hatt den siste tiden.... jo hodepine.. Stakkars folk som har migrene og slite med sier nå jeg...

Det dunker og presser i panna, tinninge og midt på topplokket... huff... har tatt meg to paracet, men har funket litt.... Panodil Zapp er tingen... men er tom for det :sukk:

Håper virkelig dette bare er noe som hører svangerskapet med og ikke noe jeg får senere også.

Holder meg heller til eksemen og allergien min da, for den har jeg kontroll over og vet liksom hva jeg skal gjøre med etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faerytale

Drikker du nok vann? Ellers har jeg lest at hodepine i svangerskapet kan ha noe med jernmangel og gjøre... eller i verste fall svangerskapsforgiftning. Jeg har også hatt litt hodepine i det siste så skal be legen om å sjekke om jeg har nok jern neste gang jeg skal på sjekk - for jeg vet at jeg drikker nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og hodepine? :bond:

Jeg har hatt skikkelig hodepine nesten hver dag nå de siste ukene :sukk: Har lest litt rundt og funnet ut at det er rimelig normalt ja :Nikke: Bedre med hodepine enn kvalme iallefall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gravide kroppen er rar, ja! :Nikke: Jeg har mye migrene til vanlig, men etter at jeg ble gravid, har jeg ikke hatt det en eneste gang! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den kroppen den kroppen....

I dag har jeg faktisk vært i knall form, ingen hodepine og det er jeg happy for.... stresset ikke på jobben heller.. kan ha noe med det og gjør... og ja... jeg bør drikke mere vann, har alltid vært dårlig på det... skamme seg!

Har sv. ktr. igjen 12 mars så skal høre litt med legen da og han kan ta litt tester. Lurer også på svangerskapskløe... har fått mere eksem enn jeg har til vanlig nå og får bare funnet ut det om man sjekker leververdier.

Men ellers er alt strålende :strix:

Enda ikke kjent jenta vår sparke... så venter tolmodig på det også.... dumme morkake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...