Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja håper virkelig jeg er av den typen... for mamma dro på seg 50kg under svangerskapet med meg... og det er bra drøyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Ja håper virkelig jeg er av den typen... for mamma dro på seg 50kg under svangerskapet med meg... og det er bra drøyt

...og jeg trodde mamma sine 30 var mye :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gravidmage, Devilina :rødme: Herlig altså.

50kg :hakeslepp: Kan aldri huske å ha hørt om noen som har lagt på seg så mye før.

Ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 50 kg :sjokk: ho la på seg sin egen vekt!!! Men mye vann da... nesten alt forsvant. Bare 10kg ho aldri fikk bort igjen. Så jeg var en svæææær bebis... eller i grunn ikke... bare svær for lille mamma :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kaller det for høna noen ganger her og, men ikke i festlig lag :ler:

Da går det i sjura.. :sjenert:

Sjura :skratte:

Gleder meg til å komme på føden å få høre: Brætt fram glufsa! Her ska da leveres :hoho:

:skratte:

Fikk virkelig min dose latterkrampe her inne idag!!

Jupp :nigo:

Har vært bestemt leeeeenge før jeg tenkte å få barn... Da jeg var sånn 14-15 år bestemte jeg meg for at DET skulle barna mine hete om jeg fikk noen ;)

:babyjente: Wiktoria (Aurora) Vet ikke om jeg skal ha med mellomnanv enda.....

:babygutt: Nathaniel

Og heldigvis er kjære helt enig :)

Gabriel og Nathaniel pleide å være mine navn, men så tok eksen min Gabriel da han ble pappa for 3 år siden og Nathaniel bare forsvant... :klø: vet ikke hva som skjedde jeg...

Wiktoria... Fint navn og veldig uvanlig måte å skrive det på! :nigo: Liker når folk tenker over skrivingen. Er ganske viktig for meg. Kristian eller Christian liksom... Er forskjell!

Skulle egentlig vente til mandag... men klarte ikke å la vær.... :nigo:

15+4 i dag

post-24577-1264176062_thumb.jpg

Fikk pakka mi fra HM i dag :hoppe: kjøpt meg en svart mammabukse med stretch i og en genser og en topp og to sånne magebelter :)

For øvrig genseren og buksa jeg har på bildet :nigo:

Fantastisk gode å ha på, begge plagga og de passet!!!

WOHOOOOO fikk akkurat tlf fra ei jordmor som driver en 3D UL klinikk i Moss, så nå har jeg time til det 6 APRIL!!!! :nigo::hoppe:

Fiine magen!! :rødme:

Det er utrolig stor foskjell på de to bildene!!

Er det deilig med bump? Gleder meg og håper håper håper!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Mamman din kunne ha født meg i sommer!!! (før alle hormonene) Shit!

Men det er rart, noen kan legge på seg syyyykt mye under svangerskapet og fortsatt se flotte ut, mens andre legger på seg 12 kg og ser forferdelige ut fordi det er mest vann... :klø:

Du kommer uansett til å se fantastisk ut! Bare se på deg selv nå! You gorgeous thing you! ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en liten kul ja :) men føler meg fortsatt feit da. Da jeg tok det siste bildet så hadde jeg akkurat smelt i meg et par brødskiver og da, så fikk kanskje litt ekstra mage på grunn av det og. Men jeg fikk sjokk da jeg så bildet etter at jeg hadde lagt det inn på pc :ler: bolla mi :gravid:

Skrivemåten er viktig for meg, har i grunn alltid vært det... da jeg konstant må stave navnet mitt for folk, er det med I Y eller J... en eller to T'er, med eller uten bindestrek.... et eller to navn... jøsses altså. For å ikke snakke om uttalelse da.... mange som sier mye rart der og gitt. Og jeg vil da påstå at jeg har to ganske vanlige navn... vel egentlig tre... men bruker bare to :ler:

I'm spesial :lol:

Ja tenk... 50kg!!! Satt fast maten i halsen da mamma sa det... men har da sett bilde og... bred last comming trough... :hoho:

Hvordan er det med deg Søsterliten? Kjenner du noe forskjell? Slapper du av og nyyyyyter fridagene? Bare lov meg og ikke stress når du begynner i jobb igjen, er fortsatt ikke en bra ting :opplyser:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med deg Søsterliten? Kjenner du noe forskjell? Slapper du av og nyyyyyter fridagene? Bare lov meg og ikke stress når du begynner i jobb igjen, er fortsatt ikke en bra ting :opplyser:

Synes du ser fantastisk ut jeg!! :strix: og hvis det er mat som må til for å få den til å "poppe" nå så hadde jeg spist brødskiver. Møtte en venninne som er 20 uker idag og hennes mage var kejmpe liten. Hun var superfrustrert fordi hun går likt med en kollega og kollegaen har kjempe mage... Hun var på ultralyd igår og da hadde de sagt at babyen lå med ryggen ut og mot mage hennes så derfor syntes det så lite...

Skjønner hva du mener med staving, for jeg har et snålt mellomnavn og det staves så rart at folk tror jeg ikke kan stave mitt eget navn :hoho:

Jeg slapper av og koooser meg, men jeg er så trøtt at de få planene jeg har føles ut som forferdelig slitsomme ting og det er nesten så jeg får klump i halsen over alt stresset. Som neste uke f.eks:

Mandag skal jeg møte mine 2 bestiser kl 19.30

Tirsdag skal jeg få en venninne på besøk til lunsj og en annen på kosekveld med Greys på kvelden, onsdag skal jeg... :klø: shit!! har glemt hva jeg skal!!, torsdag skal vi ha bror og svigersøster på middag og fredag reiser vi på hyttetur...

Se på den listen!! det er ingenting som er slitsomt der! ALT er kos! Håpløst! :hoho:

Sier jo litt om hvor sliten jeg er da...:dåne:

Men jeg er flink altså! Neste gang jeg skal på jobb er fredag og da er det fagdag så da sitter jeg bare på rompa og spiser kjeks og følger med. neste gang jeg skal på jobb etter det er 2 uker etterpå. Jeg skal nemlig reise til Canada. :)

Skal prøve å ikke jobbe for mye når jeg kommer hjem. lover! :gullengel:

:hug:

ble visst et veldig langt innlegg dette... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er det jo skikkelig babymage, jo. :rødme:

:skya: 16 veker! :skya:

50 kg i graviditeten? :sjokk: Kunne gjerne tenkt meg å sjå dokumentasjonen! *kule* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoooo Søsterliten!!! :hug:

Har bare ikke orket å svare på innlegget ditt jeg... kreeeeemt... er bare innom å lese og skriver korte svar her og der, hehe.

Men skjerpings av meg.

Tenk.... nå er det 6 dager igjen... har så god følelse på denne jeg :) jeg testet svaaaaaakt pos. en eller to dager før blodprøva denne gangen og det er jeg sikker på at du gjør og.

Med tanke på at du er SÅ trøtt som du er og så er det noe i gjære.. for du ble jo ikke sånn sist mener jeg. Det ble jo ikke jeg første gangen heller.

Fy søren.. Canada av alle ting.. noen som har det. Hadde vært en drømmetur!! Vil dra jeg og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Der er det jo skikkelig babymage, jo. :rødme:

:skya: 16 veker! :skya:

50 kg i graviditeten? :sjokk: Kunne gjerne tenkt meg å sjå dokumentasjonen! *kule* :ler:

Hehe... tror jaggu jeg skal legge inn et før og etter bilde av mamma :ler: godt ho ikke henger her inne :hoho: ho hadde vel ikke blitt helt blid :lol:

Men ja... 50kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... tror jaggu jeg skal legge inn et før og etter bilde av mamma :ler: godt ho ikke henger her inne :hoho: ho hadde vel ikke blitt helt blid :lol:

Men ja... 50kg

Det er jo mulig å sladda bildet. Ingen som kjenner henne igjen då. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...