DDuck Skrevet 14. januar 2010 #221 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ser bulen Jeg tipper foresten også at du får jente Jeg har kannskje tippet før, men jeg gjør det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Skal notere meg på tippelista først i boka mi Alle tror jente hittil Endret 14. januar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. januar 2010 #223 Del Skrevet 14. januar 2010 Hjelp!!!!! Jeg hentet progestan kapslene idag og nå skjønner jeg ikke bæret!! De ser ut som små tyggiskuler jo?? det står kapsler på men det ser ikke ut som det! Hvordan i all verden får man de opp uten å miste de? Tips? :klø: Mistet du de på gulvet og laget rutsjebane for deg og mannen eller???? Forresten så tror jeg det står i vedlegget at de skal svelges med vann og fra sykehuset så står det at de skal opp i høna... what the f...? Nå er jeg ærlig talt forrvirret og usikker her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2010 #224 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke jeg også tippa jente? :klø: Kanskje jeg bare har tenkt det uten å si det her. Før meg gjerne opp på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 15. januar 2010 Hjelp!!!!! Jeg hentet progestan kapslene idag og nå skjønner jeg ikke bæret!! De ser ut som små tyggiskuler jo?? det står kapsler på men det ser ikke ut som det! Hvordan i all verden får man de opp uten å miste de? Tips? :klø: Mistet du de på gulvet og laget rutsjebane for deg og mannen eller???? Forresten så tror jeg det står i vedlegget at de skal svelges med vann og fra sykehuset så står det at de skal opp i høna... what the f...? Nå er jeg ærlig talt forrvirret og usikker her... Ja jeg vet... noen små jævler de der.. mistet de skjeldent faktisk.. tok begge i handa/mellom fingrene og stappa de oppi. De skal i hønemor ja... så langt opp du får til og du.. Anbefaler truseinnlegg... brått får du en overaskelse... men ikke så ille som den derre gelen vi måtte bruke første gangen. Du får det nok til, men anbefaler å ligge på ryggen og ikke stå når du skal føre de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke jeg også tippa jente? :klø: Kanskje jeg bare har tenkt det uten å si det her. Før meg gjerne opp på lista! Da er du notert... blir en ren jenteliste det her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 15. januar 2010 #227 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja jeg vet... noen små jævler de der.. mistet de skjeldent faktisk.. tok begge i handa/mellom fingrene og stappa de oppi. De skal i hønemor ja... så langt opp du får til og du.. Anbefaler truseinnlegg... brått får du en overaskelse... men ikke så ille som den derre gelen vi måtte bruke første gangen. Du får det nok til, men anbefaler å ligge på ryggen og ikke stå når du skal føre de opp. Takk! Da blir det liggende... Utfordringen er hvordan i h... jeg skal få det til på jobben... Har liksom ikke lyst til å legge meg på gulvet på do.... haha! truseinnlegg er fast inventar rundt denne høna etter alle de merkelige hormonene har blitt introdusert. Aldri hatt så god bruk for det som de siste 6 mnd... Alt er nok bedre enn den geleen ja.. Huff for et styr og så ufattelig ekkelt... Enda det var bedre runde 2 enn runde 1 altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja utrolig hva vi kvinner må igjennom for en liten mini... mannfolka levere bare godsakene i en kopp litt lengre borti korridoren Å ja... stemmer... du har jo turnus du... du får finne deg ei ledig seng på et rom da vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. januar 2010 #229 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg ser også bulen Jeg går mot strømmen og tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 15. januar 2010 WEEE... godt vi har noen mottippere også Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. januar 2010 #231 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg må av hønesnakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 15. januar 2010 Høne er bra Er som jeg sier når jeg er på fest... nå er jo folk vant til meg og mine rare uttalelser da.... men "nå skal jeg ut å lufte høna", det er å gå på do og tisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. januar 2010 #233 Del Skrevet 15. januar 2010 Moro med magebilde - ser en liten bul jeg også! Jeg har jentefølelsen på deg jeg og, så jeg må nok tippe jeg også. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 15. januar 2010 Godt det ikke bare er meg som ser en pitteliten bul Er visst bestemt det her... blir jente bortsett fra Tusle da som drar mot strømmen og tipper gutt. Blir spennende å se den 12 februar dette. Noen spesiell grunn til at alle tror jente? God helg til deg og Happy feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2010 #235 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan se at det bor en DeviLita/DeviLiten inni der. Tror jeg tippet jente hos deg siden jeg hadde tippet gutt hos både LilleEkorn og dinedama. :gjeiper: Håper du har en bra lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 19. januar 2010 Jente er notert vettu Huff... tappet for energi om dagen.... orker jo ikke en dritt.. for uten å dra på jobb, komme hjem og slenge meg på sofan... Derfor jeg jeg lite aktiv her inne... er jo inne å lese, men orker liksom ikke å skrive og tenke... Hvordan skal dette gå? Skal en tur til legen i morgen for en resept så da skal jeg nok snike med til å ta Hb, mistenker at den er litt lavere enn normalt, da er det bare å knaske litt jern og få i seg litt vitaminer Steike... er snart bursdag og jo.... vet dere... tror dette er første året jeg ikke har gledet meg noe spesielt, ikke tenkt noe på at jeg fyller og... skal til og med ikke ha fest.. orker ikke å styre med det.. overlater det til kjære til neste år eller noe... da er det jo rundt tall og en eller annen gang må da jeg få en suprise party og vel Men nå er jo jeg en bursdagsgave da... ble født på bursdagen til mamman min, slå den så skal så klart feire henne for hun blir 50.... nå har jeg begynt å få gamle foreldre og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. januar 2010 #237 Del Skrevet 19. januar 2010 Morro med magebilde, gøy å følge utviklingen Jeg tipper du får jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 20. januar 2010 #238 Del Skrevet 20. januar 2010 På tide med et mage bilde vel Nå skal sant sies at jeg ikke er ei av de tynne små sulfidene... skrives det ikke sånn :klø:.... uansett... Har fått en liten ekstra kul/bul små må jo skryte litt da Er vel ca 13+3 på bildet :dåne: HVORDAN I ALL VERDEN HAR JEG GÅTT GLIPP AV BULEN DIN??? :dåne: Den er HELT perfekt!! Og JA man ser godt at det er en liten huleboer i magen din! Fiiine magen! Jeg må av hønesnakket. Kan da ikke bare være meg og Devilina som kaller det før Høne?? Noen spesiell grunn til at alle tror jente? Magefølelse helt siden innsettingen at du gikk med en jente, så jeg har tenkt mange ganger at det egentlig er Devilita og ikke Deviliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. januar 2010 #239 Del Skrevet 20. januar 2010 Babykul :rødme: "Lufte høna"? :dåne: Eg har stort sett jentefølelse på dei fleste som har gått gjennom prøverørskarusellen. :klø: Eg veit det kjem ein god del gutar ut av den metoden også, men likevel har det stemt på fleire enn det ikkje har stemt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. januar 2010 #240 Del Skrevet 20. januar 2010 Vi kaller det for høna noen ganger her og, men ikke i festlig lag Da går det i sjura.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg