Gå til innhold

oppstrammede hud


linny

Anbefalte innlegg

hei,jeg skal ha på meg skjørt på søndagen,kort.men leggene mine ser litt løse ut,slengete liksom,viss dere vet ka jeg mener.er det noe jeg kan gjøre for å oppstramme leggene mine med,er det noen produkter der ute som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt dårlig tid på deg, men gå på tå når du er hjemme.

Det høres kanskje litt snodig ut, men det tar på leggmusklene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...? Du skal ha på deg dette på søndag, og har planer om å begynne å trene leggene i dag?

Du har misforstått kroppens kjære funksjon, jenta mi...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si meg enig med Pusen her, du kan ikke vente resultater etter noen dager.

Hadde det vært slik det fungerte, hadde det vært kjempegreit icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det deg da Linny?

Hvis folk "ikke vet bedre", og "du ikke har misforstått kroppens funksjon" hvorfor spør du da?

Jeg synes også det virker en smule ambisiøst å få strammet opp huden på noen få dager.

Kanskje du har formulert spørsmålet ditt litt dårlig, og vi derfor ikke skjønner helt hva du mener?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg har misforstått???hallo,jeg har sett mange jenter som bruker et slags krem for oppstrammede hud.kanskje dere ha vært altfor

oppptatt med skoleleksene enn å se på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eller kanskje du ikke bør gå med knekort skjørt før du er konfirmert, og det er vel ennå endel år til? icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Man kan kjøpe forskellige strømpebukser som strammer inn, de har mange forskjellige, noen strammer inn mage, andre lår også har de faktisk en som strammer inn leggene... prøv det du siden du har så kort tid...

Lurer dessuten på hvorfor folk skal slenge så mye dritt her inne, har dere ikke noe fornuftig svar å skrive så la det heller være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er kanskje ikke så rart om noen svarer krasst når hun selv svarer så frekt?

Men jeg er enig i at det er unødvendig å være frekk, mye hyggeligere når alle er snille icon_smile.gif

Mvh Hanne icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er mulig at det du har sett er reklamen for den nye kremen fra l'oréal: nutrilift, men de sier også at du først vil merke at den virker oppstrammende etter 3 ukers bruk.

Et lite tips til deg er at dersom du er hyggelig mot andre får du kanskje noen hyggelige svar tilbake. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...