Gå til innhold

Jeg er forelsket i en annen... men har kjæreste


Gjest Gjest_Jente21_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest huttetu

jessufader, ser dere ikke at jenta har ordnet opp i dette for et halvt år siden....

Virker ikke som om folk merker det. De bare fortsetter å skrive uten å ha lest noe først.

Dårlig stil, men skjer hele tiden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om folk merker det. De bare fortsetter å skrive uten å ha lest noe først.

Dårlig stil, men skjer hele tiden :roll:

Har lest alt. Men så at folk fortsatt skrev og leste, og da går det jo ann å komme med en mening. Skjønner det er litt sent å gi råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en til ja

du er seriøst grunnen til at jeg aldri ALDRI mer skal være avhengig av et kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Man kan ikke beholde kaka og samtidig ete den. Enten driter du i han fyren og konsentrerer deg om han du har. Eller så gjør du slutt og tester han nye.

Andre alternativer finnes ikke og spekulasjon om han nye er seriøs er bare tull.

Du er temmelig patetisk om du forblir i et forhold når du forelsker deg i en annen. Bare fordi den andre kanskje ikke vil. Det er et rått svik mot han du er sammen med.

Jævlig lett å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Stakkars gutt. Håper han kommer seg vekk fra en tøs som deg....

Tøs? Det er vel litt å ta i... Når menn er utro med sin kjæreste, ja da er det bare utroskap, men hvis en kvinne er utro med sin kjæreste, da er det noe helt annet, da er kvinner ei tøs eller hore osv. Dette er seriøst for dumt!! Det er virkelig overhode INGEN forskjell på om man er kvinne eller mann i denne situasjonen. Menn er like kyniske som kvinner og omvendt når det gjelder slike ting. Det er fort gjort å forelske seg i en annen, særlig hvis man er mindre fysisk tiltrekket til kjæresten sin enn man var før.

Jeg er enig med de fleste her, man burde virkelig ikke ha sex med en annen før man har slått opp med kjæresten sin. Men man må bestemme seg, " er jeg fortsatt forelsket i min kjæreste, eller ikke? " Jeg personlig er imot utroskap, men jeg er ikke imot å forelske seg på nytt derimot. Da er det kun en ting å gjøre, og det er å gjøre det slutt med din nåværende kjæreste. Dette må du da være helt sikker på. Det er like viktig med fysisk tiltrekning enn alt annet. Ellers ender det opp med skilsmisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er seriøst grunnen til at jeg aldri ALDRI mer skal være avhengig av et kvinnfolk.

Mannfolk gjør akkurat det samme! Det er mennesket det er snakk om, ikke om det er kvinne eller mann. Er du dum eller? Har du vært et kvinnfolk ville du sagt det motsatte " Du er seriøst grunnen til at jeg aldri mer skal være avhengig av et kvinnfolk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk gjør akkurat det samme! Det er mennesket det er snakk om, ikke om det er kvinne eller mann. Er du dum eller? Har du vært et kvinnfolk ville du sagt det motsatte " Du er seriøst grunnen til at jeg aldri mer skal være avhengig av et kvinnfolk".

Avhengig av et mannfolk mente jeg... Faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har hatt sexz med han nr 2 så respekterer han jo ikke at du er i et forhold. Du respekterer heller ikke din "kjære" når du gjør slikt mot ham. Du bør slå opp med typen din, og så finne ut om det kan bli mer på deg og han nye.



Anonymous poster hash: fe661...271
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Jeg møtte han på en middag med jobben. Selvom han var sluttet før jeg begynte var han der. Vi satt siden av hverandre hele kvelden og delte noen flasker vin. Vi fikk god kontakt og det var litt uskyldig flørting innimellom. Han prøvde å kysse meg senere på kvelden men jeg avviste han ettersom jeg har kjæreste.

Han fikk tak i telefonnummeret mitt noen uker senere. Og han har etter det sendt meg meldinger relativt ofte. Minst 6 dager i uken. uten at jeg har svart. Jeg begynte å svare på meldinger fra han forrige uke. Og vi har truffet hverandre 4 ganger etter det. Da har vi vært hjemme hos meg og hos han og sett film, vi har vært på kino og han har tatt meg med ut for å spise. Han sa til meg at han var betatt av meg og han har lyst til å se hvordan dette kan gå. Han synes jeg deilig og har en spennende personlighet, og han vet aldri hva jeg tenker.

Men jeg har en kjæreste, han er trofast og ærlig og er nok verdens flotteste gutt. Men jeg er blitt så forelsket i denne andre fyren at jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Det kan jo være denne andre gutten ikke er annet enn en fristelse og jeg liker spenningen. Men jeg tenker på han hele tiden, og får han ikke ut av hodet. Han spør hele tiden om vi skal finne på noe fordi han har lyst å se meg igjen. Vi har hatt sex en gang, og sexen var utrolig deilig . Men jeg har ikke hatt sex med han flere ganger.

Tror dere han er seriøs ang at han vil se hvordan vi kan fungere sammen?

Hvorfor ellers skulle han spandere kino, middager og vin ute og se filmer sammen med meg når han kun har fått sex en eneste gang? Han sier jo han respekterer at jeg er i et forhold helt til jeg finner ut hva jeg vil.

Ok.

Endret av Eric of Hlathir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine holdninger her gitt. Spesielt menn som synes mye om kvinner, virker det som.

Har dere tenkt på en liten ting..? Det er jo som oftest en grunn for at folk er utro.
Folk snubler ikke over den andre i et lite øyeblikk og glemmer helt kjæresten sin.

Det er et valg man tar, pga personligheten sin og omstendighetene sine.



Anonymous poster hash: 1a16e...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du forelsker deg ikke i noen andre om du allerede elsker noen. Gjør det slutt med kjæresten din og gå heller etter han nye.

Stakkars fyr.. Det her er grunnen til at mange flotte gutter ender opp som drittsekker, bare så du er klar over det..



Anonymous poster hash: 39a2f...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...