Gå til innhold

Late solkrem


solkrem

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med bolledrømmen? Ble det hjemmelagde boller? Det hørtes enormt godt ut ja,. varme ferske boller...mm...Men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å holde meg unna.. Får bake litt når det blir helg i stedet. Synes det er verre å holde seg unna søtsaker nå enn det var forrige uke. Veldig skeptisk til hvordan dette skal gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kan jeg spise søtsaker! :) hehe..

Sitter og skriver mest mulig på semesteroppgaven før kjæresten våkner. Helt fjern døgnrytme når man blir syk.. Håper bare jeg slipper unna svineinfluensaen.

I dag SKAL jeg trene. Hadde vært fint med en gåtur, for syklingen går merkelig nok ganske fint. Det er verre med alle disse bakkene til fots.

Fant ikke Sharonfrukt denne uka, men jeg fant Skyr. Skikkelig bomkjøp :lol: Var jo nesten som stivna og ekstra kunstig yoghurt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharon frukt, mmmmmmm nettopp fått i meg en;) NAM NAM ......

Skyr var da godt, men smaker er som baken..Hvilken smak tok du? Konsistensen er vel lik uansett så liker du ikke den så liker du det nok ikke...

Huff ja hold deg unna svineinfluensaen!

Er i grunnen godt du klarte å styre unna bollene, selvom det er veldig godt. Hehe.....Ja snart helg, da kan du unne deg litt ekstra. Men jeg skjønner hva du mener - det er vanskeligere for meg å styre unna godsakene denne uken i forhold til forrige. Jeg har ikke gått i baret, men fyser på noe hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær og granateple tror jeg det var. Boller frister mer :biggrin:

Ja, det er skikkelig slitsomt å alltid ha lyst på noe. Det gjelder ikke bare snop, for med en gang jeg er ferdig med et måltid begynner planleggingen av neste. Det er helt usannsynlig at jeg ikke har lagt på meg mer enn jeg har gjort.

Nå blir det en gåtur opp de bratte bakkene, og pastasalat etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det var akurat den jeg smakte i skyr også, men syntes den var god. men som sagt det er konsistensen ja..liker du den ikke så liker du den ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg! Kom nettopp hjem, og er skikkelig sliten. Har hatt ei grusom uke på grunn av at samboer har vært såpass syk at jeg må ha gjort _alt_. All annen energi har blitt brukt på skriving av semesteroppgave og litt trening.

I morgen må jeg være på jobb klokka 6, men så skal det bli hjemmelaget pizza etterpå. Og boller på søndag :biggrin:

Har funnet ut at det er lite vits i å skrive hva jeg spiser hver dag. Det er lett å glemme, og så er matvanene ganske rutinerte. 4-5 måltider hver dag, og fra og med forrige uke; ingen snop på ukedager. Treninga er viktigst, og den prøver jeg å skryte så mye som mulig av ;)

Har forresten meldt meg på kickboksing! Starter den 11 januar, så det blir spennende. Håper virkelig det er noe for meg.

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest er tidenes slankekur.. ;) Dro ut lørdagskveld, og kom hjem klokka 7 dagen etter uten å ha spist noe. Var ikke i form, så det ble et pizzastykke og ei brødskive i går. Masse aktivitet og lite mat er vel ikke akkurat helt sunt det heller men :biggrin:

Denne uka blir semesteroppgaven prioritert, men synes jeg bør trene litt siden jeg først lagde en tråd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på oppgaven du! :) Vi klarer alltids å vente en uke på oppdateringer.. :lur: Med mindre du er som meg, som stresser mindre med eksamener etc om jeg får "trent av meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Så gøy å lese endringene dine.

Riktig som Shamin sier, prioriter skole, så kan du ta litt ekstra i når du har levert =)

Du nevnte at du lagde hjemmelaget grønnsakssaus til pasta, har du tilfeldigvis lyst til å sende meg en oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ikke liker trening blir dette som å velge mellom to onder. Altså da enten trening eller skole ;)

Synes forandringene i matveien har vært drastiske. Var på handel i dag, og mens kjæresten kjøpte seg masse snop, så kjøpte jeg klementiner :biggrin:

Sausen lages stort sett på slump.. Sånn ca: hakkede tomater (etter hvor flytende du liker sausen. bruker kanskje 500g?), 2 ss tomatpure, en neve brokkoli, 1 paprika, 2 revne gulrøtter, 2 fedd finhakket hvitløk, 1 stor løk, litt revet selleri. Av krydder går det mest i salt, pepper, oregano, timian og muskat. Varierer litt for å ikke bli lei. Funker fint å tilsette kjøttdeig også, bare brun den først og tilsett den etter at grønnsakene har blitt stekt.

Har nettopp spist kyllingfilet og fløtepasta med egg. Namnam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stresser så mye med hjemmeeksamen at jeg ikke tar meg tid til verken trening eller KG. Føler meg skikkelig deprimert med tanke på at ukene frem mot jul kommer til å bli slik som dette :lol:

Var på kino i går for å få noe annet å tenke på, og for første gang så jeg film sammen med andre uten å spise snacks. Skikkelig slitsomt å kjenne lukta av popcorn og slik baconsnacks :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er nok umulig :) og enda mer morsomt når det er noe kjedelig man egentlig skulle ha gjort..

Spilte nettopp litt wii fit, og kjenner det faktisk i både armer og bein. Prøvde stort sett balanseøvelser, og det trengs tydeligvis :fnise:

Frokost: banan

Lunsj: 1 brødskive med philadelphia, 1 klementin

Drikke: 1 redbull, 1 iskaffe, 1 kaffe

Endret av solkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en utrolig elendig kveld.. Det har skjedd alt for mye komplisert i dag, så jeg har dårlig tro på at jeg kommer til å orke å oppdatere her, for ikke å snakke om å trene og spise sunt.

Kommer muligens tilbake en gang, men det skjer nok ikke med det første. Skal prøve å følge med litt på hvordan det går med dere andre utover vinteren :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...