Gå til innhold

Late solkrem


solkrem

Anbefalte innlegg

Eggsalaten er ganske simpel. Deler 6 egg to veier med en eggdeler for å få små biter, og så blander jeg det med 2/5 av en majonespose med en gaffel. Hender seg at jeg har oppi gressløk om sommeren, og noen ganger finhakket løk. Jeg synes i alle fall den smaker bra nok med kun egg og majones :)

Wii fit kan du bestille fra cdon. Wii fit og balansebrett koster 749 kroner, og wii fit plus koster 239 kroner uten brett. Du trenger selvfølgelig bare ett brett for å spille ;) Uten tvil motiverende og morsomt. Du får yogaøvelser, muskeløvelser og balansespill. Ekstra gøy om du har noen å konkurrere med :biggrin:

Hva anbefaler du? Slik jeg forstod kan du kjøpe med og uten brett, MÅ man habrett? Og hva er "plus" i forhold til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg var litt uklar ja.. :) Du trenger brettet for å spille. Så det rimeligste vil være å kjøpe en pakke med både brett og spill. Vil anbefale den første versjonen som bare heter "wii fit". Om du vil kjøpe det andre spillet senere, så slipper du å kjøpe enda et brett.

Siden sist har jeg sykla 5km :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotters. FÅr ønske meg til jul kanskje;)For det er en god investering sant? Gir det optimal trening? Trening til å bli støl og svett av?

tusen takk for svar;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god investering, siden jeg trener hjemme og virkelig ikke liker å trene i utgangspunktet.

Du blir ikke skikkelig svett, så du bør varme opp skikkelig og eventuelt ha små vekter (flasker fylt med vann funker fint) når du skal gjøre muskeløvelsene. Men etter hvert som du får flere og flere repitisjoner på øvelsene blir du nok skikkelig støl ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :D så kan vi jo konkurrere med hvem som får beste resultat også.

Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å trene i dag. Har det utrolig travelt med studiene for tiden. Masse oppgaver som skal leveres, og så er det under en måned til eksamener starter. I tillegg er det husarbeid, jobb og en kjæreste å ta seg av. Skikkelig imponert av mange her på forumet som klarer å trene nesten hver eneste dag :)

Frokost: yoghurt med nøtter, eple og litt havregryn

Lunsj: to brødskiver med eggsalat

Middag: tomatsuppe med skinke

Kvelds: to brødskiver med eggsalat

Drikke: to glass melk, en iskaffe

Trening: 5km sykling

Endret av solkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det skal bli vanskelig å oppdatere noe særlig her på helg.. Og kostholdet er i alle fall ikke noe å skryte av :lol:

Spiste normalt i går helt til nytt på nytt starta. Da skulle jeg få spise godteri for første gangen denne uka :biggrin: skikkelig lenge siden sist jeg klarte å holde meg så mange dager uten søtsaker.

Uka har jo gått bedre enn jeg trodde. Har trena hver eneste dag, spist relativt sunt og holdt meg unna snop. Satser på at det blir lettere etter hvert, og at jeg klarer å presse inn noen styrkeøvinger på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fort gjort å skeie ut i helgen ja..Man må kunne klare å begrense seg, men det er faktisk lettere enn sagt ja! Dessverre.........

Men vi klarer det vi ;)

God helg, det er lov å kose seg litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å kose meg på helg også i fremtiden :) Det er tross alt treningen jeg bør fokusere mest på, vekten er jo ganske normal.

Kjæresten fikk svineinfluensa før helga, så her har det gått i pizza og suppe. Ganske kjedelig for meg, og så har jeg ikke fått tid til å teste wii fit plus som kom på lørdag. Det skal tydeligvis være mørkt i stua og minst mulig bråk ;)

I morgen blir det i alle fall en gåtur opp de bratte bakkene bak huset, og wii fit plus. I tillegg lurer jeg på å begynne med kickboksing, men er litt usikker på når de tar inn nybegynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er lurt av deg å kose deg i helga :) Da blir det (i mitt hode hvertfall) mye enklere å holde resten av uka, om man får lov til å ta en sjokolade på lørdag f.eks. Da kutter man ikke ut totalt, men kutter heller ned.. :)

Kjedelig med svineinfluensa da!

Kickboxing er morsomt! Det syns jeg du burde prøve deg på når de begynner på nytt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble faktisk lettere å holde seg på ukedagene når jeg tenkte på lørdagen ja :) Og så ble det jo ekstra fint å kose seg på lørdag når jeg hadde holdt meg unna snop tidligere i uka.

Tenker som så at det er viktigere å spise riktig de dagene man trener, for på lørdager ligger jeg jo langflat uansett :biggrin:

Åh, har du prøvd kickboksing? Ser at de begynner grunnkurs på januar, så da er det bare å sende en mail og melde seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja^^

Jepp, jeg drev med det og en annen kampsport to ganger i uka i rundt et års tid, kjempemorro! Jeg måtte slutte fordi sparringen tislutt dro skulderen min ut av ledd (igjen), og da er det ikke verdt risken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter en del med skuldre jeg også, men folk jeg kjenner sier at kickboksing er såpass kontrollert at det bør gå bra. Så det er bare å prøve.

Har nettopp vært på handel etter febernedsettende og slikt til kjæresten, så da tok jeg meg en shoppingrunde selv også :biggrin: kjøpte ei helt fantastisk daffebukse på cubus med strekk helt nederst så den ikke soper gulvet. Virker som ei god bukse å trene i også. Sååå glad :)

Frokost: Grov baguett med kylling og grønnsaker

Lunsj: Bolle med melis (oops)

Middag: grøt

Kvelds: 2 brødskiver med brunost

Drikke: 3 glass melk

Trening: 30 minutter wii fit plus

Endret av solkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at det var utrolig dumt av meg å begynne å se Heroes, rett før eksamenstida :roll: Pensum blir nedprioritert for å si det slik.

Frokost: yoghurt med frukt, nøtter og havregryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe husker studietiden ja, veldig dumt å skrive notater på pc..Man ender fort opp med å gjøre ALT anna....Det endte opp med KG, TV, INTERNETT GENERELT og mat!!! Hehe fort gjort!

Ja jeg er enig med teorien om at man må få lov til å kose seg på lørdagene, nettopp for å gjøre det enklere å holde ut i ukedagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Hekta på Trudi Canavan og Heroes når semesteroppgaver skal inn og eksamener starter ;) Har en tendens til å titte innom KG når jeg leser pensum også, for å si det slik.

Kos er jo utrolig viktig. Bare prøve å ikke stappe i seg alt man ser til enhver tid. Det er verre sagt enn gjort merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Hekta på Trudi Canavan og Heroes når semesteroppgaver skal inn og eksamener starter ;) Har en tendens til å titte innom KG når jeg leser pensum også, for å si det slik.

Kos er jo utrolig viktig. Bare prøve å ikke stappe i seg alt man ser til enhver tid. Det er verre sagt enn gjort merker jeg...

sier meg enig i det siste der ja.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja ;) har så utrolig lyst til å bake boller nå. Med smelta sjokoladebiter. Mmmmm.. *sikle*

Ingen trening i dag på grunn av migrene, men det ble i det minste spaghetti med hjemmelaget grønnsakssaus. Så spørs det om det blir gåtur og wii fit i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...