Gjest Blondie65 Skrevet 18. desember 2010 #1101 Del Skrevet 18. desember 2010 Dessuten har jeg lært at troll skal fores - dyktig, grundig og lenge. Jeg slutter aldri å forundres over at selv erfarne forumsbrukere gidder å delta i de mest forutsigelige diskusjoner, startet og drevet framover av tilsynelatende provoserende manssjåvinistiske brukere som ikke gjør annet her på forumet enn å slenge ut merkelige fordommer og opphete diskusjonen med ytterligere påstander etterhvert. Skyldig etter tiltalen. Når det er sagt hender det jo at en tråd som åpenbart hører hjemme der man får best dekning med Ice abonnement likevel kan ha noen interessante vinklinger, og det kan også hende at spørsmålsstillingen kan være aktuell selv om trådstarter er et troll. Så er det ikke alltid like enkelt å avsløre trollene. Og sist men ikke minst: så lenge jeg ikke vet 100 % at bruker X sitter på en laptop i trollskogen med Ice dekning, må jeg nesten ta innlegget for god fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. desember 2010 #1102 Del Skrevet 18. desember 2010 Skyldig etter tiltalen. Når det er sagt hender det jo at en tråd som åpenbart hører hjemme der man får best dekning med Ice abonnement likevel kan ha noen interessante vinklinger, og det kan også hende at spørsmålsstillingen kan være aktuell selv om trådstarter er et troll. Så er det ikke alltid like enkelt å avsløre trollene. Og sist men ikke minst: så lenge jeg ikke vet 100 % at bruker X sitter på en laptop i trollskogen med Ice dekning, må jeg nesten ta innlegget for god fisk. Og det selv med en signatur som din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. desember 2010 #1103 Del Skrevet 18. desember 2010 Og det selv med en signatur som din Kan jo være for å minne meg selv om den. Blir stadig minnet på den av andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #1104 Del Skrevet 18. desember 2010 En ørliten, men viktig, korrigering. Uthevet setning gjelder selvsagt kun for kvinner. Det fiffige er at både kvinner og menn mener at kvinner er følelsesbomber med manglende impuls- og følelseskontroll. Menn som bedrar er alltid kyniske, iskalde, manipulerende og utspekulerte monstre. Oi, godt du sa det. Hadde helt glemt det der. Men det positive er jo at da har man KG til å minne en på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1105 Del Skrevet 18. desember 2010 Det eneste jeg har sett her inne er at det virker som om det er så sykt mye utroskap blant norske kvinner og at litt av det blir akseptert. Det synes jeg er ganske ille egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 20. desember 2010 #1106 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har lært at svarene på følgende konkrete spørsmål: "Skal jeg kjøpe gjenstand A eller skal jeg kjøpe B?" og "Skal jeg gjøre handling A eller skal jeg gjøre B?" alltid er "Dette må du ikke finne på! Kjøp/gjør C, D eller E!" Jeg lurer på om disse "rådgiverne" er av den typen som ber om flere alternativer når de deltar i gjettekonkurranser med svaralternativer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 20. desember 2010 #1107 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har lært at siden det er stor aldersforskjell fortjener mannen å bli kastert med brødkniv så han nesten forblør, selv om det ikke er funnet bevis på at jenta har blitt utnyttet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2010 #1108 Del Skrevet 20. desember 2010 I dag har jeg lært at kvinner med BMI over 25 er jomfuer hele livet. Merk: dette gjelder bare kvinner med overvekt, menn får selvfølgelig pule, uansett vekt, utseende og personlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. desember 2010 #1109 Del Skrevet 20. desember 2010 I dag har jeg lært at kvinner med BMI over 25 er jomfuer hele livet. Merk: dette gjelder bare kvinner med overvekt, menn får selvfølgelig pule, uansett vekt, utseende og personlighet. Oi. <Sjekker>. Nix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2010 #1110 Del Skrevet 20. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #1111 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har derimot lært at det er greit for menn på snart seksti å deite småjenter på 17, og at dette er helt normalt bare fordi hun er lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 20. desember 2010 #1112 Del Skrevet 20. desember 2010 At det ikke er noe som heter den gyldne middelvei. Enten er man eller så er man ikke, det finnes kun to ytterpyunkter. Dette er et absolutt og gjelder uansett tema og debatt. Kropp, mat, helse, barn, dyr, mannfolk, elektronikk. You name it, det kan kun deles inn i to kategorier. Hahahah - spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. desember 2010 #1113 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) At kvinner som ammer etter ungen har fyllt et år gjør det på ren f*** fordi de ikke ønsker at ungen skal få være sammen med faren sin. Endret 20. desember 2010 av Krizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #1114 Del Skrevet 20. desember 2010 At tykke kvinner er stygge, tynne kvinner er stygge, og normale kvinner finnes egentlig ikke. Bare på tv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 24. desember 2010 #1115 Del Skrevet 24. desember 2010 At man ikke må finne på å kritisere WomenWomens uttalelser, for da blir innlegget slettet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 26. desember 2010 #1116 Del Skrevet 26. desember 2010 At kvinner som ammer etter ungen har fyllt et år gjør det på ren f*** fordi de ikke ønsker at ungen skal få være sammen med faren sin. Det der var en misforståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 26. desember 2010 #1117 Del Skrevet 26. desember 2010 At kvinner som ammer etter ungen har fyllt et år gjør det på ren f*** fordi de ikke ønsker at ungen skal få være sammen med faren sin. Hvilken tråd er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1118 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har lært; - at dersom du ikke har planlagt bryllupet hele livet og ikke bruker en obskøn mengde penger på det, er forholdet dømt til å feile,så det er bare å gi opp med det samme. -at om du har planlagt bryllupet hele livet og bruker en obskøn mengde penger på det,så er du desperat,patetisk og selvopptatt. -At alle her inne vet alt om deg,uansett hva du har skrevet i første post som TS; og svaret er uten unntak; DUMP KJÆRESTEN. -At hvis det er en obvious trolletråd MÅ de fleste hoppe på de,selv om de er rutinerte forumbrukere som burde visst bedre. -At om man er så tynn,så tjukk,er sånn eller slik så er du uansett stygg,feit,ekkel,beinete og hvem tror du egentlig at du er? -At det sitter en mengde bitre kjerringer og gubber der ute som har dette som hobby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 27. desember 2010 #1119 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hvilken tråd er det? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=529047 Her er tråden Endret 27. desember 2010 av Krizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 27. desember 2010 #1120 Del Skrevet 27. desember 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=529047 Her er tråden Åja! Den husker jeg! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå