Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At man er gammel hvis man ikke vet hvem Martine Lunde er :murvegg: 

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting jeg har lært

- Har du røyka I nærheten av et barn så burde du bli anmeldt

- Stemmer du FRP er du rasist så det renner 

- Er du kristen så er du idiot 

- Hvis du ikke har en psykisk sykdom, lyver du. 

- Det er alltid mannen sin feil 

- Feminisme skal kun gjelde når det er fordel for dama

- Ingen svarer på innlegget ditt hvis du har masse skrivefeil, da blir det bare diskusjon og retting av innlegget. 

😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At man er gammel hvis man ikke vet hvem Martine Lunde er :murvegg: 

Anonymkode: c8b94...e5c

Hvem er det? Aldri hørt det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Stella Rose skrev:

Hvem er det? Aldri hørt det navnet.

Ikke sant 🤣 er visstnok en blogger som skal sjekke inn på farmen :Gjesp: Farmen? Nja, heller Bloggen.. 

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er eld gammel når man er 40

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sagt før, men at det er helt krise å være 50 år når man har et barn som er konfirmant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis menn er uenige med feminister, så er de kvinnefiendtlige og kvinnehatende. 

Og at alle menn på KG er incels.

 

Anonymkode: c43ac...dd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner ikke kan være gode ledere fordi vi ikke takler å ha en ansvarsfull jobb. Det var en eller annen grinete ung mann her som påstod det nylig. Nedslående nyhet for meg som liker både utfordringer og ansvar og får svært gode tilbakemeldinger på jobben jeg gjør :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de aller fleste menn sannsynligvis er pedofile overgripere! Så menn burde ALDRI befinne seg i nærheten av kvinner / jenter. De burde ikke en gang få skifte bleier på deres egen spedbarn. Får man barn, så burde man definitvt vurdere å flytte veldig langt vekk fra barnefaren. Iallefall dersom man har fått en jente... 

I tillegg burde det være livsstid i fengsel (muligens døsstraff!!) for voldtekt, og seksuelle overgrep. Hvis en mann gav en kvinne ett klapp på skulderen (eller på kneet) for femten år siden, så burde man selvfølgelig bli hengt ut som "seksuell overgriper" med navn, bosted og bilder. Men bare for mannfolk da selvfølgelig, ettersom kvinner umulig kan begå "overgrep" mot noen - ikke engang mot barn. Nevner man statistikk på hvor mange barn som har opplevd kvinnelige overgripere, så blir man anklaget for å beskytte de "virkelige" overgriperne / voldtektsmennene.  

Å bruke tid og penger på politi-etterforskning og eventuell rettssak i slike saker er jo fullstendig unødvendig, ettersom kvinner vissnok ALDRI kan finne på å lyve om noe slikt. Dersom noen forteller en histore fra sin omgangskrets hvor en mann egentlig var uskyldig, men en kvinne ble avslørt i å spre løgner om å ha blitt voldtatt. Selv om man er kvinne, så kan man vissnok være "mannsjåvinist" for å skrive om slike hendelser. I tillegg blir man anklaget for å spre "hat-retorikk" mot kvinner. Dette er tydeligvis Kvinneguiden i ett nøtteskall... 

Anonymkode: cb8f8...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Maleficenta said:

Kanskje sagt før, men at det er helt krise å være 50 år når man har et barn som er konfirmant

Å, der lærte jeg også noe nytt! Vi har konfirmant i år og jeg tror jeg tør påstå at minst halvparten av foreldrene er mellom 45 og 55. De vet åpenbart ikke heller at det er helt krise, for de ser glade og avslappa ut :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg ikke skal uttale meg om ting jeg faktisk har greie på. For eksempel noe som er relatert til faget mitt. 

Anonymkode: b08c1...b81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lært at jeg ikke skal uttale meg om ting jeg faktisk har greie på. For eksempel noe som er relatert til faget mitt. 

Anonymkode: b08c1...b81

Det har jeg også lært. De gangene jeg har gjort det har det alltid kommet en masse folk ilende til for å forklare hvordan ting egentlig henger sammen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Menn er noen jævla udyr

- Hvis man ikke er for fri innvandring, er man rasist

 

Anonymkode: 1e904...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, hind skrev:

Å, der lærte jeg også noe nytt! Vi har konfirmant i år og jeg tror jeg tør påstå at minst halvparten av foreldrene er mellom 45 og 55. De vet åpenbart ikke heller at det er helt krise, for de ser glade og avslappa ut :)  

😊😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, hind skrev:

Det har jeg også lært. De gangene jeg har gjort det har det alltid kommet en masse folk ilende til for å forklare hvordan ting egentlig henger sammen :biggrin:

Helt typisk. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når det skjer.

Anonymkode: b08c1...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er bra å være miljøvennlig, men tar du steget til å redusere boligstørrelse eller eiendeler til et minimum er det noe galt fatt med deg. Ikke de som klamrer seg til større boliger og all verdens jordisk gods de allikevel ikke bruker 80% av.

Anonymkode: da1bb...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At penger er mer verdt enn menneskeliv...

Anonymkode: c8b94...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...