Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Gud elsker klær, sko og mote

Så klart gjør han det, Han ga strenge mote regler.

Blant annet skal man ikke gå i tøy laget av 2 forskjellige stoffer(så de som går med bomull/polyester blandinger må rett og slett bli steinet. Så gud var skikkelig mote hore. Selv ikke rike hollywood damer eller rosa bloggere truer med å steine folk over mote feil, men det gjør gud.

Gud er er også en gourmet, og ga også strenge regler for matlaging og spising, ikke noe grise kjøtt, ikke noe skalldyr. og ikke kok et lam i melken fra sin mor.

Dette er viktige ting mente menneskeheten trengte å vite, ting som at jorda er rund, eller basiske ting som å vaske hende før man lager mat eller er lege det var ikke så viktig å fortelle om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! hvor kom det fra?

kino, film, nyhetssendinger..... mer du lurte på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at jeg har sosial angst og er småpsyk fordi jeg er sjenert blant nye mennesker… Får vel nesten ta meg en tur til legen da kanskje.

Ja, forresten, det kan hende jeg er autist i steden.

Endret av Mynona
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg har sosial angst og er småpsyk fordi jeg er sjenert blant nye mennesker Får vel nesten ta meg en tur til legen da kanskje.

Ja, forresten, det kan hende jeg er autist i steden.

Gud forby at du er slik av natur..... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene for gjester.

Hvis du er gjest skal du spise det du får servert, om det så er kokte brunsnegler med tang. Ellers er du barnslig og kresen.

Hvis du er vertskap skal du ikke kunne forvente at gjestene drar ræva opp av sofaen og rydder litt i sitt eget rot når du kommer sliten hjem fra jobb. Husk vertinnesmilet som må sitte klistret uansett om det holder på å ta livet av deg :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At norsklærere gjør noe alvorlig galt når det kommer til å lære elever forskjellen på bruken av "og" og "å".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart gjør han det, Han ga strenge mote regler.

Blant annet skal man ikke gå i tøy laget av 2 forskjellige stoffer(så de som går med bomull/polyester blandinger må rett og slett bli steinet. Så gud var skikkelig mote hore. Selv ikke rike hollywood damer eller rosa bloggere truer med å steine folk over mote feil, men det gjør gud.

Gud er er også en gourmet, og ga også strenge regler for matlaging og spising, ikke noe grise kjøtt, ikke noe skalldyr. og ikke kok et lam i melken fra sin mor.

Dette er viktige ting mente menneskeheten trengte å vite, ting som at jorda er rund, eller basiske ting som å vaske hende før man lager mat eller er lege det var ikke så viktig å fortelle om.

Noe måtte jo folk kunne finne ut av selv også.. får være grenser for barnehagementalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at jeg gjorde en tabbe da jeg fikk tre barn med samme mann, jeg skulle heller fått de med tre forskjellige menn. Spredt godene på flere, men så egostisk var jeg altså..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart gjør han det, Han ga strenge mote regler.

Blant annet skal man ikke gå i tøy laget av 2 forskjellige stoffer(så de som går med bomull/polyester blandinger må rett og slett bli steinet. Så gud var skikkelig mote hore. Selv ikke rike hollywood damer eller rosa bloggere truer med å steine folk over mote feil, men det gjør gud.

Gud er er også en gourmet, og ga også strenge regler for matlaging og spising, ikke noe grise kjøtt, ikke noe skalldyr. og ikke kok et lam i melken fra sin mor.

Dette er viktige ting mente menneskeheten trengte å vite, ting som at jorda er rund, eller basiske ting som å vaske hende før man lager mat eller er lege det var ikke så viktig å fortelle om.

Kan du fortelle om hvorfor man ikke skal gå i tøy laget av 2 forskjellige stoffer?

Anonymous poster hash: 86647...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Kan du fortelle om hvorfor man ikke skal gå i tøy laget av 2 forskjellige stoffer?

Anonymous poster hash: 86647...9b6

Spør gud, hans regler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har lært at det nytter faen meg ikke med innrømmelser fra planleggere, konkrete beviser og mongodyr etterforskning fra en fuckload med nasjoner - 9/11 er uansett en inside job uansett hva de involverte påstår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis man er glad en har noe når det kommer til utseende (som f.eks en flat mage osv) så er man overfladisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis man er glad en har noe når det kommer til utseende (som f.eks en flat mage osv) så er man overfladisk!

Jeg er glad jeg har et hode og en kropp, hadde vært kjipt å være en pøl med litt tjuktflytendevæske og noen elektriske signaler

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg har et hode og en kropp, hadde vært kjipt å være en pøl med litt tjuktflytendevæske og noen elektriske signaler

Du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...