Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

-Det är okej för en man att bruka våld mot en kvinna hvis hon förtjänar det

Jeg har lært det stikk motsatte. I tillegg har jeg lært at dersom kvinner er voldelige mot menn er det morsomt. Og positivt. Fordi det da er et angrep på patriarkiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det før eller senere vil bli startet en tråd som handler om det motsatte kjønn så fort man starter en noe generealiserende tråd om menn eller kvinner (jft hva er det med single menn over 35 og tilsvarende tråd om damer)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lært at:

- alle bruder er bridezillas...spesielt de som har egne ønsker for dagen sin, og ikke gjør som KG'erne sier de skal gjøre

- ingen bryr seg egentlig om at jeg skal gifte meg...det er bare noe jeg tror.

- hvis ikke jeg vil bruke over 100 000 på et bryllup så er jeg naiv

- å ha et lite og intimt bryllup til en rimelig pris funker virkelig ikke.skal bryllupet ha noen form for kvalitet, og skulle kunne bli satt pris på av gjestene så MÅ det være dyrt. For kvalitet koster skjorta.

- ingen som lager en tråd hvor de spør om de har vært dum, ønsker å høre at de faktisk har vært dum.

- ingen som sier i trådstarten at de tåler alle slags svar, gjør det. Er ikke folk enige og klapper en på hodet, så er en usympatisk og drittsekk.

- alle som har en egen mening er psykopatiske

- alle kvinner er usympatiske drittsekker

-alle menn er usympatiske drittsekker

- mødre med småbarn eier verden, og alle andre må passe seg for å ikke tråkke løven på tærne

det var vel det så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den smarteste og morsomste tråden jeg noensinne har lest her på kvinneguiden, og jeg blir rørt over å se hvor smarte folk faktisk er! Dette er igrunn en tråd som gjør alle andre tråder overflødige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
At dokurvene på doen i et bryllup er det viktigste ever!

Og ikke minst, har du dokurv er du en bridzilla (selv om man har kjole til 1000 kroner, fri bar og et lite og intimt bryllup). Dokurv=hysterisk bridzilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Og ikke minst, har du dokurv er du en bridzilla (selv om man har kjole til 1000 kroner, fri bar og et lite og intimt bryllup). Dokurv=hysterisk bridzilla.

hva er en dokurv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hva er en dokurv?

Dokurven er selv juvelen i bryllupet. Det befinner seg både herre og dametoalettet og matcher selvfølgelig bryllupskaka og resten av pynten. Oppi den finner man lommetørkler, q-tips, strømper, tamponger, kondomer, parfyme osv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ingen ting endrer seg her inne.

Noen nye nick dukker opp, andre forsvinner, men temaene og argumentene som kommer er de samme, om og om og om igjen...

Hele Kvinneguiden er en reprise-loop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har oppdaget at folk flest er ganske uintelligente. Dessverre er det slik at tomme tømmer skrangler mest, også her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har lært at det ikke er samsvar, her svarer man at kun så og så interiør kan man ha, skeidar og bohus bilder er ikke godt nok, man har kunst må man forstå! Så er man veldig reiseglad og ser ned på dem som ikke er reiseglad, det er merkeklær, og endel bor på veldig mange kvm.

Men så ser man på Timelønn/Hva arbeider du som/ Hva tjener du trådene, jada, ikke mye samsvar her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lært at en 23 åring ikke kan ha sine egene meninger for jeg er for ung... jeg vet jo ikke noooooen ting pga min alder :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ikke-modellpen
At gjennomsnittsvekta på kvinnene her inne er 50 kg...

...Og at de fleste her inne er modellpene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...