Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

På Friday, April 27, 2018 den 4.33, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noe mer givende enn å sitte og se på tv-serier og spille dataspill hele dagen. 

Anonymkode: 04fb7...9d0

 Og tegnefilmer! 

:bond: 

Anonymkode: cb8f8...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud har gitt enkelte brukere på kg rett til å dømme bekjennende kristne som djevelens barn.

Anonymkode: e4e34...ee4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pene damer også skriver i Kvinneguiden.

Anonymkode: 56853...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være veldig forsiktig med ALT man spiser når man er gravid. Til og med salat kan være farlig.

Man kan ikke heve stemmen til barna sine, stakkars barn og det har dessuten ingen nytte for seg.

Anonymkode: d1dcc...dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vist du ikke ser på kvinner som perfekte gudinner og hyller alle kvinner for vær minste ting de gjør så hater du kvinner.

Anonymkode: 6ee60...59b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Vist du ikke ser på kvinner som perfekte gudinner og hyller alle kvinner for vær minste ting de gjør så hater du kvinner.

Anonymkode: 6ee60...59b

Oi, henvis meg gjerne til tråder, for jeg har ikke sett noe av dette ;)

Anonymkode: 259bc...af9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nok litt i glasshus så lenge jeg sier dette, å kanskje få en del pepper. Tar det som AB. Men det er overraskende hvor mange mindre intelligente brukere det er her... Jeg er her får å få underholdning.

Anonymkode: 495e6...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter nok litt i glasshus så lenge jeg sier dette, å kanskje få en del pepper. Tar det som AB. Men det er overraskende hvor mange mindre intelligente brukere det er her... Jeg er her får å få underholdning.

Anonymkode: 495e6...dc4

For.

Anonymkode: 3646f...7aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter nok litt i glasshus så lenge jeg sier dette, å kanskje få en del pepper. Tar det som AB. Men det er overraskende hvor mange mindre intelligente brukere det er her... Jeg er her får å få underholdning.

Anonymkode: 495e6...dc4

Du underholder meg du dere da :)

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollektivtransport er for fattige folk.

Anonymkode: 0649f...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det finnes kvalitet damer, og det gjør meg begeistret. 

Anonymkode: 56853...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er de nye strømmålerne som er skyld i høyere strømregninger, ikke at man har flyttet til større/dårligere isolert bolig eller at vinteren har vært kald.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-At ikke det er så ille når en kvinne er utro for det var sikkert en grunn til det 

-At det er forferdelig når en mann er utro og det beviser bare at INGEN menn er til å stole på

-At graviditetstester ikke er vits å kjøpe fordi man har KG som er minst 101% sikkert

-At det er en selvfølge å få beholde barnet i magen dersom man har blitt gravid med venninnens samboer, men når mannen har gjort en annen kvinne gravid og hun vil beholde, da skal både mannen og kvinnen helst tortureres 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

-At ikke det er så ille når en kvinne er utro for det var sikkert en grunn til det 

-At det er forferdelig når en mann er utro og det beviser bare at INGEN menn er til å stole på

-At graviditetstester ikke er vits å kjøpe fordi man har KG som er minst 101% sikkert

-At det er en selvfølge å få beholde barnet i magen dersom man har blitt gravid med venninnens samboer, men når mannen har gjort en annen kvinne gravid og hun vil beholde, da skal både mannen og kvinnen helst tortureres 

Link?

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, cleangal skrev:

At det er de nye strømmålerne som er skyld i høyere strømregninger, ikke at man har flyttet til større/dårligere isolert bolig eller at vinteren har vært kald.

jeg opplever forbrukere altfor naive og trenger å stå opp der man blir overkjørt av staten. Det er helt grusomt der vi blir påtvunget av staten til å bytte så enkelt som en strøm måler.

Tenk deg når vi går i en kjøpesenter eller hvilken som helst butikk, så kan en som sitter i data rommet følge med på alle våre bevegelser. Og tror du det er tillitsfulle mennesker som sitter der?

Anonymkode: 56853...306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lærte jeg noe interessant.

Hvis du som eier en bunad ikke bruker den ved absolutt alle anledninger det er vanlig å bruke bunad, da er du umoden.

Anonymkode: 0649f...9a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...