LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #281 Del Skrevet 24. februar 2010 -Kvinnor blir aseksuella etter födsel -Det är okej för en man att bruka våld mot en kvinna hvis hon förtjänar det -Det är okej för en vuxen man att spöa skiten ur en 16-åring men inte ur en 8-åring -Man har bara sex för egoistiska ändamål -En kvinna ska bara ligga och ta emot Jag tror inte en sekund på något av ovanstående, men det är faktiskt sådant som jag har läst och kommenterat här på KG. Det är TRAGISKT! (Och liiite underhållande på samma gång da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2010 #282 Del Skrevet 24. februar 2010 At katteliv er minst like mye verdt som et barneliv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 24. februar 2010 #283 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg har lært at katter er mer verdt enn ørner siden katter er kjæledyr. Jeg har lært at det er greit å banke opp typen hvis han runker istedet for å ha sex med deg. Jeg har lært at man eier ikke empati og ikke er egnet som dyreeier dersom man ikke begyner å stortute forran media når katten din dør fordi naturen går sin gang. Jeg har lært at katter er verdt MINST like mye som et barn Endret 24. februar 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2010 #284 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lært at tullenavn, finne-på-navn og utenlandskklingende til barn er myyye finere enn tradisjonelle navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 24. februar 2010 #285 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg har lært at tullenavn, finne-på-navn og utenlandskklingende til barn er myyye finere enn tradisjonelle navn. oh yeah... det gjør jo ikke noe at barnet kan bli mobbet på skolen når de har såååå fint navn + at det er helt greit å oppføre sge som en drittunge så lenge man bare har ett nick Endret 24. februar 2010 av estella87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2010 #286 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lært at forumtroll ikke kjenner grenser og at de skaper fiktive tråder med mest mulig galt i for at folk skal gå på limpinnen. Jeg har lært at det er utrolig mange brukere på KG som ikke har lest skiltet: ''IKKE MAT TROLLET!!!''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 24. februar 2010 #287 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lært at det er umulig å være saklig på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 24. februar 2010 #288 Del Skrevet 24. februar 2010 Har lært at man trenger ikke bry seg en dritt om andre og man kan si og gjøre akuratt det man vil forde man er på nette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #289 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lært at det er utrolig mange brukere på KG som ikke har lest skiltet: ''IKKE MAT TROLLET!!!''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. februar 2010 #290 Del Skrevet 24. februar 2010 jeg har lært meg at forumtroll er et veldig mye brukt uttrykk. Det er nesten oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M_icka Skrevet 24. februar 2010 #291 Del Skrevet 24. februar 2010 At folk her inne har tatt doktorgrad i det mest utrolige, strømper f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 25. februar 2010 #292 Del Skrevet 25. februar 2010 at dette forumet er mere nede en oppe....(måtte bare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise G Skrevet 28. februar 2010 #293 Del Skrevet 28. februar 2010 -Alle saker/ting/mennesker som ligner litt på hverandre, skal dras under en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 28. februar 2010 #294 Del Skrevet 28. februar 2010 At det heter dra over/dra under/kamme over/børste under eller lignende når det er snakk om å skjære alle over en kam. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. februar 2010 #295 Del Skrevet 28. februar 2010 at dette forumet er mere nede en oppe....(måtte bare) - Ikke rart det er så underlivfokusert da(!) Jeg har lært at østrogen sannsynligvis er i nær slekt med napalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #296 Del Skrevet 28. februar 2010 - Ikke rart det er så underlivfokusert da(!) Jeg har lært at østrogen sannsynligvis er i nær slekt med napalm... Så du har en del kunnskap om napalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zienna Skrevet 28. februar 2010 #297 Del Skrevet 28. februar 2010 - Hvis man er glad i livet sitt, er det bare et spørsmål om når ting går galt, og man lurer seg selv bare til å tro at man er lykkelig. For det er klart, ekteskap, drømmejobb og gode venner er bare en utopi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #298 Del Skrevet 28. februar 2010 At en er dum om en stiller spørsmål og at mennene her vil holde kvinner nede ved å hevde at kvinnene er styggere enn de tror...og det uten å ha sett dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 28. februar 2010 #299 Del Skrevet 28. februar 2010 At jeg egentlig burde vært 60 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 28. februar 2010 #300 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har lært at når du er gjest fordi du ikke gidder å registrere deg, er du useriøs. Og jeg har endelig lært at det sitter mange bitterfitter (av begge kjønn) som finner en pervers glede i å tråkke ned andre uansett sak. Selv den mest uskyldige og normale tråd blir krydret med surmagede oppstøt fra misfornøyde individer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå