Gjest Gjest_Adam_* Skrevet 15. januar 2010 #201 Del Skrevet 15. januar 2010 OK, jeg har lært mer også.... Selvinnsikt. Når sjåvinismen her inne har dratt meg opp til kokepunktet, så har jeg fått øve meg i å roe meg ned, lande og reflektere over hvordan det kan ha seg at noen kvinner er såpass sneversynte. Og så har jeg lært at generalisering er noe faenskap og at det skaper vondt blod - f.eks. i debatter mellom kjønnene om likestilling. Og så har jeg lært hvordan modenhet forandrer mennesker og at det er vanskelig å reflektere over hvorfor noen har den oppfatningen de har, isteden for å argumentere mot deres oppfatning. Men jeg øver meg hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 15. januar 2010 #202 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg har lært at her er det kult å vite når de andre ovulerer/menstruerer/spotter osv. At alle blir glad når du blir gravid, ja, t.o.m. de som sliter med å få barn. At noen tror at jo flere smileys du bruker, jo kulere du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. januar 2010 #203 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) har lært at det er bare de som har unger og er gravide som har spennende dagbøker. har du ikke unge får du ikke lesere Endret 15. januar 2010 av estella87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. januar 2010 #204 Del Skrevet 15. januar 2010 En ting til jeg har lært er at hvis en ikke er enig i reglene på forumet, og bevisst bryter dem, da er det moderatorene som er dumme og forfølger en når de modererer. Jeg har også lært at regler en ikke er enig i, kan en bare bryte. For eksempel regler for at en skal være påkledd på treningssenter. Når det gjelder språk, så har jeg lært at hva som helst av skrivefeil kan og må unnskyldes med dialekt. (Dessuten har jeg lært at rettskrivning er for nerder.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 15. januar 2010 #205 Del Skrevet 15. januar 2010 Mulig jeg gjentar meg selv, men det er de dumme som hyler høyest. Dest mindre de vet om en sak, desto større meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 15. januar 2010 #206 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har lært at alle som skriver dårlig har dysleksi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #207 Del Skrevet 15. januar 2010 At ikke alle er like ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2010 #208 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er visst heller ikke unormalt å kjøpe seg to brudekjoler. En får heller kutte ned på gjestelista for å holde budjettet Dessverre har du ikke skjønt noen ting. Man skal da ikke kutte i gjestelisten? Du må gjerne invitere 100 til og ha 5 brudekjoler. Bedre med mange brudekjoler, gryterett og papptallerkener enn fri bar, 1 brudekjole, 5 gjester og full servering. I verste fall kan en jo ta betalt av gjestene og. Det er brudens dag og den største ære å spleise på --- eh jeg mener - bli invotert i bryllupp. Dessuten har jeg også lært at det er en sånn ufattelig ære å bli invitert at du glatt må ut med 2.000 for en kjole (som ikke overstråler brudens), matchende sko, 5.000 i presang pr familiemedlem, alt under kuvertprisen er i alle fall helt uhørt. Har du ikke råd til skikkelig presang så får en holde seg hjemme. Gnitne gjester altså - ingen bonger til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #209 Del Skrevet 15. januar 2010 At mange kvinner hater menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2010 #210 Del Skrevet 15. januar 2010 At mange kvinner hater menn. Hm ... jeg trodde det var omvendt. Alle kvinner er dessuten utro gitt muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #211 Del Skrevet 15. januar 2010 At menn og kvinner aldri vil kunne kommunisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. januar 2010 #212 Del Skrevet 16. januar 2010 At kvinner er umulig å tilfredsstille. - Bortsett fra i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #213 Del Skrevet 16. januar 2010 Dessverre har du ikke skjønt noen ting. Man skal da ikke kutte i gjestelisten? Du må gjerne invitere 100 til og ha 5 brudekjoler. Bedre med mange brudekjoler, gryterett og papptallerkener enn fri bar, 1 brudekjole, 5 gjester og full servering. I verste fall kan en jo ta betalt av gjestene og. Det er brudens dag og den største ære å spleise på --- eh jeg mener - bli invotert i bryllupp. Dessuten har jeg også lært at det er en sånn ufattelig ære å bli invitert at du glatt må ut med 2.000 for en kjole (som ikke overstråler brudens), matchende sko, 5.000 i presang pr familiemedlem, alt under kuvertprisen er i alle fall helt uhørt. Har du ikke råd til skikkelig presang så får en holde seg hjemme. Gnitne gjester altså - ingen bonger til dem. Så lenge dokurvene matcher pynten så er vel alt annet fritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 16. januar 2010 #214 Del Skrevet 16. januar 2010 -Hvis man diskuterer politikk eller økonomi så er man enten sosialist, kapitalist eller kommunist. Jepp - sånn fungerer det. Vi må sette en merkelapp på absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #215 Del Skrevet 17. januar 2010 At det er bare til å skrive det mest absurde, sprøeste tullet du kommer på, og folk hopper i stolen og kaster seg over tastaturet og svarer. Vurderingsevne og sunn fornuft er ofte mangelvare. Kvinneguiden huser mange tykke troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 19. januar 2010 #216 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har lært at tykke folk er sexy men er du tynn så blir du kalt stygge ting, og det er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 19. januar 2010 #217 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg har lært at feite folk er stygge mens beinrangler er kjempe sexy og "perfekte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 19. januar 2010 #218 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg har lært at feite folk er stygge mens beinrangler er kjempe sexy og "perfekte" Jeg har lært at det ikke går an å skille mellom bælfeit og litt stor, eller normalt slank og beinrangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 19. januar 2010 #219 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja det er da opplagt - Victoria Beckham er jo nomrmal vektig må vite. Jeg har lært at det er lov å snakke nedlatende om victoria beckham fordi hun er for tynn (jeg er enig i at hun der for tynn), men de som er for tykke er det synd på. Er jo like synd på victoria, hun lider jo tydeligvis av en spiseforstyrrelse. Det er en sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. januar 2010 #220 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har lært at man har en skrue løs hvis man tror på noe som helst som ikke er vitenskapelig dokumentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå