Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Adam_*

OK, jeg har lært mer også....

Selvinnsikt. Når sjåvinismen her inne har dratt meg opp til kokepunktet, så har jeg fått øve meg i å roe meg ned, lande og reflektere over hvordan det kan ha seg at noen kvinner er såpass sneversynte.

Og så har jeg lært at generalisering er noe faenskap og at det skaper vondt blod - f.eks. i debatter mellom kjønnene om likestilling.

Og så har jeg lært hvordan modenhet forandrer mennesker og at det er vanskelig å reflektere over hvorfor noen har den oppfatningen de har, isteden for å argumentere mot deres oppfatning. Men jeg øver meg hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lært at her er det kult å vite når de andre ovulerer/menstruerer/spotter osv.

At alle blir glad når du blir gravid, ja, t.o.m. de som sliter med å få barn.

At noen tror at jo flere smileys du bruker, jo kulere du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lært at det er bare de som har unger og er gravide som har spennende dagbøker. har du ikke unge får du ikke lesere

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

En ting til jeg har lært er at hvis en ikke er enig i reglene på forumet, og bevisst bryter dem, da er det moderatorene som er dumme og forfølger en når de modererer.

Jeg har også lært at regler en ikke er enig i, kan en bare bryte. For eksempel regler for at en skal være påkledd på treningssenter.

Når det gjelder språk, så har jeg lært at hva som helst av skrivefeil kan og må unnskyldes med dialekt. (Dessuten har jeg lært at rettskrivning er for nerder.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Det er visst heller ikke unormalt å kjøpe seg to brudekjoler. En får heller kutte ned på gjestelista for å holde budjettet ;)

Dessverre har du ikke skjønt noen ting. :ironi:

Man skal da ikke kutte i gjestelisten? Du må gjerne invitere 100 til og ha 5 brudekjoler. Bedre med mange brudekjoler, gryterett og papptallerkener enn fri bar, 1 brudekjole, 5 gjester og full servering. I verste fall kan en jo ta betalt av gjestene og. Det er brudens dag og den største ære å spleise på --- eh jeg mener - bli invotert i bryllupp.

Dessuten har jeg også lært at det er en sånn ufattelig ære å bli invitert at du glatt må ut med 2.000 for en kjole (som ikke overstråler brudens), matchende sko, 5.000 i presang pr familiemedlem, alt under kuvertprisen er i alle fall helt uhørt. Har du ikke råd til skikkelig presang så får en holde seg hjemme. Gnitne gjester altså - ingen bonger til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har du ikke skjønt noen ting. :ironi:

Man skal da ikke kutte i gjestelisten? Du må gjerne invitere 100 til og ha 5 brudekjoler. Bedre med mange brudekjoler, gryterett og papptallerkener enn fri bar, 1 brudekjole, 5 gjester og full servering. I verste fall kan en jo ta betalt av gjestene og. Det er brudens dag og den største ære å spleise på --- eh jeg mener - bli invotert i bryllupp.

Dessuten har jeg også lært at det er en sånn ufattelig ære å bli invitert at du glatt må ut med 2.000 for en kjole (som ikke overstråler brudens), matchende sko, 5.000 i presang pr familiemedlem, alt under kuvertprisen er i alle fall helt uhørt. Har du ikke råd til skikkelig presang så får en holde seg hjemme. Gnitne gjester altså - ingen bonger til dem.

Så lenge dokurvene matcher pynten så er vel alt annet fritt! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hvis man diskuterer politikk eller økonomi så er man enten sosialist, kapitalist eller kommunist.

Jepp - sånn fungerer det. Vi må sette en merkelapp på absolutt alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er bare til å skrive det mest absurde, sprøeste tullet du kommer på, og folk hopper i stolen og kaster seg over tastaturet og svarer. Vurderingsevne og sunn fornuft er ofte mangelvare.

Kvinneguiden huser mange tykke troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
jeg har lært at feite folk er stygge mens beinrangler er kjempe sexy og "perfekte" :lete:

Jeg har lært at det ikke går an å skille mellom bælfeit og litt stor, eller normalt slank og beinrangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Ja det er da opplagt - Victoria Beckham er jo nomrmal vektig må vite.

Jeg har lært at det er lov å snakke nedlatende om victoria beckham fordi hun er for tynn (jeg er enig i at hun der for tynn), men de som er for tykke er det synd på. Er jo like synd på victoria, hun lider jo tydeligvis av en spiseforstyrrelse. Det er en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man har en skrue løs hvis man tror på noe som helst som ikke er vitenskapelig dokumentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...