AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #6101 Del Skrevet 30. mai 2016 Enslige skal helst ikke ha husdyr i tilfelle deres fiktivt fremtidige partner ikke liker husdyr. Anonymkode: d05dd...d8c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. juni 2016 #6102 Del Skrevet 1. juni 2016 At hvis en kvinne har hatt analsex eller trekant med en tidligere partner, er hun forpliktet til å ha det også med alle fremtidige partnere. Hvis ikke kan mannen føle seg mindreverdig og brukt som avlshingst. (jeg prøver fortsatt å finne ut av logikken, men jeg lærer nok det også etter hvert.) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. juni 2016 #6103 Del Skrevet 1. juni 2016 Det er plent umulig å tenne på jenter som ikke har tre tommeltotter og hofteleddsdysplasi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6104 Del Skrevet 1. juni 2016 kreft er egentlig både en soppinfeksjon og kroppens forsvarsmekanisme. Det kan kureres med bakepulver. Anonymkode: e4e34...ee4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. juni 2016 #6105 Del Skrevet 2. juni 2016 Det er ok for voksne kvinner og voldta gutter siden det jo er gutten som får ereksjon og dermed er det han som har makten i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 2. juni 2016 #6106 Del Skrevet 2. juni 2016 At gutter ikke kan bli voldtatt av kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 2. juni 2016 #6107 Del Skrevet 2. juni 2016 Den Wednesday, June 01, 2016 at 15.58, Petra75 skrev: At hvis en kvinne har hatt analsex eller trekant med en tidligere partner, er hun forpliktet til å ha det også med alle fremtidige partnere. Hvis ikke kan mannen føle seg mindreverdig og brukt som avlshingst. (jeg prøver fortsatt å finne ut av logikken, men jeg lærer nok det også etter hvert.) Jeg har lært at det trenger ikke være logisk så lenge det er sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6108 Del Skrevet 2. juni 2016 Ved ekte kjærlighet, godtar man brudd og ønsker partneren det beste videre. Uten deg. Anonymkode: d05dd...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 3. juni 2016 #6109 Del Skrevet 3. juni 2016 I dag har jeg lært at: At det kan "plage en jævlig" å se på instagram at noen skal ha en fest, at man kan HATE å gå på do når man er voksen, at folk er vanskelige og lager konflikt når de ikke liker kaker og at det er utrolig irriterende at andres småbarn ikke har skiftetøy etter sesongen i barnehagen, så det dropper nok foreldrene fordi de er late og det er så irriterende!!!. Og det er overraskende mange som HATER varmt og fint vær i juni. Alt var nok bedre før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6110 Del Skrevet 5. juni 2016 At alle skal være nakne når det er varmt vær i juni. Barn som voksne. Det er riktignok ulovlig for de voksne men de blir så sjeldent tatt så det går fint. Av med alle klær for alle for å unngå overoppheting og heteslag. Anonymkode: d05dd...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 5. juni 2016 #6111 Del Skrevet 5. juni 2016 At innvandrere skal få alt gratis når de kommer til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #6112 Del Skrevet 7. juni 2016 At jeg er en nazist, siden jeg ikke ønsker at Norge skal bli et muslimsk land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. juni 2016 #6113 Del Skrevet 10. juni 2016 I dag har jeg lært at jeg er et troll og at jeg er lite intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 12flo Skrevet 10. juni 2016 #6114 Del Skrevet 10. juni 2016 Absolutt ingenting. Jeg tar ikke innover meg inkonsekvente holdninger og meninger fra mennesker som ikke klarer å se lengre enn likerklikk mengden fra "gjengen" sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. juni 2016 #6115 Del Skrevet 10. juni 2016 2 minutter siden, Tris skrev: Absolutt ingenting. Jeg tar ikke innover meg inkonsekvente holdninger og meninger fra mennesker som ikke klarer å se lengre enn likerklikk mengden fra "gjengen" sin. Tviler på at noen tar det innover seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 12flo Skrevet 10. juni 2016 #6116 Del Skrevet 10. juni 2016 Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev: Tviler på at noen tar det innover seg.. Det tviler jwg og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6117 Del Skrevet 10. juni 2016 I dag har jeg lært at jeg er en hjernedød høne God helg til alle hyggelige mennesker! Anonymkode: 23bf4...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 14. juni 2016 #6118 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg har nå lært at den eneste grupperingen som er verre enn barnevognmafiaen er kattedamemafiaen. Skrudd gjeng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adipose Skrevet 14. juni 2016 #6119 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg har lært at mannen min lyver. Det er nemlig ikke mulig for en mann å faktisk tenne på en litt lubben kvinne. Hvis de har seg med en lubben kvinne, så er det enten fordi de selv har dårlig selvtillit, og ikke tror de kan få bedre(menn er selvsagt fritatt fra alle krav til egen fysikk, eller personlige egenskaper), eller så er det fordi de vil ha et eller annet, og det er lettere å manipulere en lubben kjerring med dårlig selvtillit. Som straff får han ikke dessert på en uke, jeg spiser alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6120 Del Skrevet 14. juni 2016 Overvektige er late. Undervektige er syke. Med andre ord en syk forskjell. Anonymkode: f185d...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå