pantertante Skrevet 7. april 2016 #6041 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skal dette ende? Anonymkode: b08c1...b81 Ja, det kan du spørre om. Rart menneskeheten har overlevd så lenge, med tanke på at halvparten er kvinner. Bra du fikk noe ut av innlegget mitt, da. Oppsettet ble noe kaotisk da jeg hadde postet det. Kanskje det har noe å gjøre med det limbiske systemet i kvinnehodet mitt? Endret 7. april 2016 av pantertante 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6042 Del Skrevet 7. april 2016 Ja, og så har jeg lært at kvinner ikke har evnen til å se sammenhenger. Anonymkode: b08c1...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 7. april 2016 #6043 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg har lært at alt er feministenes feil, til og med teite ting menn gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6044 Del Skrevet 7. april 2016 28 minutter siden, sol87 skrev: Jeg har lært at alt er feministenes feil, til og med teite ting menn gjør. Og kvinner generelt. Anonymkode: cd85a...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. april 2016 #6045 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg har også lært at de aller fleste servitører tar jobben fordi det ikke finnes andre ledige jobber i nærheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 9. april 2016 #6046 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) KG er litt som å sitte å se på en ping-pong match. Hvor de fleste server uttafor. Endret 9. april 2016 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 9. april 2016 #6047 Del Skrevet 9. april 2016 Har lært mye her inne!1) Jeg skal ALLTID slå opp med kjæresten om han tråkker meg på bena, eller om han ikke er perfekt. SPESIELT om han får farts- eller parkeringsbot. 2) Jeg må bli flinkere til å overreagere og lete fram følelser jeg ikke har. Er vant med slibrige kommentarer fra menn i jobben min (kunder). Bryr meg ikke noe om dem. Ifølge KG må jeg neste gang kjefte opp vedkommende og be han handle et annet sted, for hans oppførsel er totalt uakseptabel. Hvorfor skal jeg bli fornærmet av noe, bare fordi noen her inne blir fornærmet av noe? 3) Har lært at ALLE er vakre, uansett hvordan de ser ut (lol) 4) Å stille spørsmål om p-piller er noe bare idioter gjør. Har man mistet eller ikke tenker på at svaret kan stå i pakningsvedlegget, er man ikke moden nok for å ha sex (dette ser jeg gang på gang her inne). 5) Vil du ta abort, var du i utgangspunktet ikke moden nok for sex. 6) Er du redd for å føde, er du ikke moden nok for å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #6048 Del Skrevet 9. april 2016 Hver gang jeg har et problem som plager meg i større eller mindre grad, så må jeg gå til psykolog! Psykolog nå!! Det er ingen skam å gå til psykolog!! Anonymkode: b08c1...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 9. april 2016 #6049 Del Skrevet 9. april 2016 Hvis hun er syk og gjerne vil at kjæresten skal være der for henne så er han en slave. Dessuten har folk i Afrika det mye verre så det er ingen grunn til å sutre hvis han ikke gidder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 9. april 2016 #6050 Del Skrevet 9. april 2016 Akkurat nå bidrar en bruker med et oppkomme av lærdom. Den pussigste lærdommen derfra pt er: - "...kvinnetilværelsen er veldig langt fra sannheten , siden omverdenen lyver for dem og skjermer dem for realiteter hele tiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6051 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg har lært at kg-brukerne vet bedre enn politiet hvordan man håndterer politisaker. Spesielt hvis det er alvorlige saker som innebærer akutt fare for vold og drap. Og man trenger ikke politifolk til etterforskningen - det kan arbeidsledige gjøre etter et kurs. Det er også slik at kg-brukerne er dyktigere medisinsk enn leger, som tross alt er helt inkompetente. Norske helsemyndigheter vet ikke noe om smittevern, og fakultetene har visst sluttet med skikkethetsvurdering, skal man tro hva som skrives her. Nesten alt man behandler noen for er man helt inkompetent om hvis man ikke er spesialist. Og er man spesialist, så ser man ikke helheten hos pasienten, så pasienter skal ALLTID oppsøke Balderklinikken først. Hvis ikke de spiser seg friske på overpriset tang, alger og pulvere først, da..... Anonymkode: e4e34...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 19. april 2016 #6052 Del Skrevet 19. april 2016 - Hvis det er en aldersforskjell på fire år har man en generasjonskløft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. april 2016 #6053 Del Skrevet 29. april 2016 Ekte hull åpenbarer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CårderBålli Skrevet 29. april 2016 #6054 Del Skrevet 29. april 2016 Man må for all del ikke argumentere for sine egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #6055 Del Skrevet 30. april 2016 Det er bare menn som skal ha ansvar for prevensjon. Kvinner har selvsagt ikke noe ansvar for dette. Anonymkode: 5551a...b4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. april 2016 #6056 Del Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare menn som skal ha ansvar for prevensjon. Kvinner har selvsagt ikke noe ansvar for dette. Anonymkode: 5551a...b4f Jeg har lært det motsatte. Andre ting jeg har lært er at man automatisk er sur og kjip og festbrems fordi man ikke drikker seg kanakkas på fest. Det er revnende likegyldig om man selv syns man har det gøy og er livat edru. Det går bare ikke an å invitereedru mennesker på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #6057 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg har lært at dersom man er uenig i premissene i hovedinnlegget kan man bare starte å diskutere et nytt tema, for det regnes ikke som avsporing. Anonymkode: 9b635...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #6058 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg har lært at en mann kan lyve om at barnet er hans til abortfristen går ut, slik at kvinnen blir sittende igjen med et "far-løst" barn, uten at dette er kritikkverdig for noen andre enn moren. Anonymkode: de685...9f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. mai 2016 #6059 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg har lært at nåværende abortlov er til fordi kvinner er imot likestilling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 2. mai 2016 #6060 Del Skrevet 2. mai 2016 At det å kalle menn for drittsekker, fjotter, idioter, egoister eller tapere er både legitimt og innafor. Å betegne kvinner som naive, annerledes, korttenkte, navlebeskuende eller hysteriske derimot - det er HAT, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå