Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

KG har utviklet seg i det siste! Nå har spørsmålene avansert fra "er jeg gravid?" til "Skal jeg føde nå?" :danse::fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hvis du ikke vil være med venninner med flatfylle og bli sjenket med sprit så har du mistet deg selv og er en elendig vennine. Hvis du har en baby hjemme og, så er det enda en grunn til å hate småbarnsforeldre! For de er kjedelige :danse:

Anonymous poster hash: 19c7c...33f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har utviklet seg i det siste! Nå har spørsmålene avansert fra "er jeg gravid?" til "Skal jeg føde nå?" :danse::fnise:

Da vet vi ha som var svaret på det første spørsmålet :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter å ha lest i tråden om oversharing har jeg lært at NAV ansatte og barnevernspedagoger sjekker facebookprofilene til folk før de lager saker.

Rar prioritering av ressurser det der, enten det er barnevern eller NAV.

Anonymous poster hash: ce68e...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At menn som har respekt for kvinner egentlig ikke har det, men bare forsøker å elge seg innpå dem med smisk for å få sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Er du uenig med FRP så er du automatisk kommunist.

Enkelte brukere er litt ivrige med denne stemplingen av andre brukeres politiske ståsted. Kan være både plagsomt og komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man ikke er glad i å suge penisen til kjæresten, så har mannen det veldig fælt og man er umoden og prippen.

Anonymous poster hash: cf5b6...422
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Lennon hadde en enorm faglig tyngde innen evolusjonsbiologi og hudkremer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det strider mot bibelen at mørkhudede bor i norge.....

Anonymous poster hash: c99bd...eae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det strider mot bibelen at mørkhudede bor i norge.....Anonymous poster hash: c99bd...eae

...og dessuten er det i strid med menneskerettighetene.

Anonymous poster hash: c99bd...eae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig at det er helt greit å mobbe og henge ut andre brukere her, men om man skulle finne på å ta offerets parti, er man usaklig og patetisk... Så ironisk nok, får man beskjed, av en som tar partiet til en voksen mobber, at man er patetisk :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser stadig at det er helt greit å mobbe og henge ut andre brukere her, men om man skulle finne på å ta offerets parti, er man usaklig og patetisk... Så ironisk nok, får man beskjed, av en som tar partiet til en voksen mobber, at man er patetisk :ler:

Oh, the glorious irony! :skratte:

Jeg har forresten lært i dag at når man har små barn eller babyer så skal alle andre forstå, men selv skal man ikke ta hensyn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den senere tida har jeg helt klart lært at KG er stedet man definitivt IKKE diskuterer noe som har med barn og deres foreldre kontra barnløse å gjøre, da inntrykket er at sånt "forstyrrende, snørrete, illeluktende, bråkete, tidkrevende, uinteressant drit" ikke har noe her å gjøre, og resulterer i den reneste krig og elendighet mellom brukerne her inne. Og det så ettertrykkelig og over så lang tid nå, at jeg virkelig undres på (og vurderer kraftig) hvorvidt KG er et forum det overhode er noen vits i å tilbringe særlig mer tid på...

KG er langt på vei til å bli et sted der ord må veies stadig nøyere for ikke å havne i ren krangel, personangrep og lavmåls skittkasting, og det aller verste er at det faktisk ser ut til at en stor gruppe brukere nå later til å nyte dette til fulle, kose seg, plusse hverandre, og bedrive ren mobbing av de som måtte komme i skade for å si de imot!

Ellers har KG vært både lærerikt, til tider morsomt, og stort sett preget av god harmoni brukerne i mellom de årene jeg har figurert fra og til her inne. Så det er synd å se at dette nå er i ferd med å endre seg så dramatisk som det gjør, og at moderatorer og forumledelse tilsynelatende lar dette skure og gå uten å gripe tilstrekkelig inn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg har lært av kg de siste dagene er at noen foreldre hevdet seg mobbet og dypt såret og akk så krenket selv om akkurat de samme brukerene ikke har noe som helst problem med å kalle andre for megge, at andre burde blitt sperret inne på sinnsykehus være klin koko, patetiske, idioter osv (for det er alltid en regel for hva andre kan si før de selv føler seg mobbet og en helt annen regel det de selv kan si til andre før de selv driver med personangrep tydeligvis) og at noen foreldre ikke har noe problemer med å si til andre at det er godt og flott at noen mistet et barn og påroper seg samtidig retten til å være empatiske og ansvarsbeviste mennesker på bakgrunn av at de har klart å prestere å få et barn.

Om en av foreldrene oppretter en ironisk tråd om deres skråblikk på barnløse er det slett ikke en mobbetråd, men viss en av de mange barnløse oppretter en mot-tråd som så ofte er resultatet av en tråd her inne så er det en mobbetråd fullt av hat, bitterhet, sjalusi med en gang.

Selvinnsikt er en fin bil sa de, ja det tviler jeg ikke på :reise:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...