Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Å Ziamor

Skjønner deg så inderlig godt! Men du har så mye godt i vente, og jeg vet at det er tøft å måtte veeeeente - men din dag kommer!!!!!

Pass på å fyll dagene dine med mye gjøremål, aktiviteter og besøk, så skal du se at dagene flyr litt raskere

Og mens du venter, så kommer et LASS med babystøv som er SINNSYKT smittsomt så bruk det godt!!!

:klemmer: Så mye babystøv jeg får fra dere jenter må jeg jo ende med minst trillinger den dagen det klaffer :ler:

Prøver å holde meg opptatt, faktisk er jeg så opptatt at jeg ikke har en ledig kveld frem til IKM :Nikke: Men så var problemet dagene på jobb da :roll:

:fnise:

Som ruccula sier; lass på med all slags aktivitet som kan få deg til å glemme symtomjakt, tenkning og analyse

Håper det sitter noe der.....

:klem: Takk for tips, og ikke minst håp ;)

Halla Bølla

Sorry, jeg fikk ikke svart. Var ute på kveldstur i "stormen" med en sutrete M. Regna med du bare hadde kommet borti en tast. Jeg står nemlig ofte sist i folks telefonliste, så har skjedd før dette. Men det kunne jo hende det var noe. At du befant deg i nærheten f.eks. Etter å ha ringt første gang, så jeg at det stor "i samtale" da jeg la på. Tenkte da at jeg hadde vært frekk og lagt på da du svarte. Skjønte senere at det bare var telefonsvareren jeg hadde vært frekk mot. Koselig å høre hvordan stemmen din høres ut da. (Noe som minner meg på at jeg håper du blir med på treff en gang + at du snart legger ut bryllupsbilder på facebook ) Noen som har sagt til deg at du høres yngre ut enn det du er?

Jeg var akkurat likedan. Jeg ble jo helt sprø til tider husker jeg. Synes du skal omdøpe boka di til tålmodighetsboka igjen. Du er faktisk veldig tålmodig, selv om det kanskje ikke føles sånn. Når du blir gravid kommer du nok å se tilbake på denne perioden og gi deg selv et klapp på skulderen. Du er jammen meg flink

:ler: Skjønner GODT at du er opptatt for tiden :klemmer: Telefonen min er helt tussete, så den velger bare en tilfeldig fra telefonlista, og ringer. Dette gjør den selvsagt MENS jeg er i samtale med en annen, og innen jeg skjønner at telefonen min har lagt på med den jeg snakket med, så svarer det noen HELT andre i andre enden - mildt sagt forvirrende, og til tider noe flaut, avhengig av hvem telefonen min velger ut - fastlegen og sjefen kan nevnes blant høydepunktene :filer:

:ler:

Og apropos alder, så er det ikke rart jeg høres yngre ut, for jeg tror jeg har hatt samme melding på svareren i sikkert 10 år :ler: Var nesten ikke klar over at jeg hadde en melding der en gang jeg :flau: Muligens på tide å vurdere å legge inn en ny? :sjenert:

Kjente murring to dager før IKM. Trodde jeg fikk mensen, men murringen fortsatte uten at mensen kom. Murringene kjennes litt ut som når man skal ha mensen, men likevel litt annerledes. Ikke like vondt, tror jeg. Så var puppene litt mer ømme, det begynte kanskje fire dager før mensen. Har hatt veldig ømme pupper før IKM tidligere også, men de var litt vondere denne gangen.

Så var det tempen også, som ikke sank!

Dette er dritspennende!! Hvor lenge er det til IKM?

Enda mer symptomer :fnise: Sikkert så subtile forandringer at man ikke tenker over de før etter at man vet resultatet :fnise:

IKM er sånn ca i løpet av helgen. Om tanta ikke melder sin ankomst innen søndag KAN det bli spennende :popcorn: Tror for en gangs skyld jeg har en ticker som stemmer sånn omtrenlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp::skratte: Fastlegen og sjefen? :skratte:

Blir utrolig spennede dette her :popcorn: Nå statser vi på trillinger, gjør vi ikke? :ler:

Du glemte å svare på om du kommer på treff en gang. Jeg tenkte invitere hjem til meg gang, hvis du ikke vil bli sett på kafè med masse babyer. Litt mistenksomt kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen i den symptomjaken :sjenert: Tror jeg er inne i de symptomtrådene hver måned jeg :fnise:

Krysser fingerne for at symptomene fører til noe godt denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ziamor :klemmer: Beklager at jeg ikke har vært her på en stund nå, men jeg har lest alt iallfall. Håper så inderlig at det er ordentlige symptomer du føler på kroppen din nå og at du får den beste helgen du noensinne har hatt! Tenk om du hadde blitt gravid nå :rodmer: Åh jeg unner deg det såååå masse! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp::skratte: Fastlegen og sjefen? :skratte:

Blir utrolig spennede dette her :popcorn: Nå statser vi på trillinger, gjør vi ikke? :ler:

Du glemte å svare på om du kommer på treff en gang. Jeg tenkte invitere hjem til meg gang, hvis du ikke vil bli sett på kafè med masse babyer. Litt mistenksomt kanskje :fnise:

Vi går for trillinger ja - fordelt over ca 5-6 år helst :nigo:

Treff er helt sikkert koselig, og frykter ikke å bli sett sammen en haug babyer altså :fnise:

Håper i det minste jeg kan være gravid i såfall :sjenert: Man blir litt utenfor når man ikke har peiling på noe som helst av bebiser og slikt... :sjenert:

Forøvrig føler jeg meg som en PMS-ballong i dag. Magen min er stoooor - alltid artig denne tiden før tante-besøk :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at når en kvinne så en annen kvinne amme, utløste det hormonrush av de hormonene som trengs for å gi sterk eggløsning. Om det stemmer, er det jo en god idé å gå på treff hos Becky. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff er helt sikkert koselig, og frykter ikke å bli sett sammen en haug babyer altså :fnise:

Håper i det minste jeg kan være gravid i såfall :sjenert: Man blir litt utenfor når man ikke har peiling på noe som helst av bebiser og slikt... :sjenert:

Forøvrig føler jeg meg som en PMS-ballong i dag. Magen min er stoooor - alltid artig denne tiden før tante-besøk :filer:

Ingen som forventer at man skal kunne mye om ting man ikke har vært igjennom før. Jeg kan veldig lite om babyer over 2-3 mnd f.eks ;) Dessuten kan jeg bli litt sliten av for mye bsbyprat.

Sikker på at det ikke er et symptom da? :lur:

Jeg leste et sted at når en kvinne så en annen kvinne amme, utløste det hormonrush av de hormonene som trengs for å gi sterk eggløsning. Om det stemmer, er det jo en god idé å gå på treff hos Becky. :fnise:

Da må vi time det med din EL :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, da må jeg jammen meg være med! En gjeng ammende damer må jo resultere i minst 10 egg som løsner :ler:

Sikker på at det ikke er et symptom da? :lur:

Da må vi time det med din EL :ler:

Det kan jo være symptom, men tror egentlig ikke det altså - pleier å være sånn rundt disse tider dessverre :fnise:

Min eller Zia sin? Om mannen får det som han vil, burde dere time det med min også.. :sjenert:

:lur:

Jasså ja, er mannen klar for runde nr 2 allerede? Spennende! :hoppe: Kanskje vi kan være gravide samtidig da jo! :jepp:

Forøvrig har jeg mistet helt troen på denne runden de siste par dagene. Vet at symptomer kommer og går, og at noen har masse symptomer, og andre ingen. Men det er liksom mer en indre følelse :vetikke: Det er vel helst min indre pessimist kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hvor mange dager etter EL er IKM forresten? :)

Jeg lå vel på 14 dagertror jeg, og testet to dager før begge gangene og fikk svaaaaaaak strek på billigtester da altså 12 DPO.

Klarer du å vebte litt lenger enn meg er det veldig bra, da streken var veldig svak, og like gjerne kunne vert blank :gjeiper:

Men jeg er ikke like tolmodig som deg da :fnise:

Ønsker deg ihvertfall en fin helg, og krysser alt jeg har for at tanta har reist til blokksberg på tantetreff!!! :lur:

:strix::hoppe::danse::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur:

Jasså ja, er mannen klar for runde nr 2 allerede? Spennende! :hoppe: Kanskje vi kan være gravide samtidig da jo! :jepp:

Ja, men jeg er IKKE klar. :sjenert: Mannen har til og med bestemt hvilken tvillingvogn vi skal ha og planlagt innredning av soverommet sånn vi i verste fall får plass til en seng på hver siden. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager etter EL er IKM forresten? :)

Ønsker deg ihvertfall en fin helg, og krysser alt jeg har for at tanta har reist til blokksberg på tantetreff!!! :lur:

:strix::hoppe::danse::strix:

Jeg har lutealfaser på ca 12-13 dager. I dag er jeg på 10 DPO. Men!! :overrasket: Jeg var på toalettet tidligere i dag, og skimtet noe som kunne se ut som mørkt gult sekret. Det pleier jeg bare å ha i blant i dagene forut for tante-besøk, men synes det begynner litt tidlig :sjenert: Håper virkelig ikke tanta skal melde sin ankomst i dag! Passer veldig dårlig da jeg skal ut på båttur uten toalett i nærheten, og dessuten får jeg jo da ALT for kort lutealfase :sjokkert:

Håper du får rett og at tanta har dratt til Blokksberg :fnise: Gooood helg til deg også! :klemmer:

Ja, men jeg er IKKE klar. :sjenert: Mannen har til og med bestemt hvilken tvillingvogn vi skal ha og planlagt innredning av soverommet sånn vi i verste fall får plass til en seng på hver siden. Jadda.

:ler:

Ja, disse mannfolka altså! :fnise:

Det er jo koselig da - han har det jo tydeligvis veldig fint med kone og barn, så du får ta det som et kjempestort kompliment! Det er jo sikkert mange mannfolk (og kvinnfolk for den saks skyld :fnise:) som ikke orker tanken på en ny før førstemann er flere år gammel. Håper min mann blir som din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

:strix: :strix: ..... :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Heier på en Zia-spire! :klemmer:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...