Dine Skrevet 21. januar 2010 #401 Del Skrevet 21. januar 2010 Følger med i spenning..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. januar 2010 #402 Del Skrevet 21. januar 2010 Oi spennende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. januar 2010 #403 Del Skrevet 21. januar 2010 Her blir det spennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 22. januar 2010 Fælt til popcornspising her om dagen da En liten update for de som måtte være interesserte; ingen tante enda, men IKM er trolig ikke før i morgen heller (vet ikke helt sikkert lengde på lutealfase etter kun en syklus). Tempen er fremdeles høy, men det har murret i magen siden i går kveld, samt at mine to fordeler føltes litt nærmere to geleklumper enn appelsinklumper (som de har vært den siste uken) i dag morges (). Er litt usikker på om det var en synsforstyrrelse eller hva, men synes dessuten at jeg ante en bitteliten rød prikk (knappnålshode-størrelse eller mindre) på pairet i dag morges da jeg var på toalettet. Men ingenting mer så langt Har i grunnen ingen god følelse denne gangen - mistenker at tanta dukker opp i løpet av kvelden/i morgen tidlig, men får bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. januar 2010 #405 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 22. januar 2010 #406 Del Skrevet 22. januar 2010 Vel, jeg hadde megamurringer både før og etter IKM, så det behøver ikke være noe negativt. Tempen var høy her og forresten, er ikke det et symptom da? :klø: Jeg tar meg hvertfall litt popcorn til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. januar 2010 #407 Del Skrevet 22. januar 2010 Skal du ikke teste? Bare vente å se?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. januar 2010 #408 Del Skrevet 22. januar 2010 Krysser fingrene for deg fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. januar 2010 #409 Del Skrevet 22. januar 2010 murringer hadde jeg også når jeg ble gravid, så kan være symptom det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 22. januar 2010 Koselig med nytt besøk! Du er velkommen for popcorn-spising anytime! Vel, jeg hadde megamurringer både før og etter IKM, så det behøver ikke være noe negativt. Tempen var høy her og forresten, er ikke det et symptom da? :klø: Jeg tar meg hvertfall litt popcorn til jeg! Om tempen holder seg høy mange dager etter IKM er det jo selvsagt bra. Men jeg vet jo ikke helt sikkert når IKM er, og dessuten var tempen min høy et par dager etter tanta dukket opp forrige syklus også Magemurringer vet jeg at er et vanlig symptom. Men samtidig er det jo også et klart tegn på at tanta kommer, så blir sånn her og Skal du ikke teste? Bare vente å se?? Tenkte å teste søndag morgen, om tanta ikke dukker opp. Krysser fingrene for deg fremdeles! murringer hadde jeg også når jeg ble gravid, så kan være symptom det og Har flere venninner som også hadde det slik Fremdeles ingen tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. januar 2010 #411 Del Skrevet 22. januar 2010 Forvirrende dette her at mensmurrigner og kan bety graviditet. Har mensmurringen, men inget blod og negative tester så langt Har innstilt meg på at jeg snart går inn i PP3. Håper jeg kommer tilbake til hyggelig lesning på søndag kveld Nå stikker jeg til fjells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. januar 2010 #412 Del Skrevet 23. januar 2010 IKM burde jo være i nærheten siden du er over det trygge antallet DPO og har jo hatt en lang syklus hittil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 23. januar 2010 Forvirrende dette her at mensmurrigner og kan bety graviditet. Har mensmurringen, men inget blod og negative tester så langt Har innstilt meg på at jeg snart går inn i PP3. Håper jeg kommer tilbake til hyggelig lesning på søndag kveld Nå stikker jeg til fjells Ja, murringer er veldig forvirrende Håper du får en ekstra flott fjelltur IKM burde jo være i nærheten siden du er over det trygge antallet DPO og har jo hatt en lang syklus hittil... Ja, antar at IKM ikke er alt for langt unna. 12 DPO i dag. Ingen tanta da jeg var innom toalettet i dag morges kl 6. Etter det har jeg ikke turt å sjekke Ligger i senga enda og surfer på nett, og vet at tanta mi i startfasen ofte trenger litt tyngdekraft-hjelp for å bli synlig, så blir mer spennende når jeg begynner å røre mer på meg Leker litt med tanken på en EL-test, men vet jeg burde la det være, siden de ikke er til å stole på, og siden jeg uansett hadde tenkt til å vente til i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 23. januar 2010 #414 Del Skrevet 23. januar 2010 Kommer innom og spiser litt jeg også. Spennende dette! For meg er IKM 31.januar, så kommer til å bli litt småtullete når den tid nærmer seg kan jeg tenke meg siden denne PP'n er første med positiv EL test! Prøver så godt jeg kan å ikke gå å "kjenne etter" hele tiden... men det er ikke lett.. hihi Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg trodde faktisk jeg skulle bli mer tullete av denne testingen jeg også, men det går overraskende bra. Antagligvis fordi jeg er så sikker på at det IKKE er noen spire der Fremdeles ingen tante som har meldt sin ankomst. Tempen høy enda og. Men testen i dag var negativ. Så venter tålmodig videre på hva som skal skje God søndag til alle sammen *edit* 13 DPO i dag til info... Endret 24. januar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 #416 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei Zia Spennende dager hos deg Her må jeg følge med skjønner jeg Sender over litt babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. januar 2010 #417 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har troen på deg så lenge tanta ikke har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 24. januar 2010 #418 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper tanta ikke dukker opp, da! Uansett må du ha en fin, fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. januar 2010 #419 Del Skrevet 24. januar 2010 Oi, så spennende at tanta ikke har dukket opp. Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Okai, nå er jeg litt forvirret her :klø: På denne linken står det oppgitt hcg-nivåer utover i svangerskapet. På nettsiden til billigetester.no er det imidlertid oppgitt at graviditetstestene har en følsomhet på 25mIU/mL. I følge den tabellen over hcg-nivå, så ser det jo nesten ut til at det kan være vanlig at man ikke når 25 før så sent som 21 dager +. Veldig forvirrende dette - jeg synes de aller fleste jeg leser om her inne tester positivt så tidlig (unntatt pupsi da ). Måtte i grunnen bare lufte dette - synes det var så rart... Ikke godt å vite hva en skal tro (forresten ingen tanta enda...) Takk for babystøv snille Fantorangen Og ikke minst heiing gra Buffy, Redlady og Becky da Endret 24. januar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå