Småkjekset Skrevet 4. desember 2012 #3521 Del Skrevet 4. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. desember 2012 #3522 Del Skrevet 6. desember 2012 Lykke til med prøvingen! Så koselig å lese om små glimt fra deres hverdag. M står også og gnager på stuemøblene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. desember 2012 #3523 Del Skrevet 11. desember 2012 Lykke til med prøvingen! Fint å ha en prøver-kompis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. desember 2012 #3524 Del Skrevet 14. desember 2012 Lykke til med prøvingen! Må si jeg er litt misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #3525 Del Skrevet 14. desember 2012 Craaaaaap - hadde skrevet masse, og så skjedde det noe dust så alt ble borte *furter* Ja altså, stille fra meg nå fordi det er døtid i syklusen - jeg er på CD14 ellerno deromkring, og EL er sjelden før CD20, og gjerne nærmere 25! Sånn går det med lange sykluser og kurt lutealfase Morsomt å se så mange gamle kjente gravide igjen! Håper vi kan følge etter snart. Blir elendig barne-hage-timing i såfall, men det får bare være. Føler ikke vi kan ta hensyn til sånt, med mine EL-issues. Får heller se det som en fin anledning til å være lenger hjemme. Stortkoser meg nå, og skulle gjerne vært hjemme lenger. Jeg er ikke en av de som blir rastløs hjemme og lengter til jobb iallfall. Synes vi koser oss enormt hjemme hver eneste dag, og er overlykkelig over at vi har vært så heldige!! Så da får vi bare sjanse på at vi er heldig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. desember 2012 #3526 Del Skrevet 15. desember 2012 Har du hatt litt bedre sykluser denne gangen? Hvis dere ender opp med å få hjelp igjen, slipper dere unna alt av kø og sånn siden dere har vært der før? Vi har det iallfall sånn at vi kan ringe når jeg er ferdig med amming og da er det rett på igjen. Stoooor helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #3527 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Har hatt tanta her to ganger etter fødsel, så har bare fått målt en syklus-lengde og den var som mine normale EL-sykluser. Men det kan godt være at det bare blir en 2-3 sykluser maks, før alt klumper seg sammen på eggstokkene igjen og det blir full stans. Det er vel vanlig dessverre. Men vi ser ann til litt utpå våren om jeg har normale sykluser og hvis ikke kontakter vi sykehuset igjen rett på nyåret. Tror vi slipper mye av ventinga da, men må vel tas noen nye blodprøver og sånn kanskje, og så er det jo alltid litt venting på IVF da, men det blir vel uansett mange runder med FSH-stimulering først, og der er det visst ingen venting Endret 15. desember 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. desember 2012 #3528 Del Skrevet 15. desember 2012 så spennende og så hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. desember 2012 #3529 Del Skrevet 15. desember 2012 Satser på at fødselen løsnet på systemet, det gjør det hos mange ivf skal dere iallfall slippe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 16. desember 2012 #3530 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg er pålogget her for første gang på 9-10 mnd og ser nå at dere har det likt som oss. Vi prøver også på nr. 2 nå. Har skrevet litt om det i dagboka mi, men hovedpoenget er at jeg vil gå ned i vekt først, så er det fryseforsøk på våren en gang. Håper på februar, men mulig det blir mars eller april, alt etter hvor flink jeg er med treninga. Vi prøver jo selvsagt på egenhånd frem til det, vi kan jo få det til, selv om sjansene er små. Håper det går bra for dere Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. desember 2012 #3531 Del Skrevet 18. desember 2012 Hva er FSH-stimulering igjen?? Får håpe du får det som meg, at kroppen har ordnet opp selv i eggløsnings-tull etter fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #3532 Del Skrevet 19. desember 2012 Så koselig at dere også prøver Viktoria! Håper på et mirakel for dere også - er jo flere som får det til! Cypress, FSH-stimulering er sånne sprøyter med hormoner som skal få folliklene til å modnes og vokse, og så når de er passe store (helst bare en stor en da!!), så setter man en sprøyte for at egget skal løsne, og så gjør man resten av jobben the old fashioned way Egentlig en veldig lettvint måte å gjøre det på når man først må ha hjelp. Mye mer effektivt enn Pergo, og man kan justere dosene underveis (er på sykehuset til UL underveis i sprøyte-tida for å sjekke hvordan follikler vokser). Er på dag 21 i dag, og når jeg ikke får hormon-hjelp, så er vel EL gjerne på dag 21 til 24-25, og i sted kom det noe EL-aktig slim også....HMMM!!! Vi får bare håpe kroppen min har tatt poenget etter ett svangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. desember 2012 #3533 Del Skrevet 22. desember 2012 Håper på et julemirakel Goood jul kjære ziamor! Kos dere første julen med gogutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2012 #3534 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #3535 Del Skrevet 26. desember 2012 God jul tilbake til dere søte jenter også! Håper alle har hatt en fin julefeiring! Vårt lillegull var syk på julaften, så det ble noe amputert på oss gitt. 2 timer søvn natta før, vi som har invitert alle på besøk til oss, og bære-barn hele dagen, og skrikebarn hele kvelden... puh. Men vi koste oss da likevel Har en dårlig følelse for syklusene mine nå egentlig. Man skal jo liksom "tørke opp" der nede etter EL, men det ser ikke sånn ut her nå iallfall, enda EL må være unnagjort nå om jeg har normale sykluser. Men på en annen side mener jeg kanskje at det alltid har vært litt sånn... Jaja, deilig å slippe å være stresset på samme møte som før gutten vår iallfall. Vi har jo en nå, og det hjelper MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. desember 2012 #3536 Del Skrevet 29. desember 2012 Huffda så slitsomt med syk liten gutt på julaften Det der sekretet har iallfall aldri jeg skjønt meg på, selv med 3 års prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. desember 2012 #3537 Del Skrevet 29. desember 2012 Kjekt dere hadde en koselig jul selv om lillegutt var syk. Sekret ja, jeg hadde EL-slim i tre og en halv uke i forrige syklus jeg - mensen kom tre dager etter den forsvant. Kan'ke si jeg skjønner meg på det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #3538 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt å se flere med sekret-forvirring Mini er heldigvis bedre nå, og har vært i knallform i hele dag - sjarmerer oss helt i senk Jeg venter i spenning i disse dager - enten tanta, eller ingen tante. Hvis ingen, gravid eller syklusrot? Har egentlig en dårlig følelse av at ting har sklidd ut. Er på CD 34, og med normale sykluser bør det ikke gå mange dagene før tanta kommer. Ingen tegn til noen ting, hverken tante eller spire, så får bare vente å se Det er jo ikke krise om vi må ha hjelp igjen, men det hadde jo vært litt spennende å få oppleve hvordan det er å bli gravid på vanlig vis, med den ekstra spenningen det medfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. januar 2013 #3539 Del Skrevet 1. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. januar 2013 #3540 Del Skrevet 2. januar 2013 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå