Gå til innhold

Sterk - sterkere - sterkest

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Ja, det hadde vært digg! :) Har du benkemakseplaner på nyåret, forresten? Eller var det bare mark i slutten av januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
Ja, det hadde vært digg! :) Har du benkemakseplaner på nyåret, forresten? Eller var det bare mark i slutten av januar?

Jeg skal ha en testeuke 8 uker ut i programmet. Noe som vil siiiiii.. sånn akkurat uke 4 :nigo: Slutten av januar! Da skal jeg makse i mark, bøy og benk.

Hvordan passer det med ditt opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer egentlig veldig fint! :) Bøyen skal jeg vente med, der skal jeg fortsette med frontbøy en god stund til, kanskje jeg plutselig får ånden over meg, hvem vet. Men marken skal jeg teste, kommer nok ikke til å satse på å løfte så forbaska mye tyngre, men få kontroll over hodet mitt, og få opp de kiloene jeg mener jeg egentlig kunne få opp sist.

Mark og benk om en måned!! :tommelopp:

Men gjerne en rulle, falle og trille-økt før det, hvis du vil, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet som har irritert meg lenge med Bedreviteren, om noen av dere har vært innom bloggen hans før. Jeg har bare ikke klart å sette ord på det. Men så leste jeg dette!

Er det bare jeg som reagerer på at han, som en coach som tilbyr tjenester, henger ut en navngitte person, linker til treningsloggen hans, og nesten kaller ham idiot??? :klø:

Jeg synes det faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Han Bedreviteren har jeg særdeles lite sans for! Jeg leste litt der for noen mnd tilbake, men fant fort ut at jeg syns han er alt for bombastisk og bruker så utrolig mye krefter på å spotte andre (og da snakker jeg ikke om benkspotting nei..). Blant annet hvordan han slaktet Vonka Koi totalt etter at hun la ut et innlegg om frukt og deffing (som forsåvidt var i enkte Vonka-stil, men dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://b2.is/?sida=tengill&id=334301 neste falløvelse yes? :nigo:

(Forresten, du og Lucy har sikkert sett den, men hvis ikke; se B13! Oversatt til District 13, men er fransk. David Belle :sikle: Mye bra parkour!)

Haha, ok... det er lenge til jeg gjør et stunt som det hvertfall :ler:

Men det så helt rått ut, det er helt klart!

Han Bedreviteren har jeg særdeles lite sans for! Jeg leste litt der for noen mnd tilbake, men fant fort ut at jeg syns han er alt for bombastisk og bruker så utrolig mye krefter på å spotte andre (og da snakker jeg ikke om benkspotting nei..). Blant annet hvordan han slaktet Vonka Koi totalt etter at hun la ut et innlegg om frukt og deffing (som forsåvidt var i enkte Vonka-stil, men dog).

Ja, hun har jo sin skrivestil hun og, men hun snakker mer for seg selv. "Ka som funke førr MÆ" ;)

Har lite sansen for noen som går på person på den måten der.

Jeg finner ikke innlegget han skrev om henne, har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Utrolig kult, komme halvveis opp?! :5: Satt du helt dypt først? Jeg har litt problemer med å skjønner hvor jeg skal hente kreftene til det fra.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter at jeg kom halveis opp, så mistet jeg selvsagt balansen :roll: Og jeg fikk litt småvondt på oversiden av låret på den benet jeg strakk ut fremfor meg. Krever mye å holde det rett frem, og det var jeg heller ikke sterk nok til. Prøvde å stå som dette: http://marianneaaskrog.blogg.no/images/278...59188502215.jpg

Kjente det reiv skikkelig i gluteusen, og tenker at det må være en ypperlig øvelse for parkour-relatert spenst.

Er nok litt ekstra utfordrende på flat gulv, siden det andre benet jobber så intenst også, så jeg starter med å stå på en benk, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Ja, man må rett og slett være ganske myk og fleksibel. Men på benk burde man da klare? :klø: Typisk, jeg er så støl i dag, så jeg kan ikke prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også tror jeg det er kort vei fra benk til gulv når man først har klart et par reps der. Håper jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt treningsår til alle her inne!! :trene:

I dag hadde jeg årets første økt, og jeg er veldig fornøyd!

A1: Markløft

Eksposive:

40 kg, 3 reps

50 kg, 3 sett, 3 reps

Vanlige:

60 kg, 3 reps

70 kg, 3 reps

Alle løftene var lette som fjær!

A2: Ettbens glute bridge

3 sett, 8 per ben

B: Bulgarsk utfall m f ben på step

RP-sett, 10+10 kg, 9+5+3+2 reps

C1: Nordic hamstring, knekk i hofta, no hands

4 sett, 15 reps

C2: Planke

4 sett, 30 sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å logge i går. Dvs jeg gadd ikke ;)

Her er gårsdagens:

A1: Chin up

2 reps, nesten 3 ;)

Negative: 2 sett, 4 reps

A2: Scapular push ups

3 sett, 12 reps

B: Flatbenk

RP-sett, 13+13 kg, 10+5+3+3 reps

C1: Sittende roing, smalt grep

30 kg, 3 sett, 15 reps

1 sett, 12 reps

C2: Push ups mellom to steppere

3 sett, 4 reps

1 sett, 3 reps

D1: Sidehev

5+5 kg, 2 sett, 12 reps

1 sett, 8 reps

D2: Floor press

11+11 kg, 2 sett, 12 reps

1 sett, 8 reps

Jeg tror at armene mine falt av i løpet av økta :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dagens:

A1: Knebøy

40 kg, 5 reps

45 kg, 5 reps

50 kg, 5 reps

55 kg, 1 rep

60 kg, 1 rep

65 kg, fail

Det var altså et forsøk på maks, noe jeg gjorde på innfall siden 60 kg virket så greit. Tror jeg kunne klart det, men feiget ut i hodet. Bare satte meg på ræva. Skikkelig ass to gras, so to speak. Jeg gjorde et forsøk til, og klarte 65 kg paralell. Men jeg vil ha ræv-te-golv, så jeg godkjenner det ikke.

A2: X-bånd sidesteg

4 sett, 8 per side

B: Utfall bakover

RP-sett, 35 kg, 10+5+3+3 reps

C1: Ettbens mark

2 sett, 12 reps

1 sett, 8 reps

C2: Pallof press

3 sett, 15 per side

C3: Ettbens glute bridge, ben på benk

3 sett, 12 reps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...