Gå til innhold

ansattjulegave i barselpermisjon?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Pleier man å få sin sedvanlige julegave fra jobben når man er ute i barselpermisjon? Jeg er fast ansatt, men altså borte fra jobben for tiden.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ikke for 2 år siden, og er spent på om jeg får i år..da jeg starter permen rett før julaften. (ikke at det var noe spesielt tap da.. vi får julegaver fra overskuddslageret på jobb..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk ikke, rett og slett fordi jeg ikke var tilstede den dagen det ble delt ut. Det var vel en minnepenn jeg "gikk glipp av", så jeg overlever nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, den har jeg ikke tenkt over engang..hehe. Men hadde vært hyggelig å få noe da. I fjor fikk vi spabehandling ved det lokale spa-senteret..helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kommer vel kanskje litt an på om man har mye kontakt med arbeidsplassen når man er i permisjon....

Jeg har fått begge gangene jeg har vært i permisjon, men jeg jobbet i barnehage og var innom med babyen flere ganger og hadde "pause" sammen med de som var på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mulig det. Jeg spiste lunsj sammen med dem flere ganger, men altså ikke julelunsjen, da dette ble utlevert, fordi det ikke passet den dagen.

Men, så er hele dette med julegaver ganske nytt på min jobb, og det vi har pleid å få er ikke akkurat noe jeg ville savnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...