Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Hei! Er det noen som skal flytte fra Trondheim- Bergen rundt 10 desember som er interessert i å kjøre leiebilen tilbake? Jeg skal flytte fra Bergen til Trondheim og tenkte å leie en stor varebil fra Europcar. Det er mye billigere om man leverer bilen på samme sted som man hentet den, så hvis noen skal flytte vil jeg anbefale å slå til på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 Hei! Er det noen som skal flytte fra Trondheim- Bergen rundt 10 desember som er interessert i å kjøre leiebilen tilbake? Jeg skal flytte fra Bergen til Trondheim og tenkte å leie en stor varebil fra Europcar. Det er mye billigere om man leverer bilen på samme sted som man hentet den, så hvis noen skal flytte vil jeg anbefale å slå til på dette Det finnes en nettside hvor man kan avtale slike ting, www.returbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ally_* Skrevet 14. desember 2009 #3 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei! Er det noen som skal flytte fra Trondheim- Bergen rundt 10 desember som er interessert i å kjøre leiebilen tilbake? Jeg skal flytte fra Bergen til Trondheim og tenkte å leie en stor varebil fra Europcar. Det er mye billigere om man leverer bilen på samme sted som man hentet den, så hvis noen skal flytte vil jeg anbefale å slå til på dette Denne her skulle jeg helt klart sett før. Sliter med det samme, at det er så vanvittig dyrt med flyttebil en vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 14. desember 2009 #4 Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe vi vurderer å flytte til bergen fra trondheim, men det blir ikke før etter jul men dette var jo ikke en dum idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjist Skrevet 5. august 2010 #5 Del Skrevet 5. august 2010 Vi har en 12 kubikk leiebil som må tilbake til Trondheim fra Bergen 15.august 2010 om noen er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå