Gå til innhold

Julegave

Gjest +1

Anbefalte innlegg

Wow for en respons.. Dette blir vanskelig. Broderte håndkler blir det iallefall ikke. Ei heller veledighetsgave, da jeg vet helt sikkert at de ikke vil ha det.. Jeg heller nok mot en vannkarafell eller noe. De kan jo helt sikkert bare bytte den hvis de har noe lignende fra før. Jeg kommer ikke til å ha noe firmalogo e.l. på, da dette er ett liite firma.

KOM MED FLERE FORSLAG!! Hva hadde du blitt skikkelig glad for å få??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg bekjent så blir logoen preget f.eks under stetten eller under fatet. Dvs at du ikke får glass som skriker hvor du jobber, med mindre du dekker på med bunnen opp, da. ;)

Foretrekker likevel glassene uten noen form for logo jeg :jepp:

Jeg hadde også blitt glad for vin! :hjerte:

Eller en champagne av god kvalitet for det er sjeldent noe jeg gidder kjøpe selv og er greit å ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helst fått noe som kan enten spises eller smøres på. Med vannkarafler og så videre kan man aldri vite om folk har sånt eller ikke. En god flaske vin, eller litt finere pakke med spa-ting, eller noe bra kaffe/sjokolade kan de fleste bruke opp :)

Så jeg stemmer for noe spisbart, vin eller noe gavepaknig fra the Body Shop eller lignende. Heller det enn vannkarafel, tenker jeg. Selv om vin er kanskje ikke så originalt - hvorfor må man være så fryktelig original egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg tenkte først på et sånt neglestellesett, det er jo kult å få og en gave som varer lenge. Jeg synes også at vannkaraffel eller en glassbolle er OK, med byttelapp.

Hva jeg hadde blitt skikkelig glad for å få? En tur på spa med hele gjengen fra jobb, hvor alle fikk f.eks. en fotmassasje. Det hadde jeg blitt SKIKKELIG glad for å få. Du kan jo undersøke om du får det for 300,- pr. stk.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...