Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til min far?


Lidli

Anbefalte innlegg

Jeg aaner ikke hva jeg skal kjøpe til pappa. Kan dere komme med forslag? Han er i midten av 50-årene og kjøper seg stort sett alt han ønsker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Leela_

Hva slags interesser har han?

Kan en god fleecejakke være en mulighet, noe godt å drikke (litt dyrere whiskey f.eks), en stor marsipangris (denne slo veldig ann hos pappaen min), handsker, musikk, abonnement på et blad, bøker???

Selv om han kjøper seg det meste han ønsker seg, så er det alltids hyggelig å få noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags interesser har han?

Kan en god fleecejakke være en mulighet, noe godt å drikke (litt dyrere whiskey f.eks), en stor marsipangris (denne slo veldig ann hos pappaen min), handsker, musikk, abonnement på et blad, bøker???

Selv om han kjøper seg det meste han ønsker seg, så er det alltids hyggelig å få noe av dette.

Jeg sliter også alltid med dette.

Jeg har en far og en stefar, og synes min stefar er enklere å handle til, han blir alltid glad for en kokebok, eller en bok, skjorter og slips etc. Mens min far er en smule mer vanskelig, for han leser ikke, bruker ikke oppskrifter når han lager mat, og skjeldent skjorte og slips.

Men i år har jeg tatt endel fine bilder som jeg tenkte å forstørre å gi han, som passer i leiligheten hans.

Tidligere har jeg laget en porselenskopp som er spesielt til han. Og noe gormet greier, siden han faktisk lager god mat, og trenger gode tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Min pappa skal få en bok med alle billy tegneseriestripene. Hvis han liker tegneserier er jo en sånn type bok noe? Hvis ikke, gavekort på bøker, filmer, musikk osv ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Pappa har hittil fått klær eller bøker til jul. I år tror jeg må være unntaket.

Ellers så er vin, brennevin eller marsipangris vinnere dersom han liker dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...