Gå til innhold

Noen som trener på Sats i Bergen?


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Har tenk å begynne å trene på Sats sentrene i Bergen men lurer på om andre har noen synspunkter, erfaringer å dele, enten det er bra eller dårlig. Syns alltid det er litt gøy å sjekke hva andre syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg trener på Studio Active. Har gunstig joobavtale ( de betaler halvparten av månedsavgiften ), dessuten har de bedre aerobic / step programmer enn SATS.

Fordelen med SATS er jo at de har svømmebasseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent på sats sentrum og sats sandviken. Sandviken er flott, pluss at man har mulighet til å ta rotimer. Plusset med sentrum er at det er basseng der pluss at jeg syns vektsalen er mer oversiktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på sats vestkanten. Får det litt rimeligere enn vanlig gjennom jobben. Er godt fornøyd, men tror jeg ville vært likefornøyd på studentsenteret til ca 1000 kroner halvåret (for ikke-studenter)..

Men så trener jeg ikke så veldig mye, og trener heller ikke på timer, bare for meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassenget i Lars Hilles Gate er stengt og erstattet med ny sykkelsal. De holder forøverig på å bygge om hele senteret - blir nok bra til slutt.

Jeg har trent der i to år og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassenget i Lars Hilles Gate er stengt og erstattet med ny sykkelsal. De holder forøverig på å bygge om hele senteret - blir nok bra til slutt.

Jeg har trent der i to år og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...