Ionaa Skrevet 10. april 2004 #421 Skrevet 10. april 2004 Termin!! Wow!! Hvordan føles det?? Er stadig innom å titter åssen statusen er med deg...men fant ut at idag var det tross alt termin og på høy tid at jeg la igjen skriftlige spor. Er jo så spent atte. Jeg så Pianisten på kino..grua meg så fælt. Gravid og se en sånn film og samtidig slite med kvalmen....jaja. Filmen var flott og rørende...godt laget. Men nå etter at småen ble født har den scenen om ho som kvalte babyen sin brent seg fast i hodet mitt...og da blir jeg så trist. Det skulle ikke vært lov å huske sånne ting...og leve seg så inn i det at jeg fortsatt får vondt inni meg....men det er noe med det å holde sitt eget barn og være så utrolig glad i det. Da brenner gjerne sånne ting seg fast, i allefall hos meg. Uff..nok trist snakk. Jeg heier på deg og ditt lille mirakel. Gleder meg til du kan fortelle oss hvem det er du skal dele resten av livet med...blir så spennende å se hva slags person det blir. Et lite mirakel ja. Heia heia
Smurfa Skrevet 10. april 2004 #422 Skrevet 10. april 2004 Jeg sender noen fødevibber til deg, siden det er termindagen i dag!!! Klem fra Smurfa
magnhild Skrevet 10. april 2004 #424 Skrevet 10. april 2004 Bare 14 dager igjen nå Tjihi... 10, for det er sånn de gjør det på kk!! :o
Jinx Skrevet 10. april 2004 #425 Skrevet 10. april 2004 Jeg hadde termin 12 april og fikk 15.. Og 23 april og fikk 27 .. *Spent*
Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2004 #426 Skrevet 10. april 2004 Nå kan du trygt føde - for jeg har nett hjemme... Mobilen er fulladet også... Klem fra Mayamor
ny dag Skrevet 11. april 2004 Forfatter #427 Skrevet 11. april 2004 Her er jeg igjen/fremdeles. 1 dag over termindagen. Har ikke noe nytt å fortelle. Murringene har avtatt. Har fortsatt en del slimete og vannete utflod... Også er jeg sinnsykt anpusten/tungpustet og blir lett sliten og trøtt (og litt sur) :-? :-x Men har jo ikke noe annet å gjøre enn å ta det med ro, så det gjør jeg. Idag har jeg ingen planer - deilig Pinnekjøttmiddagen i går hos mamma og co. var veldig koselig. God mat og godt selskap. Koste meg Takk for hilsener her inne siden sist Pianisten var en veldig bra film - men enig med deg Ionaa at den var veldig trist og kanskje ikke helt riktig film å se når man er gravid. Men, men jeg klarte no det... Takk for at du heier på meg og mirakel i magen Takk for hilsener igjen Smufra, Jinx, Magnhild og Mayamor Magnhild har rett i at man på KK her i Bergen regner med 10 og ikke 14 dager før man blir igangsatt. Jeg fikk beskjed av jordmoren min sist at 20. april dermed blir "maksimal-dato" for meg (kuul dato; 20.04.2004)... Mens-/EL-terminen min er 13. april, så jeg synes godt fødselen kan inninen seg nå mellom UL-termin og EL-termin... ihvetfall at jeg ikke går så altfor lenge til. Er sliten nå. Og ganske så svingete i humøret. Også er Mannen veldig motivert og spent nå... Åååååååååååååh - kan det ikke skje snart :o God å lese at Mayamor er på nett igjen hjemme Da er vel alt klart for fødsel Har ikke mer å skrive om... bare venter og venter jeg... Klemmer fra ny dag :rosasmil:
ny dag Skrevet 11. april 2004 Forfatter #432 Skrevet 11. april 2004 til Smurfa, Jinx , Pondusa og Magnhild som følger spent med Dere er så gode atte :kysse: Siden jeg var innom tidligere i dag har vi vært på middagsbesøk hos svigers. Hadde jo ingen planer i dag, men så ringte svigermor og spurte om vi ville komme over. Og da gjorde vi det. Koselig det Har hatt en del kraftige stikk nedentil/nedover skjeden når jeg var på besøk :-? + en del kynnere og kjent masse liv der inne. Fremdeles super-øm oppe i høyre ribben. Det er nesten helt utholdelig å sitte i det hele tatt. Verker og murrer oppi der :-x Min bror var innom oss tidligere i dag, før vi dro i besøk, og han kalte meg for en "sumo-bryter" Ser litt sånn ut nå med alt vannet i kroppen. Fingrene er ikke til å bøye nesten når jeg står opp om morningen og er virkelig hovne. Føttene likeså. Også er jeg nok ganske hoven i ansiktet. :o Gleder meg til jeg ser normal ut igjen Imellomtiden så tar jeg det med ro. Har blitt middagsbesøk hver dag f.o.m. torsdag så jeg har ikke brukt mye krefter på matlaging i det siste. Og i morgen er det middag igjen hos mamma og co. Også går det litt tid med her inne. Men som nevnt, det er fryktelig slitsomt å være så øm oppi ribbena som jeg er. :-x veldig slitsomt å sitte rett opp og ned. Skal helst ligge eller stå hele tiden Men - er ikke lenge igjen nå så det er vel bare å ta det med ro og puste rolig... :D Ok - nok for denne gang. Ny dag
Smurfa Skrevet 11. april 2004 #433 Skrevet 11. april 2004 Også er jeg nok ganske hoven i ansiktet. :o Gleder meg til jeg ser normal ut igjen Like før fødselen ble jeg veldig hoven i ansiktet... Nesten ikke til å kjenne igjen, faktisk! Så det kan jo være et godt tegn Det rare var at dagen etter fødselen hadde jeg plutselig "fått mitt gamle ansikt" tilbake!!! Det var utrolig godt! Lykke til om det skjer noe i natt, da!
meta Skrevet 12. april 2004 #434 Skrevet 12. april 2004 Får håpe du "virker" på samme måte og at noe er på gang nå da Hopper litt for deg sånn at det skla skje noe snart
Pludre Skrevet 12. april 2004 #435 Skrevet 12. april 2004 Heisann Henger meg på Meta og hopper litt i boka di jeg også !! Nå må det jo skje noe snart vet * sier jeg som gikk 11 dager over termin med begge to Venter i spenning på hva som skjer videre God fra Pludre
magnhild Skrevet 12. april 2004 #436 Skrevet 12. april 2004 JEg og vil!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Smurfa Skrevet 12. april 2004 #437 Skrevet 12. april 2004 Slenger meg sammen med heiagjengen og hopper litt for deg, jeg også
Gjest Coral Skrevet 12. april 2004 #438 Skrevet 12. april 2004 Slenger meg sammen med heiagjengen og hopper litt for deg, jeg også Jeg også :klem2:
Jinx Skrevet 12. april 2004 #440 Skrevet 12. april 2004 Jeg også ble hoven i ansiktet rett før fødsel.. Jordmor sa at nå så hun at jeg skulle føde snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå