Gå til innhold

Nytt mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for igår!! Utrolig snilt av deg å kjøre meg hjem...du hadde nå litt flaks med bilvinduet :ler: med en gang jeg så det tenkte jeg "åneii...innbrudd", men så uheldig var du altså ikke. Godt å se flere i ammetåka...thihi. Må treffes igjen vettu...og da må Ingvild være med.

Klem klem :klem:

• 4 uker senere...
Skrevet

gir opp...

hadde skrevet mitt sikket lengste innlegg her og sittet her lenge (på den vonde baken min), også forsvant alt. :evil:

er nok ikke meningen at jeg skal skrive her inne lenger.

Har ikke sjans til å skrive mer nå.

Ny dag - lettere fortvilt

Skrevet

her er jeg igjen...

Ny dag - nye muligheter.. også for å skrive her inne.

Ingvild sover i vognen sin og da har jeg litt tid for meg selv.

I dag har jeg vært tidlig oppe. vekkerklokken på 08.00 (som er tidlig for meg). Hadde takstmann her kl. 09.00. Håper på høy takst, selvfølgelig.

Vi skal muligens refinasnsiere lånet.

Ingvild sov til ca. 10.00 i dag. Vanligvis sover hun fra ca. tolv-tiden om kvelden til ca. syv om morgenen (i ett!), da ammes hun og så sover hun vanligvis videre til ni-ti-tiden. Også pleier hun å ha to soveøkter melllom tolv og seks på dagen.

Om kvelden er hennes prime-time... da er hun ofte lys våken og klar for å leke og kose. Før hun sovner blir hun imidlertid ofte litt grinete og må holdes og bysses litt. På dagtid er det enklere for nå kan jeg ligge henne våken i vogenen (som står i stuen) også sovner hun uten hjelp fra meg. Veldig greit.

I går sovnet Ingvild mye tidligere enn hun pleier, i ni-tiden på kvelden, og hadde to natt-amminger etter det. Helt greit for meg å amme om natten, så slipper jeg unna ubehaglig brystspreng.

Jeg har mye melk. MYE... har en periode pumpet meg hver natt og ofte på dagen i tillegg. De siste to ukene har jeg prøvd å la være å pumpe så mye, ihvertfall ikke pumpe ut all melken fra brystet, for å prøve å redusere melkemenden.

Jeg var ikke forberedt på hvor vondt brystspreng kan være. For min del så verker og stikker det i brystene og de er innimellom veldig ømme. Også helt steinharde med en del klumper i... Ikke delikate nei...

Ingvild tar bare et bryst av gangen. Ofte klarer hun ikke tømme det heller.

Har prøvd i det siste å få henne til å ta begge bryst, men det gjør henne som oftest rasende og ender med at hun ikke vil spise mer og dermed spiser mindre enn hun ville ha gjort om jeg hadde latt henne "bli" på det første brystet.

Amme-måltidene er blitt veldig redusert. I begynnelsen spiste Ingvild veldig ofte, f.eks. hver time. Nå går det mellom 2 og 4 timer på dagtid. Om natten har hun som nevnt vanligvis 7 timers nattesøvn uten amming.

Hun begynte tidlig med å sove lenge om natten uten mat, mellom 5 og 10 timer.

Men den første tiden var veldig slitsom mht. skrikingen. Tror Ingvild hadde kolikk, virket ihvertfall som hun slte med magesmerter. Hun hadde vanligvis en skriketokt mellom 22.00 og 02.00 - hver dag - av og til lenger. da måtte jeg bare bære henne rundt og hele tiden skifte på stillignene jeg holdt henne i. Hun "farte" opp, skrev og viftet med armer og bein... spente hele kroppen. Noen ganger fikk jeg så vondt av henen at jeg også begynte å grine. Jeg sang masse for henne og holdt henne godt inntil meg.

Dette ga seg ved ca. 2 måneders alder.

Nå er hun tilfreds hele tiden, smiler og ler og pludrer i vei. :kyss: Kun litt smågrinete innimellom på kvelden. Og det er jo vanlig.

Hun "snakker" masse. Både med oss og "med seg selv". HUn har mange lyder... som ææææ, eh, oh osv. Kjempegøy!

Også er det så deilig å høre når hun ler. :ler::) Virkelig latter kom først nå i helgen. Dagen før hun fyllte 3 måneder (som hun gjølre på mandagen). Også har hun et smilehull. Smiler med hele ansiktet... :) Må jo bare smile igjen. Blir jo så glad når hun er glad. :):Nikke::hjerte:

Når hun er trøtt og ofte når hun sover er hun begynt å holde over øynene sine med hendene. Akkurat som hun vil stenge ute alle inntrykkene.

Også "bykser" hun seg ofte oppover i sengen eller vognen. I sengen ligger hun helt inntil en av sidene, og snur seg til begge sider.

En stund sov hun i bærebag oppi sengen, for å få det "trang og godt", men de siste ukene har hun ligget i sengen. Og det går fint.

Men vi legger henne ikke ned i sengen om kvelden. Da legger vi henne i vognen, og så bærer vi henne ned når hun har sovet en stund der.

Vi skal på ferie til Mallorca i august-september, og når vi kommer hjem derfra har vi tenkt å begynne med faste leggerutiner.

Inntil det får hun sove når hun vil. En stund prøvde vi å unngå at hun hadde for lang søvn etter seks om kvelden for å se om det kunne bidar til at hun ble trøtt før midtnatt, men det virker ikke sånn. Nå¨får hun sove når hun vil. Hun sover uansett om natten, enten den begynner klokken ni eller tolv om kvelden eller tre om natten. Siden hun er "sen i seng", sover vi to ofte lenge om morningen. Det er deilig. Døser og koser oss. Ofte tar jeg henne opp i sengen vår når pappaen går på jobb. Da har vi all plassen for oss selv.

Jeg synes det er helt fantastisk å være mamma. Kjenner at det har forandret meg litt. Synes at det har gitt livet mer mening. Virkelig. Akkurat som at jeg er blitt mer hel på en måte - uansett vhor teit det måtte høres ut. Mammaen min kommenterte det faktisk... at jeg virket om jeg hadde det så bra og så godt ut nå.

Til tross for ondtene mine har jeg det bra. Føler meg bedre og bedre.

Men sliter fremdeles med vondt i halebeinet og går til kiropraktor hver uke med det (dyr affære).

Har også vondt nedentil fremdeles. Hadde stor rift + klipp under fødselen. Var hos gynokolog 8 uker etter fødselen og måtte der fjerne "viltkjøtt". Er fremdeles sårt.Håper det vil komme seg om ikke så lenge. Har fått satt inn spiral og ønsker å teste den ut snart.

Skal til kirpraktor i ettermiddag. Ingvild er med å ligger på lammeskinnet på gulvet. Har gått fint til nå. de første fem-seks gangene var mannen meg og passet henne når jeg var inne. Men nå er hun roligere så det går fint.

Vil jo ikke at hun skal skrike og kave når jeg skal "knekkes" opp og på plass.

Ang. fødselen så synes jeg den gikk bra. Synes faktisk at jeg har hatt det værre før og etter den hendelsen... for alt det andre tar sånn tid :evil: 5 måneders sykemelding før fødselen pga. bekkenløsningen og så alle ondtene i barsletiden og etter. Vonde og mange sting og vondt halebein. Bruker sitteputen min fremdeles. Temmelig lei den nå. det som er bar oppi det hele er at bekkenløsningssmertene nesten er borte. Og godt er det.

Kort om fødselen:

Vannet gikk ca. 02.30. Riene begynte like etter.

Kom opp på føden på KK ca. kl. 04.30 (ville ikke være hjemme lenger for riene begynte å være lenge og komme ganske ofte). Hadde 2 cm. åpning når jeg kom inn. Fikk tildelt føderom.

Fikk servert frokost i åttetiden.

Lå hele tiden på siden, noe som var bra pga. bekkenplagene. Hadde med meg et ønskebrev som bl.a. sa hvilke stillinger som var bra i forhold til dette.

Fikk akupuntur i ti-tiden. Synes ikke det var noen affekt av det.

Fikk klyster i elleve-halv-tolvtiden. Etterfulgt av en kjapp dusj (da begynte det å gjøre virkelig vondt så jeg orket ikke å stå der i dusjen(karet). Fikk epidural ca. halv-tolv-tolv. Var ikke vondt. Umiddelbar effekt. Veldig deilig. Ikke vondt med riene, bare kjente at det trammet i magen når de holdt på. Fikk drypp for å stimulere riene etter en stund. Kunne gå rundt.

Fikk en del kløe og litt frysninger av epiduralen. Kvalm også tror jeg, men ikke så voldsomt. Begynte å få vondt igjen, kjenne riene, utover ettermiddagen. Da var det godt å stå og gå litt. Måtte over i fødesengen da pressriene begynte. Først på siden, så sittende på huk, og deretter på rygg (noe jeg helst skulle unngå). Måtte over på rygg da det ikke var noen fremdrift. Ingvild beveget seg omtrent ikke nedover fødselskanalen.

Jeg fikk ikke til å presse på riktig måte. hadde 2 jormødre som sto og "heiet". Hun ene prøvde også å presse på magen min. Ikke bra. Ble irritert jeg da.

Også var jeg sååå varm. Mannen min sto bak meg med klut på pannen. Ene jormoren prøvde å få ned temperaturen in ved å "blåse med avisen"....

Presset maks tid som er 1 time og et kvarter. Ingvilds puls var høy som en følge av at jeg hadde høy temp. Fikk satt på epiduralen igjen på slutten. Det var så vondt, så når jeg ba om noe smertestillende fikk jeg det. Til slutt måtte Ingvild tas med vakum. To leger kom inn (hadde også vært inne tidligere for å vurdere situasjonen). Da var jeg ekstremt sliten og pressriene var veldig vonde. Måtte presse i ett sett.

Var ubehagelig å få plasert vakumet, men det gikk greit. Også tok de katetr på meg for å tømme blæren, gikk også greit, og klippet. Tror de alltid klipper med bruk av vakum. Etter at vakumen var plassert gikk det ikke lange tiden før Ingvild var ute. På forhånd hadde legen sagt at det ville ta 5-10 minutter. Rart å kjenne at barnet beveget seg, eller ble dradd, nedover.

Måtte sy en hel del etterpå. Fikk delvis rift i endetarmens lukkemuskel.

Ingvild ble født 18.22 om kvelden. Kom over på barselloftet/pasienthotellet i elleve-tiden om kvelden.

Dette ble vel ikke så kort likevel.

Kort fortalt synes jeg fødselen gikk fint, men jeg synes pressriene var pyton. Jeg fikk ikke til pressingen og det var jeg ikek forberedt på. Hadde hørt fra andre at når man var komt til det stadiet så ville det gå så greit for da er det fremdrift og man jobebr aktivt selv. Men for min del så kom jo ikke barnet seg noe særlig nedover, så jeg måtte ha hjelp.

Synes jeg mestret smertene bra før epiduralen ble satt.

Er veldig glad for at jeg hadde epidural. Vil ha det neste gang også, hvis det blir en neste gang.

Har lyst på flere barn. Men venter ihvertfall 2 år før neste graviditet mht. bekkenplagene. det tenker ejg nå ihvertfall.

Sånn nå fikk jeg skrevet litt om fødselen også. Har ikke glemt så mye lillen, tror det sitter spikret det meste.

Kommer til å være innom her av og til men ikke skrive så ofte.

Koselig med hilsener - takk for det jenter :wink:

Klem ny dag :)

Gjest Coral
Skrevet

Akkurat inne her en tur nå, og så du hadde skrevet innlegg igjen. Veldig koselig :) Høres ut som du har hatt en fin tid siden fødselen, selv om det sikkert har vært litt tøft også. Bra å høre at det går bedre med plagene dine, må ha vært slitsomt siden du jo har en liten en å ta hensyn til også.

Men mest av alt er det nok som du sier helt fantasktisk å ha blitt mamma, nyt tiden fremover og kos deg :)

Blir sikkert godt med en sydentur i høst, er jo så fint der på den tiden også. Kom faktisk selv hjem fra Mallorca i går, har hatt kjempefine dager der nede. Selv om det er en typisk turistøy er det så fint og rent alle steder, flotte strender og deilig temperatur i vannet.

Kjekt du er innom her i blant, koselig å lese innleggene dine vet du :) Jeg har endelig fått opprettet egen dagbok her, er veldig kjekt å ha synes jeg.

Ønsker deg en fin dag, og fortsatt god sommer :)

Klem fra Hanne

Skrevet

Hei igjen,

en kjapp tur innom også hadde jeg allerede fått en koselig hilsen av Hanne :wink:

Kjmepekjekt.

Koselig at du har fått dagbok selv - den må jeg lese i en dag jeg har bedre tid.

Jeg har absolutt hatt en bra tid siden fødselen. Er jo helt utrolig å få barn. Et lite menneske :) Wow - finner ikke ord...

Jeg skal love å nyte tiden fremover selv om jeg fortsatt sliter med noen plager. Går frem og tilbake det. Nå er jeg blitt litt værre mht. halebeinet - irriterende.

Håper sydenferie vil gjøre godt.

Gleder meg til Mallorca-tur.

Godt å høre at du Hanne var fornøyd med stedet. Deter mange år siden jeg var der sist. Tror det er enkelt med barnevogn der siden det er ganske flatt (skal på Alcudia). Også er det mange restauranter og butikker, og det er greit synes jeg. Også skal vi bo bra. Stor og flott hotell med mange fasiliteter. Får faktisk grindseng på rommet. Ellers er det både utendørs og innendørs svømmebasseng, boblebad, flere restauranter på området, underholdning om kveldene, air-condition på rommet m.m

Ha en fin-fin sommer du også Hanne. Klem tilbake.

Hilser ellers til andre lesere.

Klemmer herfra

Gjest Mayamor
Skrevet

Det er sant det: Fødselen glemmer en ikke... :wink:

Det fine er at en husker det gode som skjedde.

Det vonde fortrenger en.

Så ser en på babyen - vips så er det det gode en husker. :hjerte:

Flott rapport.

Kjekt å ha nedskrevet uansett.

Jeg flyttet dagbok ned på generell etter flyttingen.

Men popper ofte opp her uansett.

Ha en strålende sommer med Ingvild. :klem:

Så håper jeg at vi snakkes snart.

Klem fra Mayamor

Skrevet

Takk for at jeg fikk komme på besøk :) Det var veldig koselig å treffe dere igjen :blomst:

Klem fra Meta

Skrevet

Hei vennen!

Nå har jeg foreslått treff i uke 31. Altså ikke til uken, men uken etter det.. Sender deg en sms jeg når jeg vet noe mer :)

Ønsker deg en super helg!

Klem fra Meta :vinke:

Skrevet

Innom en kjapp tur igjen.

Ingvild sover, og pappaen også. Jeg har vært hos kiropraktor igjen nå i ettermiddag. Mammaen min passet Ingvild. Veldig deilig å gå uten henne, for det er litt styr å ha henne med på behandlingen.

Besøkte min mormor etterpå, hun er ikke så bra stakkar. Er ikke mye hjelp de får på sykehjem :cry:

Invild har våknet, jeg har nå ammet og skiftet på henne. Ny bleie og ren pyjamas. Nå ligger hun på et teppe her ved siden av meg med noen av lekene sine.

Skriver bare litt til - så får jeg kose og leke litt med henne :)

Kjempekoselig å ha besøk av meta forrige uke. Virkelig. Håper jeg kan være med på treff i uke 31. Regner med det.

Håper jeg får treffe mayamor da. Det hadde vært veldig kos. Takk for fin melding mayamor :wink: Skal prøve å besøke den nye dagboken din om ikke altfor lenge. Bra du er innom her på disse sidene :wink:

Gleder meg til ferie. Mannen har ferie f.o.m. neste uke. Da blir det mer kos å være hjemme. Håper på fint vær :)

Klemmer fra

ny dag

Skrevet

Hei vennen!

Var veldig koselig å være hos dere også :)

Tror treffet blir tirsdag neste uke. Ser ut til at det er en dag som passer. Magnhild reiser vekk onsdagen.

Klem :klem:

Skrevet

Hei

Da blir det treff tirsdag til uken :hoppe: Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der :) Håper du kan komme :)

Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg?

Forresten så tenkte jeg kanskje det var greit at noen av oss andre baker siden hun holder hus. Jeg kan bake. Hvis du har anledning, så hadde det vært greit :)

Klem Meta

Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Kom på besøk i dagboken når du kommer - ikke før... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Da er det bestemt at det blir treff hos Bizzy tirsdag klokka 1830. Kakespising og skravling står på planen.

Håper du kommer :)

Send meg en PM hvis du vil, så skal jeg sende deg adressen til Bizzy.

GOD HELG :blomst_opp:

Klem fra Meta :vinke:

Skrevet

Hei vennen :vinke:

Jeg er her - og leser,

men er ikke bestandig så flink å skrive..

Kjempe gøy å lese om Ingvild :hjerte:

og trist å høre at du fortsatt plages..

Selv hadde jeg bekkenløsning i 3 år

etter fødselen..

Ble bra da jeg sluttet med behandling ;)

Håper du får en flott lørdag :blomst_opp:

Klem Jinxen :kline:

Skrevet

Hei kjære dagbok og andre lesere :)

Pleier ikke å være innom her så ofte, men der har blitt mer tid i det siste. Ting går lettere med Ingvild og jeg føler at jeg har fått mer overskudd.

Mannen min har ferie nå - i 3 uker. Hadde siste arbeidsdag i går. Og etter denne ferien skal han kun jobbe 2 uker før vi drar til Mallorca i 2 uker. Gleder meg.

Er deilig at han har fri. Da blir det feriefølelse for meg også :) Da er vi to som er hjemme på dagene + at vi kan reise bort selvfølgelig.

Neste uke skal vi bare være her hjemme - slappe av og kose oss. Kanskje reise på landstedet til svigers som ikke er så langt unna. Hvis det blir fint vær.

Også skal vi se på ulike kjøkken :wink: Vi vurderer nemlig å invistere i nytt kjøkken. Tror det blir til at vi kjøper nytt, men vi får se litt først. Har ikke lyst til å bruke så altfor mye penger. Kjøkken kan jo være svindyrt.

Vi hadde nettopp takst på huset, og da påpekte takstmannen at kjøkkenet var slitt. Også har vi altfor lite skap-plass, så det hadde vært delig med en fornying.

Hadde takst på huset for å få bort kausjon vi fikk da vi kjøpte. Taksten var så bra, så det gikk fint.. veldig greit.

Mandag 2. august drar vi på hyttetur på Ustaoset i en uke. Vi tre :) Gleder meg. Late dager. Håper på fint vær og at vi får gått noen fine turer. Skal ha både vogn og bæresele med.

Også kommer noen venner av oss opp på slutten av uken. Koselig.

I morgen skal vi på lunsj med mamma og stefar i by'n. På Bølgen & Moi. Gleder meg. Er ikke så ofte vi går io by'n. Oj, når jeg tenker meg om blir det faktisk første gang jeg og mannen min er i by'n sammen med Ingvild :o Jeg har vært i by'n 3 ganger (tror jeg det er ) med Ingvild. Så det er ikke så ofte akkurat. Har f.eks. ikke tatt bussen enda med Ingvild. Kvir meg til å gå inn og ut av bussen, pga. vondt for å løfte vognen, og tidligere har jeg bekymret meg fo rgriningen til lille Ingvild. Nå tenker jeg ikke på det lenger, for hun er blitt enklere å trøste. Bare jeg sitter henne opp på fanget - ikke ligge i armen eller på fanget - men sitte og se... så er hun stille og fornøyd. :):kyss:

Hvis været ikke er så værst skal vi trille litt rundt i by'n før eller etter lunsjen. Men jeg tviler på bra vær for nå både blåser og regner det. :-x

:hjerte:

Ammepause...

Prøve-å-få-Ingvild-til-å-sove-pause...

Ingvild vil ikke sove ...

Skifte på Ingvild.

Pappaen hentet Ingvild opp i stuen til seg...

Tenker mye på soverutinene til Ingvild. Når hun sover og hvor mye og når hun sovner om kvelden og hvor lenge hun da sover. Mye handler om det. Hun går litt opp og ned. Vanligvis er hun sovnet til klokken tolv om kvelden og sover godt mange timer.

Jeg plages en del med brystspreng fremdeles, men det kommer seg sånn totalt sett. Får henne innimellom til å ta begge bryst, og det er bra. Slipper å hele tiden ha ett spengt bryst og være helt skjev.

Jeg ahr vært syk noen dager nå. Litt feber og veldig slapp og vondt i halsen. Er nesten helt bra i dag. Da hadde jeg mindre melk og slapp brystsprengen. Den begynte igejn i natt :-x

Gleder meg til kg-treffet på tirsdag vkeld hos bizzy. Skal bli veldig kjekt å treffe alle igjen. Var så kjekt sist. Pappaen får være hjemme med Ingvild og en del utpumpet melk. Det går så fint så.

Meta; takk for meldning om treffe. Jeg ringer deg en av dagene. Jeg er ikke noen kakabaker (bare kakespiser) - men jeg kan godt kjøpe en kake. Håper det er greit.

Ionaa; jeg er ganske i ammetåka innimellom. Sist med bilen var jo helt ute... :ler: bra det gikk fint.

Er ganske distre og litt i min egen verden. Men sånn er det vel bare.

Nå er Ingvild helt på tur... veeeldig overtrøtt. Får vel assistere mannen litt.

Takk for koselig hilsen jinx. Håper det går fint med deg :kysse: Rart det der med at man kan bli bedre når man slutter med behandlign for noe. Jeg vurderer selv å gi opp kiropraktor-behandlingen. Det er slitsomt både å komme seg der + at det er svinaktig dyrt.

Nå skal jeg ihvertfall ha fri fra det et par uker.

Begynner på terapi-master-trening hos fysioterapeut neste uke. Håper de kan gi gode resultater.

Masse klemmer fra ny dag, sent en lørdagskveld

Skrevet

Hei

Du trenger ikke ta med kake. Det er såpass mange som skal ta med nå, at det vil bli litt vel masse tenker jeg.

God natt!

Klem :D

Skrevet

Takk for melding meta, og koselig prat i telefonen isted.

Du er grei du :wink:

Da tar ikke jeg med kake på treffet, men jeg tar med meg brus. Og godt humør :)

Gleder meg :wink:

Har hatt en fin-fin dag i dag. Deilig lunsj på Bølgen & Moi, og en tur hos mormor på sykehjemmet etterpå.

Også avslapping her hjemme fra fem-tiden i ettermiddag.

Tenekr en del på alt jeg har lyst til å få skrevet ned. Men det blir ikke tid eller anledning til det. Kanskje er lysten litt på halv-åtte også. Er ikke så giret til å stikke innom kg lenger.

Så jeg får se hvor lenge jeg holder dagboken aktiv. Kan jo være jeg ikke avslutter den, men holder muligheten oppe til å komme innom innimellom.

Tror det :wink:

Får surfe litt videre inne hos andre.

Lenge siden.

Også griner Ingvild nå :cry: så jeg må nok trøste litt. Hun er nok litt trøtt nå. Har ikke sovet så mye på dagen.

Klem ny dag :kyss:

Skrevet

Måtte bare innom å skrive litt i dag også.. klage litt rettere sagt.

Kjiip dag i dag :-x

Begynte forsåvidt bra, koselig frokoststund med mann og barn og deretter fysioterapi-behandling.

Kom deretter hjm en kort tur før jeg skulle til legen.

Begynte å krangle med mannen om en småting, også ble det knapt med tid (måtte amme Ingvild m.m.) så det ble til at jeg gikk alene ut igjen. Planen var at vi alle tre skulle dra avgårde.

Men det ble så knapt med tid at jeg bare måtte skynde meg for å rekke legen.

På veien til by'n ble jeg tatt med laser i farstkontroll. Så ikke politiet før jeg var helt nær fordi jeg snakket i mobilen smatidig og var temmelig stresset...

Fikk 2800 i bot :evil:

Kjørte i 96 km. i 80 sonen, noe som minst tilsvarer 100 på spedometeret :o

Fyskammemeg... nybakt mor og greier.

Kom så til legen 10 min. for sent... men det gjorde visst ingenting for det var så store forsinkelser. Måtte vente ca. 40 min. :-x

Kjiiipt.....

Håper dagen i morgen blir bedre.

Og koster mindre...

Skal jo på kakebesøk med kg-jenter om kvelden og det blir veldig kjekt :wink:

Gleder meg.

Håper også at mannen og jeg får komt oss ut på dagen sammen med Ingvild og gjort noe kjekt.

Klem ny dag :)

Skrevet

:fy:

Ha en fortsatt fin uke!! :vinke:

Nå tar jeg ferie til søndag!!!

Håper du har og får det bra!!!

:hoppe:

:klem: Magnhild

Skrevet

Gleder meg til treffet idag hos bizzy og til søndag (HVA KAN MAGNHILD FINNE PÅ?)...

Klemmer og kyss herfra (fin dag i dag :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...