Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Å,så moro med babyhandling :rødme:

helt enig,altfor tidlig med sånne typiske tøffe guttemotiv. men sommerfugler :vetikke:

bamser,tog,biler for eksempel? det tror jeg hadde blitt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å,så moro med babyhandling :rødme:

helt enig,altfor tidlig med sånne typiske tøffe guttemotiv. men sommerfugler :vetikke:

bamser,tog,biler for eksempel? det tror jeg hadde blitt fint :)

TOG tenkte jeg ikke på! :biggrin:

Takk vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi dyr, fra jungelen :sol: Synes det passer for gutter, ikke så glad i biler/romvesener og slikt :sjenert:

Håper du har det bra! Sprekkeferdig jeg :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr tror jeg at jeg ville ha valgt også, men det er nok for at jeg er litt mot at man skal ha typiske gutteting til gutter og jenteting til jenter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfugler passer ikke helt nei, men jeg klarte bare ikke komme på noe annet :fnise:

Skal se hva jeg finner i morgen, håper jeg finner noen fine :biggrin:

Dream: de anbefaler ikke 3D før fra uke 24-30 (mener jeg å huske at det er), jeg hadde i 27, men ville kanskje tatt i rundt uke 24-25 skulle jeg gjort det på nytt. Bestilte 1 mnd i forveien, men det var bare fordi jeg trengte å ha noe å se fremover mot pga alt som skjer ;) Forskjellig fra sted til sted også hvor lang ventetid det er, men det er jo privat så ventetiden er sjeldent lang ;)

---------------------

Filmen var veldig bra :biggrin: Anbefales for dere som vurderer å se den ;)

Skal prøve å legge meg litt tidlig ikveld, så jeg orker å gå rundt i morgen å shoppe! Lista er laaaang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gleder meg til å høre hvordan shoppedagen imorgen blir, håper du har hellet med deg, kanskje du kommer over noen tilbud :)

Natta vennen, sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper også jeg har hellet med meg, enten går det bra, ellers så går alt på trynet :gjeiper: Jaja, godt jeg har flere dager hvis ikke ;) he he

Sove godt du også vennen :klemmer: Natta :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, god morgen :vinke:

28 uker idag, og jeg er nå inne i 3. trimester! :strix:

Jeg gjentar meg selv, TIDA GÅR FORT!

Snart tid for shopping, shopping, shopping! Håper jeg har hellet med meg! :biggrin:

Ønsker dere alle sammen en kjempeflott dag! :klemmer: Beklager at jeg har vært litt slapp i dagbøkene deres, men jeg skal prøve å ta litt igjen i løpet av et par dager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: leste på nettsiden til et sted de tar 3d i går,der anbefalte de å ta det i uke 28.

kommer nok til å bestille en stund før jeg og,ha noe å glede seg til :)

Grattis med 28 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært to lange dager med shopping, men guri så deilig å få ting unna!

Vogna er nå lagt av, det ble Emmaljunga CityCross og CityBag i fargen sort sammen med denne stelleveska fra Emmaljunga :biggrin: Veska kommer ikke til butikken før i april/mai så må smøre meg med tålmodighet litt til ;)

Jeg fikk også tak i sprinkelseng, i sort med hel plate på begge kortsidene. Var den siste igjen, så fikk kjøpe utstillingsmodellen og fikk 600 kroner i avslag! Madrassen er kjøpt inn, pluss sprinkelbeskytter, sengesett og laken :)

Så nå er straks de største og viktigste tingene i hus, så da er det bare småting igjen :) Fant ikke noe særlig sjablonger, men skal en liten tur innom byen i morgen for å sjekke en butikk til, mulig de har noe morsomt der ;) Kribler i fingrene etter å sette ordentlig igang med barnerommet, men må rydde ut det som er der først, og det vet jeg ikke hvor vi skal plassere! Utålmodig :gjeiper:

Er vel ikke lenge før jeg tar kvelden heller, rimelig utslitt etter disse to dagene her :) Skal bli godt å få slappet av litt i morgen ;)

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lys våken og tror klokka er langt utover formiddagen, men neida, den er ikke mer enn 9.30 jo!

Ja ja, får mer ut av dagen da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor nå? Bor du alene eller hjemme?

:hoppe: for alt det du har fått kjøpt inn. Og er det virkelig en stelleveske det du har kjøpt? Da begynner de å bli ganske så fancye :fnise: Men den var kjempefin altså :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor nå? Bor du alene eller hjemme?

:hoppe: for alt det du har fått kjøpt inn. Og er det virkelig en stelleveske det du har kjøpt? Da begynner de å bli ganske så fancye :fnise: Men den var kjempefin altså :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Jeg bor hjemme ;) Mamma har hus, med hage og masse plass, så da ser jeg ingen grunn til å bo alene den første tida. Så blir det utrolig greit med den ekstra hjelpen jeg får, pluss at jeg sparer jo endel penger på det også :)

Det er en stellveske ja :biggrin: Litt morsomt for jeg spurte veldig mange på msn, sendte dem bildet og lurte på hva de syntes om veska jeg lurte på om jeg skulle kjøpe til meg selv, og INGEN trodde meg da jeg sa det var stelleveske :fnise:

Tilhører Celebration-serien til Emmaljunga, så poenget var visstnok at den skulle kunne brukes som vanlig veske i ettertid ;)

Ha en fin dag du også vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...