Serenity88 Skrevet 6. januar 2010 #341 Del Skrevet 6. januar 2010 Så bra! Håper det blir et godt møte mellom dere to, der han får øynene litt opp for hva han faktisk kan gå glipp av Men ikke glem å være egoistisk nå, tenk først og fremst på deg selv og lille søtingen i magen Ikke la ham snurre deg rundt fingeren hvis han prøver seg! Knallfine støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. januar 2010 #342 Del Skrevet 7. januar 2010 Så bra han stiller opp kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2010 #343 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke lenge igjen til UL nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja jeg er veldig glad for at han vil være med Tror det kan bli en viktig opplevelse, for oss begge to! Under 1 dag igjen til UL! Jeg begynner faktisk å grue meg, for tenk om noe er galt! Eller tenk om det er to! Gleder meg jo samtidig masse masse, men ja, føler litt begge deler akkurat nå! Heldigvis er det ikke mange timene igjen nå da Stille og rolig dag, bare begynt å lese litt i svangerskapsboken jeg fikk hos jordmor igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 7. januar 2010 Advarer mot ny svineinfluensabølge - Da var den avgjørelsen tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. januar 2010 #346 Del Skrevet 7. januar 2010 spennende i morgen da,lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. januar 2010 #347 Del Skrevet 7. januar 2010 I morgen, i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. januar 2010 #348 Del Skrevet 7. januar 2010 Under 1 dag igjen til UL! Jeg begynner faktisk å grue meg, for tenk om noe er galt! Eller tenk om det er to! Gleder meg jo samtidig masse masse, men ja, føler litt begge deler akkurat nå! Heldigvis er det ikke mange timene igjen nå da Under én dag her også.. Har hatt mareritt de siste nettene, om at noe skal være galt, og også at jeg får trillinger Lite sannsynlig at det er tvillinger/trillinger da, siden jeg var på UL i uke 8 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 7. januar 2010 Tida går så fort!! Snart snart snart er det UL!! Linelia: Ja jeg har også drømt sånne teite drømmer mange ganger! Drømte ei gang om at jeg og ei jeg studerer med fant et ultralydapparat på skolen som vi testet ut.. Og når vi fikk opp bilde av babyen, som forresten var sånn super high tech bilde som man ser komme opp fra bordene på "fremtidsfilmer" så var fosteret fullt av hull! Som en sveitserost, eller noe :/ Jeg kan jo faktisk vente tvillinger (eller fler ) siden jeg ikke har vært på noen ultralyd enda!!! Men tror og håper magen hadde vært litt større da, men man vet jo aldri! SPENNENDE!! Takk for lykkeønskninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. januar 2010 #350 Del Skrevet 7. januar 2010 Sveitserost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 7. januar 2010 Sveitserost!! Ja, er det ikke dem som har hull? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. januar 2010 #352 Del Skrevet 7. januar 2010 Sveitserost-baby, den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. januar 2010 #353 Del Skrevet 8. januar 2010 Lykke til idag søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2010 #354 Del Skrevet 8. januar 2010 Oooo det er en spennende dag!! Update fort som bare rakkern!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. januar 2010 #355 Del Skrevet 8. januar 2010 Masse lykke til idag, gleder meg til å høre referatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 8. januar 2010 Da var UL overstått! Ble en dårlig start på dagen med kvalme og brekning, og fikk ikke ned mat pga nerver! Kom meg til slutt til byen hvor jeg møtte S. Det var koselig, men trist på samme tid :cry: Trist fordi jeg innså at jeg savner han mye mer enn jeg trodde, og fordi alt som har skjedd har skjedd pga misforståelser Bussen fra byen til sykehuset kjørte jo selvfølgelig bare rett forbi stoppet! Så for å rekke timen måtte vi ta taxi opp. Heldigvis er det ikke lange veien, men surt likevel! Og da vi endelig kom opp var de 40 min forsinka! Så til de gledelige nyhetene Bolla mi er helt perfekt! Vi fikk se et bankende hjerte med 4 kammere, nyrer, ei blære som var full av fostervann, øyne, lepper, fingre, ja ALT! :rødme: Nydelige lille bolla mi :rødme: Også skal jeg bli mamma til en liten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. januar 2010 #357 Del Skrevet 8. januar 2010 En liten gutt :rødme: Så koselig vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. januar 2010 #358 Del Skrevet 8. januar 2010 ååååå,høres fantastisk ut en liten gutt,gratulerer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. januar 2010 #359 Del Skrevet 8. januar 2010 Nååååw! Håper det hjalp at du og S fikk snakket ut sammen og at han vil være med videre i livet til lille skjønningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg var så sikker på jente, så ble en smule overrasket! Jeg lå med tårer i øynene gjennom hele ultralyden! Det var helt utrolig å se det lille vesenet inni magen min :rødme: Han vinket til oss et par ganger også :rødme: Skal legge ut UL bilder, må bare scanne først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå