Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tipper jente, men inni meg tror jeg det egentlig det er en gutt ;)

Vel, en ting er hvertfall sikkert, det blir enten gutt eller jente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gjort unna dagens gjøremål, som var å bytte legetimen, og endre skattekortet ;)

Kjenner at kvalmen ikke er like intens lengre, den er verst om morgenen, og jeg fungerer ikke før langt utover formiddagen :( Skal snakke litt med legen min om tilrettelegging på skolen siden hvis dette fortsetter så kommer jeg meg ikke opp og på skolen de dagene jeg må til Arendal :/ Så vi får se hva han sier til godt, han pleier å være ganske forståelsesfull, heldigvis :)

I morgen er det jordmor :hoppe: Første ordentlige timen, siden den i forrige uke bare ble en sånn rask en ;) Gleder meg, for hun var en utrolig søt og koselig liten dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en ting er hvertfall sikkert, det blir enten gutt eller jente :fnise:

Tja, si ikke det, jeg så et program på tv i går om tvekjønnede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si ikke det, jeg så et program på tv i går om tvekjønnede :fnise:

Hyyysj, ikke si det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, fine gravidmagen :hjerte:

Så godt at du har fått deg en koselig JM, det betyr virkelig mye! Håper du får svar på masse du lurer på imorgen og at hun kan gjøre deg mer avslappet ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, fine gravidmagen :hjerte:

Så godt at du har fått deg en koselig JM, det betyr virkelig mye! Håper du får svar på masse du lurer på imorgen og at hun kan gjøre deg mer avslappet ;)

Jeg har faktisk ingen spørsmål når jeg tenker meg om :klø:

Kommer vel noen når jeg sitter der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ordentlige timen hos jordmor er unnagjort :biggrin:

Vekta viste at jeg har gått ned 1 kg til, men null fare ;) Blodtrykket mitt var fint og hun synes jeg så mye bedre ut enn hva jeg gjorde i forrige uke ;) Føler meg litt freshere :biggrin: Ellers fikk jeg en svangerskapsbok, blad, litt brosjyrer og info, så da er det bare å begynne å lese ;)

Er usikker på om jeg skal ta svineinfluensavaksinen :sukk: Jordmora sa at de anbefalte alle gravide å ta den (etter uke 12 da), og at de ikke hadde hatt tilfeller av noen som ble dårlige i etterkant.. Føler jo det er veldig lite om influensaen på nyhetene og slikt og at sykdomstallene har gått ned, men så nevnte hun at om jeg ble dårlig så ville det nok ramme meg litt hardere siden jeg er gravid.. Har legetime om 2 uker, så jeg skal spørre han også, og evt ta den der nede da om han sier det er greit :)

Ellers var jeg en tur innom mamma på jobben og da fikk jeg med meg et par sorte skinnstøvletter hjem :biggrin:Disse i sort :biggrin: Tok også turen innom Cubus og kjøpte et par bodyer som var på salg ;)

Så kommer den største og gledeligste nyheten idag, S kommer ned på fredag for å være med på ultralyden :hjerte: Selvom det sikkert blir litt rart å se han igjen med tanke på alt som har skjedd, så skal jeg også innrømme at det blir veldig godt :sjenert: Jeg savner han jo :sukk::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...