DDuck Skrevet 1. mars 2010 #721 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. mars 2010 #722 Del Skrevet 1. mars 2010 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. mars 2010 #723 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2010 #724 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei jenter Beklager at det ikke kom noen oppdatering igår! Jeg fikk ikke til å vise bildene på cden jeg fikk med meg hjem, så etter å nærmest kaste pcen ut av vinduet i ren frustrasjon så fikk jeg hjelp av en kamerat! Så gikk hele kvelden bare med å forandre filformatet på alle bildene, så var jeg rimelig sliten, så da ble det slik Anyway, det var kjempemorro! Han som utførte ultralyden var kjempekoselig, forklarte masse! Jeg fikk til og med høre at jeg burde bli jordmor, for jeg spurte jo om de forskjellige tingene rett før han skulle si hva det var Lillegutt var aktiv, og hver gang han skulle prøve å få til et 3D bilde så måtte han jo bare bevege seg. Men fikk tatt noen, og jeg kan se hvems nese han har (det er ikke min ) Fikk også se han hikke, klø seg i hodet, "snakke" og smile Han var ikke interessert i at vi fikk se mellom beina hans da, der bare knep han igjen Skal legge ut bildene nå i et nytt innlegg, må bare laste dem opp på photobucket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 2. mars 2010 Var forresten 27 uker igår 9 av 10 fostere overlever om de skulle bli født nå, godt å tenke på for et mammahjerte! Så var det bildene da Legger til en forklaring på dem også, siden de nokså uklare... http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/UL10_2.jpg - En liten Don Juan allerede, lager en liten trutmunn her http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/UL9_2-1.jpg - Profilbilde, var det beste vi fikk til. Morkaka mi ligger jo foran så han ville bare stikke nesa si inn i den og ikke vise seg noe særlig frem.. http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/UL31_2.jpg - Vanlig UL bilde. Han ligger på sida, med hodet til venstre og ansiktet fremover. Man kan se øyehulene, også lurer jeg på om de hvite prikkene i munn-området er tennene? Over ser du armen, med bein i, har hånda si borti øret http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/UL26_2.jpg - Den lille smilende gutten min Nesa fikk seg en "knekk" fordi han ikke ville ligge stille idet bildet ble tatt. http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/UL39_2.jpg - Siste bildet som ble tatt, da begynte han å legge hånda si over ansiktet hver gang vi prøvde å få til et bilde. "Mamma, nå vil jeg ikke mer, jeg vil sove " Som jeg gleder meg til Juni :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. mars 2010 #727 Del Skrevet 2. mars 2010 ÅÅåååå,herlige bilder :rødme: Skjønner at jeg må bestille 3d etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #728 Del Skrevet 2. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2010 #729 Del Skrevet 2. mars 2010 Lille skjønningen Utrolig herlige bilder :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 #730 Del Skrevet 2. mars 2010 Superskjønn! Gud, jeg er babysyk nå! *tårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2010 #731 Del Skrevet 2. mars 2010 Fine bilder selv om de var litt alienaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #732 Del Skrevet 3. mars 2010 Lille herlige mirakelet inni magen min :rødme: Kjenner masse liv og røre hver dag, håper han er litt roligere når han kommer ut Skal til byen og treffe venninna mi med baby idag, vi skal ta en lunsj og titte litt rundt i byen Snart har jeg en sånn liten en 3 mnd til termin idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2010 #733 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja det må være utrolig rart å ha en liten baby voksende inne i magen, og plutselig er han utenfor og er avhenigig av deg livet ut. En fantastisk kropp vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 3. mars 2010 Hjemme igjen fra en herlig bytur! Sola skinner og det er mange grader pluss her idag, utrolig deilig! Kjenner jeg gleder meg enda mer til juni nå, for en herlig liten krabat! Var innom apoteket og hentet en babybox idag, utrolig mye fint oppi, skal ta bilde og legge ut etterpå Har også kjøpt noen småting til lillegutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2010 #735 Del Skrevet 3. mars 2010 Artig med shopping, og gratis ting.. klart man tar imot det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. mars 2010 #736 Del Skrevet 3. mars 2010 Gleder meg enda mer til min 3D-UL nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. mars 2010 #737 Del Skrevet 3. mars 2010 Fine bilder av en fin gutt som snaaart er klar til å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 3. mars 2010 Her er dagens kjøp Smokken var fra babyboxen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. mars 2010 #739 Del Skrevet 3. mars 2010 mye fint! Jeg stemmer forøvrig for nytt magebilde altså Sov godt ambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 3. mars 2010 Magebilde 26+2 Sov godt, Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå