Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, legen mente at så lenge det var NOE jeg kunne gjøre i praksisen så synes han det ble galt med sykemelding.. Han forstår ikke problemet mitt, og han er redd at dersom jeg blir sykemeldt så vil jeg bare tenke mer på hele situasjonen! :/ Jævlig motiverende å gå på noe som jeg allerede får "ikke bestått" på :sur:

Så han ville gjerne høre fra kontaktsykepleieren selv på praksisplassen at jeg ikke hadde noe å gjøre der! Herregud for et styr... Så jeg har nå prøvd å få tak i henne, men hun har jo selvfølgelig fri frem til mandag! men snakket litt med ei anna som jobber der, og hun forstod hvor jeg ville og hva jeg mente, så hun gav meg mobilnummeret til henne jeg egentlig skal snakke med.. Det jeg evt da kommer til å gjøre er å møte opp der på mandag og ta en prat med kontaktsykepleieren, og evt be henne skrive et brev til legen min eller noe..

Føler jeg faller lengre og lengre ned i et mørkt hull jeg ikke kommer meg opp fra! GAH! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uffa, nei og nei. Var jo ikke sånn det skulle gå. At det er mulig å være så vanskelig da! :klaske:

Får håpe kontaktsykepleieren er forståelsesfull og hjelper deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg levert førstehjelpsoppgaven, håper den blir godkjent for jeg vet ikke helt hva mer jeg skal skrive :/

Dagen idag blir stille og rolig (som vanlig).. skal ringe praksisplassen igjen og høre når og hvor jeg skal møte på mandag, så tar jeg heller en prat med hun som er kontaktsykepleieren min ansikt til ansikt.. Forhåpentligvis er hun litt forståelsesfull, og kanskje hun kan skrive et brev til fastlegen min.. Apropo fastlege så sitter jeg å lurer på om jeg skal bytte :/ Da kan jeg ta i bruk den nye fra 1. mars, ikkesant? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sjokoladesyk om dagen at jeg blir gal. Helt dilla på melkesjokolade :sprettoy::sjenert: Fant en sandwich is i frysen, den hjalp litt da hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hvis du bytter fastlege ikveld kan du ta legen i bruk fra dag en, det var det jeg gjorde ifjor sommer. Tar opptil fjorten dager før det registreres og du får et brev i posten om byttet bare...

Har du sett deg ut en ny lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bytter fastlege ikveld kan du ta legen i bruk fra dag en, det var det jeg gjorde ifjor sommer. Tar opptil fjorten dager før det registreres og du får et brev i posten om byttet bare...

Har du sett deg ut en ny lege?

Takk for praten igår, søte deg :klemmer::hjerte:

----------------------------

Idag skal vi feire bursdag her, mamma fyller 50 år på mandag! ;)

Fant denne på nett, og syntes den var litt morsomt, jeg tok meg selv i å småle da jeg leste den hvertfall :fnise:

I'm not a b*tch, I'm pregnant!

by The Sarcastic Journalist

There were four words that drove me nuts every time I heard them while pregnant: How do you feel?

I know, I know, seems simple enough. Someone wants to know how you are feeling! How nice! Those words, although simple enough, seem loaded during pregnancy.

How do I feel? HOW DO I FEEL? I’m pregnant, my belly is stretching, I have cravings for peanut butter at 3 o’clock in the morning and my husband has affectionately nicknamed me “Pudgy.” How the heck do you think I feel?

The people who asked me this question always did with such concern. They’d place a hand on my shoulder, lean in and utter those four little words, much like I’d expect a doctor to say “It is malignant” to a patient.

My pregnancy hormones usually had a role in the way I answered. I’d have to bite my tongue not to reply something horrible about how I really felt.

How do I feel? I feel like shoving my foot up your butt if you ask me that stupid question just one more time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg gruer meg til bursdagsfeiringen :sukk: De som kommer vet ikke om alt som har skjedd mellom S og meg, og vi har ikke sett dem siden jula.. og akkurat idag har jeg en litt tung dag igjen så kjenner at dette kanskje ikke var den beste dagen å feire bursdag på.. men men :)

Fikk ikke tak i praksisdama igår, og jeg vet rett og slett ikke når jeg skal være der på mandag :/ Skal prøve henne igjen i morgen og se om jeg får pratet litt med henne, håper det kan ordne seg hvertfall :) Skal prøve å få byttet fastlege ikveld også, og ringe det kontoret på mandag og høre om jeg kan komme inn før :)

Skal skrive en "To do-list" etterpå for tiden fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da,håper at bursdagsfeiringen blir ok selv om du har en dårlig dag :klemmer:

er helt sikker på at den nye legen din er mer forståelsesfull,sånn at du får sykemelding og slipper å gjennomgå praksis som du vet du stryker på. Alt ordner seg for snille jenter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint igår, jeg holdt meg litt mer oppe på¨rommet så jeg slapp unna eventuelle spørsmål. De hadde spurt mamma da, og hun svarte bare kort at jeg hørte ikke så mye fra han lengre.. Så tror de forstod litt av tegninga :)

Jeg har fått min mormor til å strikke for meg da, så hun skal strikke en slik en http://i109.photobucket.com/albums/n59/Ava-Gwen/001-4.jpg til lillegullet :biggrin: Må bare finne ut hvilke farger jeg skal ha, tenkte på noe av de samme fargene som på den, bare kanskje ikke sort som hovedfargen.. Har to nøster med merino ull liggende, så tenkte å bruke dem, det ene er i en kjempefin blåfarge, litt skitten blå på en måte, ligner litt på den som er på bildet, også har jeg et nøste som er muldvarpfarget. Så er spørsmålet, hva skal bli den siste fargen? Sort eller en lysere brun? Hmmm :klø:

Ingen store planer for dagen idag. Men til en forandring så snør det ikke her! Det er faktisk SOL! Så har litt lyst til komme meg ut på en liten gåtur :)

To do list for tiden fremover

- Bytte fastlege

- Få time hos ny fastlege

- Glukose testen

- Snakke med kontaktsykepleier og finne en løsning - skal møte henne på tirsdag :)

- Spørre jordmor om en terminbekreftelse

- Søke engangsstønaden hos NAV

- 3D UL!! :hjerte: :hjerte:

- Bestille vogn! :biggrin:

- Pusse opp barnerom :hjerte:

- Gå over utstyrslista, fylle inn tips og råd jeg har plukket opp på div nettsider og sette opp budsjett!

- Melde meg på trafikalt grunnkurs

- Ringe jobben og sørge for at feriepengene kommer på neste lønning

Lista er stadig under oppdatering ;)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare hos meg Kg har problemer idag? :sukk:

*Små-abstinenser* :fnise:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...