Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Tusen takk for kommentarer jenter :klemmer:

Nå skal jeg snakke med ei til på mandag, og om ting ikke lar seg ordne så begynner jeg i praksisen et par dager før slik at jeg evt slipper å jobbe inn. Eksemen min har allerede begynt å blusse opp igjen etter bare et par dager på skolen, så har en følelse av at den kommer til å gjøre det i praksis også... jeg prøver meg hvertfall et par dager også tar jeg det derfra. Synd for fingrene mine var endelig begynt å bli "normale" igjen :sukk: men men...

Idag skal jeg ut på shopping med bestis! Så skal vi hente bilstolen siden jeg ikke fikk hentet den på mandag. Hun henter meg om en time ;) Gleder meg for jeg ser henne så altfor sjeldent!

Lå lenge igår kveld og kjente lillegutt sparke. Han var skikkelig aktiv! Kunne til og med se at magen beveget seg! Ganske freaky egentlig :sprettoy: Men utrolig morsomt og gøy, ligger bare å smiler jeg. Merker han best når jeg ligger på ryggen i senga med pcen på fanget slik at kanten ligger inntil magen. Han kan jo også smått begynne å høre nå og kjenne igjen lyder, så jeg spiller S sine sanger høyt for han, slik at han kan kjenne igjen stemmen hans når han er født :)

Ha en fin dag da, jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig dag med shopping og bestis! :hjerte:

Kjøpte litt babyklær på salg (betalte 170 for klær som egentlig skulle kostet 570 :overrasket:), også noen bøker som var på salg til 25,- stk (Foreldre for første gang og Soneterapi på 5 minutter og en bok om babymassasje bl.a), pluss litt scrapbook ting ;) Så fikk jeg hentet bilstolen, så nå er den i hus! :biggrin:

Merker når jeg går endel, slik jeg gjorde idag så begynner bekkenet å småkrangle litt :/ Nå får det være nok synes jeg!

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner vel å nærme seg siste rest av salget nå, så de setter jo ned prisene så mye som mulig for å bli kvitt klærne.. Goodie goodie for me :sjarmor:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæsken så mange kleskupp du kommer over :fnise:

Tror du du rekker å bruke alle klærne på han før han vokser ut av dem? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeelsker salg :hjerte:

Tja.. hvem gjør ikke det :fnise:

Ja hvem gjør vel ikke det? :fnise:

Dæsken så mange kleskupp du kommer over :fnise:

Tror du du rekker å bruke alle klærne på han før han vokser ut av dem? :fnise:

Begynner å få masse klær nå, men mye av det jeg kjøper er større størrelser, altså 6-9 mnd, 9-12 osv... :) Så jeg har endel klær for neste vinter/vår ;) Har litt i 3 mnds kategorien da, men ingenting under det egentlig :gjeiper: Tenkte jeg skulle kjøpe det litt nærmere sommeren, siden stoffene da sikkert er litt lettere og luftigere ;)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som bruker salget ;) Sparer mye når du har klær til neste vinter!

Håper ellers form og humør går bedre. Virker S noe mer interessert i å få det til å fungere? Det er vanskelig med disse mennene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg for snille jenter :nigo:

Har snakket med Lånekassen idag og jeg kan ta permisjon 3 uker før termin! Dvs er jeg ekstra heldig så slipper jeg de fleste av eksamenene mine. Jeg trenger heller ikke ha eksamenene bestått for å få utbetalt foreldrestipendet, så om jeg må ha 1 eller 2 av dem så kan jeg møte opp og gjøre et forsøk, men går det ikke så går det ikke :) Det vil også si at jeg faktisk ikke trenger å ha praksisperioden bestått, som igjen vil si at de 5 dagene av praksisen jeg nå er sykemeldt kan jeg være sykemeldt uten å tenke på å måtte jobbe dem inn igjen senere :biggrin:

Småuggjen igjen idag, usj! Jeg som trodde det endelig hadde gitt seg! :glare:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også er jeg 24 uker idag! :hoppe:

Noe som er en milepæl, fordi fra idag av så vil legene gjøre alt de kan for lillegutt om fødselen skulle starte nå!

:rødme:

Vekt: 650 g

CRL: 21 cm

Full lengde: 29 cm

Ligger å ser på magen min, og tenker på at det er litt rart at det ligger et lite menneske på nesten 29 cm inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 24 uker! Tenker du at du ikke fortsetter på sykepleierstudiet etter endt permisjon, eller hvordan er planene dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 24 uker! Tenker du at du ikke fortsetter på sykepleierstudiet etter endt permisjon, eller hvordan er planene dine? :)

Takk :hjerte:

Jeg velger å ikke fortsette pga eksemen. Siden den har vært ille i høst pga det vi har gått gjennom på skolen av "praksis" så tar jeg ikke sjansen på å gjøre dette i 2 år til, for så å måtte sykemeldes pga det, og evt da måtte begynne på nytt med noe annet.. Da slutter jeg heller nå og finner et nytt studie :) Tenker fortsatt litt på lærer, men vi får se hva det blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Hurra for 24uker :hoppe: Synes tiden går så fort, synes ikke det var lenge siden du fortalte at du hadde en liten spire i magen :dåne:

Så kjempe flott at det ordnet seg med lånekassen og skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 24uker :hoppe: Synes tiden går så fort, synes ikke det var lenge siden du fortalte at du hadde en liten spire i magen :dåne:

Så kjempe flott at det ordnet seg med lånekassen og skolen!

Takk :klemmer:

Synes tida flyyyr jeg! Begynner å få småpanikk fordi jeg ikke engang har begynt på barnerommet! Har bare noen ideer oppi hodet, men ingenting mer! Herregud jeg har jo ikke kjøpt vogn enda engang!

(Jada, redebyggeren er på plass inni meg :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en redebygger inni meg som vil ut og frem :sjenert:

Håper snart du kan ta i bruk den redebyggeren for alt den er verdt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...